Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta Tehnica pentru Supervizarea Lucrarilor" Extinderea si reabilitarea sistemelor de alimentare cu apa si canalizare in judetul Calarasi"


Anunt de participare (utilitati) numarul 59229/23.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ECOAQUA SA CALARASI
Adresa postala: str. Progresul, bloc BBB, etaj 3, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910001, Romania, Punct(e) de contact: ION LUCA, Tel.+40242312705, +40242313765, +40242313531, In atentia: D-lui Toma Mircea -Compartiment UIP, Email: [email protected], Fax: +40242311923, +40242313531, Adresa internet (URL): www.ecoaqua.ro, Adresa profilului cumparatorului: -
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Asistenta Tehnica pentru Supervizarea Lucrarilor" Extinderea si reabilitarea sistemelor de alimentare cu apa si canalizare in judetul Calarasi"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Judetul Calarasi -Municipiul Calarasi, Municipiul Oltenita, orasul Fundulea, orasul Budesti, orasul Lehliu Gara
Judetul Ialomita Municipiul Urziceni
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Principalele activitati care trebuie desfasurate sunt urmatoarele:
Faza de Pre-constructie
Principalele activitati din faza de pre-constructie vor fi:
- Mobilizarea;
- Introducerea Sistemului Computerizat de Management al Proiectului;
- Pregatirea Manualului de Proceduri pentru Supervizare;
- Manualul de Asigurarea Calitatii;
- Asistenta in obtinerea Autorizatiilor, Licentelor, Aprobatilor, etc.
- Stabilirea unui Mecanism de Comunicare intre Anagajator si UIP;
- Instruirea Angajatorului cu privire la Cerintele Agentiilor de Finantare.
Faza de Constructie
Principalele activitati din faza de constructie vor fi:
- Analizarea Proiectelor Contractorului;
- Analizarea Programului Contractorului;
- Analizarea Sistemului Contractorului pentru AC;
- Initierea si Prezidarea Sedintelor Sapatamanale si Lunare;
- Inspectii Regulate pe Santier;
- Analizarea Solicitarilor Lunare pentru Plata ale Contractorului;
- Emiterea Certificatelor Interimare de Plata Lunare;
- Initierea Ordinelor de Variatie;
- Negocierea cu Contractorul referitor la Variatii si Ajustare;
- Aprobarea propunerilor Cpntractorului pentru Testul la Finalizare;
- Inspectii la Receptie, Certificate, Lista Defecte;
- Consiliere cu privire la Revendicari sau Dispute Contractuale;
- Verificarea si Aprobarea desenelor post-executie
- Controlul si Aprobarea Manualului si a Programului de Mentenanta;
- Controlul si Aprobarea Programului de Instruire al Contractorului;
- Organizarea Sistemului de Arhivare.
Faza Post-constructie
Principalele activitati din faza de post-constructie vor fi:
- Inspectii regulate pe parcursul Perioadei de Notificare a Defectelor
- Emiterea Certificatului de Receptie Finala
- Raport Final de Supervizare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74262000-3 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.1)
74142110-0-Servicii de supraveghere a proiectelor altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.1)
74262100-4-Servicii de supraveghere a santierului (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de Sarcini :
1.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a opta pentru achizitionarea ulterioara de noi servicii similare de la operatorul economic a carui oferta va fi declarata castigatoare in cadrul procedurii de achizitie a prezentului contract.
2. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a opta pentru achizitionarea ulterioarade servicii suplimentare /aditionale , care nu au fost incluse in contractul initial , dar care datorita unor circumstante neprevazute au devenit necesare pentru indeplinireaprezentului contract.
Valoarea estimata fara TVA: intre 10, 400, 000 si 13, 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
55 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1.garantie de participare, conform Fisei de date, in valoare de 200.000 lei.2.garantie bancara de buna executie :10 % din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se va asigura din urmatoarele surse de finantare: Fondul de Coeziune- reglementat prin prevederile Plan Operational Sectorial de Mediu- aprox.82% si Co-finantare nationala-aprox. 18%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte privind situatia personala: 1. Declaratii privind eligibilitatea, Formular nr.1;2. Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, Formular nr.2;3. Declaratia privind calitatea de participant - Formular nr.8
4. Certificat de atestare fiscala, eliberat de organul fiscal competent;
Cerinte privind inregistrarea: A. Persoane juridice/fizice romane: 1. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/Autorizatie de functionare/ altele echivalente;2. Certificat de inregistrare, emis de Oficiul Registrului Comertului ;B. Persoane juridice/ fizice straine: Documente care dovedesc forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind cifra de afaceri si profitul(Formular nr.3), din care sa rezulte: -media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani financiari in domeniul de activitate aferent obiectului contractului va depasi echivalentul in lei a 8.000.000 Euro;
- media profitului operational a ofertantului pe ultimii trei ani financiari trebuie sa fie pozitiva;
2.Documente justificative , pentru anii 2005, 2006, 2007: bilanturi contabile pentru anii 2005, 2006, 2007/raporturi de audit/rapoarte ale cenzorilor sau echivalente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratia privind lista principalelor prestari de servicii , in ultimii 3 ani (Formular nr. 4)si Experienta similara -(Formular nr. 4.1) , din care sa rezulte: -cel putinun contract finalizat de consultanta cu activitati in infrastructura de apa si apa uzata, a carui valoare reprezinta cel putin 1.000.000 Euro ;referinte autorizate sau copii legalizate ale acestora;2.Declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere (Formular nr. 5), din care sa rezulte ca:
- operatorul sau membrii grupului de operatori trebuie sa dovedeasca existenta in prezent a personalului calificat si cu experienta in elaborarea proiectelor din domeniul infrastructurii de apa si apa uzata , cel putin 10 angajati permanenti, cu studii superioare si experienta de cel putin cinci ani in domeniile specifice acestui contract;3. Operatorul economic sau unul dintre membrii grupului de operatori economici sa dovedeasca faptul ca, este certificat in conformitate cu Standardul pentru Asigurarea Calitatii ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Organizare si metodologie
25%
Descriere:
2.
Calificare Expert principal nr. 1 -Team Leader
25%
Descriere:
3.
Calificare Expert principal nr. 2-Inginer de Proces STAP/SE
4%
Descriere:
4.
Calificare Expert principal 3 Inginer Rezident Calarasi
4%
Descriere:
5.
Calificare Expert principal 4 Inginer Rezident Urziceni
4%
Descriere:
6.
Calificare Expert principal 5 Inginer Rezident Budesti+Oltenita
4%
Descriere:
7.
Calificare Expert principal 6 Inginer Rezident Fundulea+Lehliu
4%
Descriere:
8.
Pretul ofertat
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
CS2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S14-018043 din 22.01.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.09.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 650 RON
Conditii si modalitate de plata: Costul documentatiei se achita numerar la casieria unitatii sau OP in contul RO59RNCB0098007808710001, BCR Calarasi.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.09.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.09.2008 12:00
Locul: SC ECOAQUA SA Calarasi, Str. Progresul, Bloc BBB, etaj 3, CALARASI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membri comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu - Axa 1: " Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata" Proiectul se numeste "Extinderea si reabilitarea sistemelor de alimentare cu apa si canalizare in jud Calarasi"
VI.3) Alte informatii
Pentru aceeasi autoritate contractanta, ofertantul castigator al contractuluide asistenta tehnica pentru managementul proiectului Extinderea si reabilitarea sistemelor de alimentare cu apa si canalizare , in judetul Calarasi, Romania, este exclus de la procedura de adjudecare a prezentului contract.Conditiase aplica si subcontractorilor .Obtinereadocumentatiei de atribuire se face in urma prezentarii unei solicitari scrise si a unei imputerniciri pentru delegatul operatorului economic , dupa efectuarea platii.In documentele ofertei se vor prezenta si : fisa de identificare financiara Formular nr. 9; imputernicire pentru persoana autorizata Formular nr. 12-dupa caz .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr 6 , sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40213104641, Email: [email protected], Fax: +40213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.+40213195180, Email: [email protected], Fax: +40213321240, Adresa internet (URL): http: //www. cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in cel mult zece zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC ECOAQUA SA Calarasi-compartiment juridic
Adresa postala: Str. Progresul, Bloc BBB, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910001, Romania, Tel..+40 242 312705 , +40 242 313765, + 40 242 313531, Email: [email protected], Fax: +40 242 311923, + 40 242 313531, Adresa internet (URL): www.ecoaqua.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.07.2008 12:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer