Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru supervizarea lucrarilor din cadrul Proiectului ?Extinderea si modernizarea sistemului de alimentare cu apa si canalizare in judetul Timis?


Anunt de participare (utilitati) numarul 128807/23.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AQUATIM S.A. Timisoara
Adresa postala:  Timisoara Str.GH. Lazar, Nr. 11/A, Jud. Timis, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300081, Romania, Punct(e) de contact:  DIANA COTOP, Tel. 0256200262, Email:  [email protected], Fax:  0256294753, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
operator regional al serviciilor de apa si canalizare
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Asistenta tehnica pentru supervizarea lucrarilor din cadrul Proiectului ?Extinderea si modernizarea sistemului de alimentare cu apa si canalizare in judetul Timis?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Localitatile: Timisoara, Sannicolau Mare, Jimbolia, Deta, Buzias, Gataia, Recas, Faget, Ciacova, Sacalaz, Sanmihaiu Roman, Utvin
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta tehnica pentru supervizarea lucrarilor din cadrul Proiectului ?Extinderea si modernizarea sistemului de alimentare cu apa si canalizare in judetul Timis?? conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
71521000-6-Servicii de supraveghere a santierului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Asistenta tehnica pentru supervizarea lucrarilor din cadrul Proiectului ?Extinderea si modernizarea sistemului de alimentare cu apa si canalizare in judetul Timis? ? conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 13, 160, 939RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 130.000 lei; garantie de buna executie-10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de Coeziune: 73.91%;Buget de stat: 11.3%;Buget local: 1.74%;Credit Operator Regional: 13.05%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea ? Formular 1; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Formular 2, certificate de atestare pentru indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat si bugetele locale in original sau copie certificata pentru conformitatea cu originalul, valabile in ziua depunerii ofertelor.; Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 3; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 4; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 5; Certificat constatator emis de Oficiul National alRegistrului Comertului, in copie certificata pentru conformitatea cu originalul, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii; Certificat de inregistrare fiscala eliberat de Ministerul Finantelor Publice, in copie certificata pentru conformitatea cu originalul; in cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus; Pentru persoane juridice straine se vor depune inscrisuri probatorii, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic, apte a dovedi atestarea/apartenenta din punct de vedere profesional, inregistrarea ca persoana juridica, eliberate cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea documentelor de calificare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2008, 2009, 2010), trebuie sa fie cel putin egala cu 19.000.000 lei; Se va completa declaratia privind cifra de afaceri si profitulconform Formularului 6;Documente justificative: copii ale situatiilor financiare anuale pe anii 2008, 2009 si 2010, vizate si inregistrate de organele competente, insotite de copii ale raportului de audit sau ale raportului cenzorilor, dupa caz. Documentele vor fi prezentate in copie certificata pentru conformitatea cu originalul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Op ec sau membrii grup de op ec sa dov ca, in ultimii 3 ani, are cel mult 3 contr incluz prestarea de serv similare(superv lucr de infrastr de apa si apa uzata), care insumate sa aiba o val cel putin egala cu 13160939lei fara TVA;Decl priv lista princip prestari de serv in ultimii3ani compl F7si F7.1;Decl priv nr mediu al pers angajatin ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010)F8;lista cu exper princip propusi pt implement proiect, si preciz specializ acestora insotita de CV complet in confor cu F10;Exp princip1-Lider de echipa: Stud sup de lunga durata;exper prof specif in dom alim cu apa, canalizari si epurarea apelor uzate, in activ de constr si/sau superv lucr de constr si/sau managem de proiect/contract si/sau proiect;exper relev de min 5ani, din care min 1 an in poz. de Lider de echipa/Lider Adjunct in contr de asist tehn/superviz pentru contracte de tip?executie?/?proiect si exec? lucr in infrastruct de apa?canal (constr noua/reab/modern) pt zone cu cel putin 10000LE sau in poz de Sef de proiect, in contr de ?exec?/?proiect si exec? lucr in infrastr de apa?canal (constr noua/reab/moderniz) pt zone cu cel putin 10000LE;Exp princ2si3?Ing Rezidenti pt lucr din Sucurs Timisoara;Expert princ4(Sannicolau Mare);Expert princ5(Jimbolia);Expert princ6(Deta);Expert principal7(Buzias);Expert principal 8(Faget): Studii sup de lunga durata in dom constructii hidrotehnice/civile/instalatii/ ingineria mediului;exper prof specifica in dom alim cu apa, canaliz si epurarea apelor uzate, in activ de constr si/sau superv lucrari de constr si/sau management de proiect/contract si/sau proiect;exper relev de min 5 ani, in care: a implem in calit de supervizor, proiectant, beneficiar, execut un contract de?exec?lucrari/?proiectare si executie? lucrari de constructie a unei Statii de Epurare si/sau a retelelor de apa si/sau canalizare in zone cu cel putin 10000LE;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Modul in care ofertantul intelege obiectul contractului
20%
Descriere: componenta tehnica
3.
Metodologia de prestare a serviciilor
30%
Descriere: Componenta tehnica
4.
Organizarea si planificarea in timp a activitatilor pe durata contractului
20%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DA 11040 accesibila in SEAP
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.10.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.10.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.10.2011 10:00
Locul: Timisoara, sediul SC AQUATIM SA, str.Gh.Lazar nr.11A, et.4, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1 - ?Extindere si modernizare a sistemelor de apa si apa uzata?.
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
- Fonduri de Coeziune: 73.91%; -Buget de stat: 11.3%; -Buget local: 1.74%; -Credit Operator Regional: 13.05%;Decl de exclusiv si disponibilit: F11;Pt fiecare expert princip se vor prez urm docum suport: copii certificate pentru conform cu originalul ale diplom si certific prof obtinute mentionate in CVse va completa F10;certific sau referinte emise de catre benefic proiect care sa probeze experienta indicata in CV;Se va completa: F12-Acord de asociere;F13-Declaratie privind subcontractanti; ISO 9001 sau echivalent;Se va completa F14.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  300055, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator a actului nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC AQUATIM SA - OFICIUL JURIDIC
Adresa postala:  Str. Gh.Lazar nr.11A, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300081, Romania, Tel. 0256/200262, Fax:  0256/294753
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.08.2011 08:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer