Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta Tehnica pentru Supervizarea Lucrarilor "Extinderea si modernizarea infrastructurii de apa si apa uzata in Judetul Dolj?


Anunt de participare (utilitati) numarul 123232/10.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania deApa Oltenia SA
Adresa postala:  str. Brestei, nr.133, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200177, Romania, Punct(e) de contact:  Ion Iordache, Tel. 0251/422117, Email:  [email protected];[email protected], [email protected], Fax:  0251/422263, Adresa internet (URL):  www.apacraiova.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Asistenta Tehnica pentru Supervizarea Lucrarilor "Extinderea si modernizarea infrastructurii de apa si apa uzata in Judetul Dolj?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Compania de Apa Oltenia S.A
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta Tehnica pentru Supervizarea Lucrarilor "Extinderea si modernizarea infrastructurii de apa si apa uzata in Judetul Dolj? finantat pri POS Mediu(207-2013)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
71247000-1-Supraveghere a lucrarilor de constructii (Rev.2)
71520000-9-Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
90713100-9-Servicii de consultanta pentru alimentarea cu apa si servicii de consultanta in materie de ape reziduale, altele decat cele pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Asistenta Tehnica pentru Supervizarea Lucrarilor "Extinderea si modernizarea infrastructurii de apa si apa uzata in Judetul Dolj? finantat pri POS Mediu(207-2013)
Valoarea estimata fara TVA: 18, 366, 601RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
46 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 350000Garantia de buna executie: Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene - Decizia de finantare C(2011) 1611 din data de 10.03.2011
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Declaratie privind participare la procedura cu oferta independenta-Declaratii privind eligibilitatea-Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG 34/2006-Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor-Certificat pentru plata asigurarilor sociale (pentru statele in care autoritatile fiscale emit acest certificat), valabil la data deschiderii ofertelor;
-Sustinatorii ofertantilor (daca exista) vor depune declaratii pe proprie raspundere ca nu se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG34/2006-Certificat de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani-Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2008, 2009 si 2010, vor fi vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006 modificata si completata.
declaratie de angajament de sustinere-Declaratie privind cifra de afaceri si profitul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere-Lista cu personalul principalpropus pentru implementarea proiectului-Declaratie privind dotarile specifice, instalatiile, echipamenteletehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de serviciiprezentarea de standarde de asigurarea calitatiiISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 trebuie indeplinita de cel putin de unmembru al asociatiei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
30%
30
Descriere: Componenta financiara
2.
Componenta tehnica
70%
70
Descriere: Criterii enumerate in fisa de date
Punctaj maxim componenta tehnica: 70
Pondere componenta tehnica: 70 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S249-381830 din 23.12.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.08.2011 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.08.2011 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.09.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
-Procedura de atribuire este lansata cu clauza "suspensiva" - Operatorii economici interesati in a participa ca ofertanti trebuie sa stie s-a aprobat decizia de finantare C(2011) 1611 din data de 10.03.2011 , insa nu s-a primit Contractul de Finantare semnat intre Ministerul Mediului si Compania de Apa Oltenia S.A. Operatorii interesati sa participe ca ofertanti nu au dreptul de a beneficia din partea Autoritatii Contractante de rambursare sau daune pentru pierderile si costurile suportate de ofertanti in pregatirea si prezentarea ofertelor.Astfel, prin depunerea unei oferte, ofertantul economic isi asuma riscul ca prezentul contract sa nu intre in vigoare prin acceptarea clauzei suspensive si a consecintelor introducerii acesteia. Termenul limita pentru clauza suspensiva este data de semnare a contractului de servicii. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a anula aceasta procedura de atribuire fara alte pretentii financiare din partea candidatilor, daca pana la acea data Ministerul Mediului nu inainteaza contractul de finantare semnat
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare A Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +040213014641, Email:  [email protected], Fax:  +040213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare A Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +040213014641, Email:  [email protected], Fax:  +040213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania de Apa oltenia S.A - Biroul Juridic
Adresa postala:  Strada Brestei nr.133, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200177, Romania, Tel. 0251422117, Email:  [email protected], Fax:  0251422263, Adresa internet (URL):  www.apaoltenia.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.06.2011 12:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer