Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta Tehnica pentru Supervizarea Lucrarilor" Extinderea si reabilitarea sistemelor de alimentare cu apa si canalizare in judetul Calarasi"


Anunt de participare (utilitati) numarul 66905/23.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ECOAQUA SA CALARASI
Adresa postala: str. Progresul, bloc BBB, etaj 3, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910001, Romania, Punct(e) de contact: TOMA MIRCEA-Compartiment UIP, Tel.+40242312705, +40242313765, +40242313531, Email: [email protected], Fax: +40242311923, Adresa internet (URL): www.ecoaqua.ro, Adresa profilului cumparatorului: -
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Asistenta Tehnica pentru Supervizarea Lucrarilor" Extinderea si reabilitarea sistemelor de alimentare cu apa si canalizare in judetul Calarasi"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Judetul Calarasi -Municipiul Calarasi, Municipiul Oltenita, orasul Fundulea, orasul Budesti, orasul Lehliu Gara
Judetul Ialomita Municipiul Urziceni
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Principalele activitati care trebuie desfasurate sunt urmatoarele:
Faza de Pre-constructie
Principalele activitati din faza de pre-constructie vor fi:
- Mobilizarea;
- Introducerea Sistemului Computerizat de Management al Proiectului;
- Pregatirea Manualului de Proceduri pentru Supervizare;
- Manualul de Asigurarea Calitatii;
- Asistenta in obtinerea Autorizatiilor, Licentelor, Aprobatilor, etc.
- Stabilirea unui Mecanism de Comunicare intre Anagajator si UIP;
- Instruirea Angajatorului cu privire la Cerintele Agentiilor de Finantare.
Faza de Constructie
Principalele activitati din faza de constructie vor fi:
- Analizarea Proiectelor Contractorului;
- Analizarea Programului Contractorului;
- Analizarea Sistemului Contractorului pentru AC;
- Initierea si Prezidarea Sedintelor Sapatamanale si Lunare;
- Inspectii Regulate pe Santier;
- Analizarea Solicitarilor Lunare pentru Plata ale Contractorului;
- Emiterea Certificatelor Interimare de Plata Lunare;
- Initierea Ordinelor de Variatie;
- Negocierea cu Contractorul referitor la Variatii si Ajustare;
- Aprobarea propunerilor Cpntractorului pentru Testul la Finalizare;
- Inspectii la Receptie, Certificate, Lista Defecte;
- Consiliere cu privire la Revendicari sau Dispute Contractuale;
- Verificarea si Aprobarea desenelor post-executie
- Controlul si Aprobarea Manualului si a Programului de Mentenanta;
- Controlul si Aprobarea Programului de Instruire al Contractorului;
- Organizarea Sistemului de Arhivare.
Faza Post-constructie
Principalele activitati din faza de post-constructie vor fi:
- Inspectii regulate pe parcursul Perioadei de Notificare a Defectelor
- Emiterea Certificatului de Receptie Finala
- Raport Final de Supervizare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
71521000-6-Servicii de supraveghere a santierului (Rev.2)
79421100-2-Servicii de supraveghere a proiectelor, altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 10, 700, 000 si 13, 700, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
55 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare conform Fisei de date in valoare de200.000 Lei; scrisoare de garantie bancara de buna executie :10 % din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se va asigura din urmatoarele surse de finantare: Fondul de Coeziune- reglementat prin prevederile Programului Operational Sectorial de Mediu- aprox.82% si Co-finantare nationala-aprox. 18%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte privind situatia personala ( cerinta obligatorie): 1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular 8;
2. Declaratie privind eligibilitatea-Formular 1 ;
3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-Formular 2;4. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei OficiulRegistrului Comertului sau echivalent ;5. Cazier judiciar al companiei , conform Fisei de date ;6. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent, din care sa rezulteindeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat;7. Certificat pentru plata CAS , conform Fisei de date ;
8. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, conform Fisei de date .Cerinte privind inregistrarea ( cerinta obligatorie): A. Persoane juridice romane: 1.Certificat de inregistrare , emis de OficiulRegistrului Comertului/ autorizatie de functionare/ altele echivalente valabile la data deschiderii ofertelor.
B. Persoane juridice straine: 1.Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Se va completa Declaratie privind cifra de afaceri si profitul Formular 3, din care sa rezulte: - Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani financiari in domeniul de activitate aferent obiectului contractului trebuie sa fie mai mare sau egala cu echivalentul in lei a 8.000.000 euro;
-Media profitului operational a ofertantului pe ultimii trei ani financiari trebuie sa fie pozitiva.
2. Documente justificative, pentru anii 2005, 2006, 2007: bilanturi contabile /raporturi cenzori/raporturide auditsau echivalent, conform Fisei de date .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Se vor completa Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani- Formular 4 si Experienta similara Formular 4.1, din care sa rezulte ca:
- operatorul economic sau membrii grupului de operatori economici , in ultimii 3 ani financiari, impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, a/au implementat si finalizat : cel putin 1 contract finalizat de consultanta cu activitati in infrastructura de apa si apa uzata (CPVuri similare cu CPV-urile prezentului contract) , in valoare de cel putin echivalentul in lei a 860 000 euro.
In cazul in care ofertantul a avut calitatea de asociat/sub-contractor acest lucru este acceptabil cu conditia ca valoarea serviciilor prestate sa indeplineasca pragul stabilit anterior.2. Se vor completa: 2.1.Lista cu expertii principali propusi pentru implementarea proiectului , CV-uri, Declaratii de exclusivitate si disponibilitate-Formular 13, din care sa rezulte ca : operatorul economic sau grupul de operatori pune la dispozitia Autoritatii Contractante o echipa de experti principali, conform Fisei de date;2.2.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere-Formular 5 ;
3. Se va completa Formularul 16 Sisteme de asigurare a calitatii, la care se va anexao copie certificatISO 9001 sau echivalent , conform Fisei de date.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
CS 2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S14-018043 din 22.01.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.12.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 650 RON
Conditii si modalitate de plata: Conditii si modalitate de plata: Costul documentatiei se achita numerar la casieria unitatiisau OP in contul RO59RNCB0098007808710001, BCR Calarasi.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.12.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.12.2008 12:00
Locul: SC ECOAQUA SA Calarasi, Str. Progresul, Bloc BBB-Compartiment UIP.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu Axa1: " Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata" Proiectul se numeste "Extinderea si reabilitarea sistemelor de alimentare cu apa si canalizare in jud Calarasi"
VI.3) Alte informatii
1.Participarea la procedura de atribuire este permisa tuturor operatorilor economici. Pentru aceeasi autoritate contractanta , ofertantul castigator al contractuluide Asistenta tehnica pentru managementul proiectului Extinderea si reabilitarea sistemelor de alimentare cu apa si canalizare , in judetul Calarasi, Romania, este exclus de la procedura de adjudecare a prezentului contract. Conditiase aplica si subcontractorilor.2. Se recomanda ofertantilor sa inspecteze locatia proiectului si imprejurimile pentru a evalua, pe propria raspundere, cheltuliala si risc, datele necesare pentru a pregati oferta.Vizitarea amplasamentelor se va face in data de 20.11.2008, orele 09:00-15:00.3. In cazulasocierii si subcontractarii , membrii asociati si subcontractantiitrebuie sa prezinte documentele cerute in Fisa de datela Capitolul 5, punctul 5.5 - Criterii de calificare si/sau selectie .4.Ofertantultrebuie sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, care sunt la nivel national, precum si ca le va respecta pe parcursul indeplinirii contractului de servicii Se va completa Formularului 17 - Sanatate si protectia muncii.5. Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a opta pentru achizitionarea ulterioara de noi servicii similare de la operatorul economic a carui oferta va fi declarata castigatoare in cadrul procedurii de achizitie a prezentului contract.6. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a opta pentru achizitionarea ulterioarade servicii suplimentare /aditionale , care nu au fost incluse in contractul initial , dar care datorita unor circumstante neprevazute au devenit necesare pentru indeplinireaprezentului contract.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40213104641, Email: [email protected], Fax: +40213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.+40213195180, Email: [email protected], Fax: +40213321240, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In cel mult zece zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC ECOAQUA SA Calarasi-compartiment juridic
Adresa postala: Str. Progresul, Bloc BBB, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910001, Romania, Tel.+40242312705, +40242313765, +40242313531, Email: [email protected], Fax: +40242311923, Adresa internet (URL): www.ecoaqua.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.10.2008 17:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer