Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta Tehnica pentru Supervizarea Lucrarilor: Extinderea si reabilitarea sistemului de apa si apa uzata din Regiunea Turda-Campia Turzii


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
7.432.236 RON

Castigatorul Licitatiei: C & S DI GIUSEPPE INGEGNERI ASSOCIATI S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 64116/23.07.2009
Informatii anunt de participare asociat 65305
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA DE APA "ARIES" S.A.
Adresa postala: Str.Bogata, nr.1, Adresa de corespondenta: str. Axente Sever, nr. 2, Localitatea: Turda, Cod postal: 401078, Romania, Punct(e) de contact: TRAIAN GIURGIU, Tel.0264/311771, In atentia: ALEXANDRU SABAU, Email: [email protected], Fax: 0264/311772
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) a(le) entitatii contractante
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Asistenta Tehnica pentru Supervizarea Lucrarilor: Extinderea si reabilitarea sistemului de apa si apa uzata din Regiunea Turda-Campia Turzii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Judetul Cluj orasul Turda, orasul Campia Turzii, comunele Mihai Viteazu, Sandulesti, Viisoara, Luna
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Principalele activitati care trebuie desfasurate sunt urmatoarele: Faza de Pre-constructiePrincipalele activitati din faza de pre-constructie vor fi: - Mobilizarea;
- pregatirea Raportului de inceput;
- Pregatirea Manualului de Proceduri pentru Supervizare;
- Manualul de Asigurarea Calitatii;
- Asistenta in obtinerea Autorizatiilor, Licentelor, Aprobarilor, etc.- Stabilirea unui Mecanism de Comunicare intre Anagajator si UIP;Faza de ConstructiePrincipalele activitati din faza de constructie vor fi: - Analizarea Proiectelor Contractorului;
- Analizarea Programului Contractorului;
- Analizarea Sistemului Contractorului pentru Autoritatea Contractanta (AC);
- Initierea si Prezidarea Sedintelor Saptamanale si Lunare;
- Inspectii Regulate pe Santier;
- Analizarea Solicitarilor Lunare pentru Plata ale Contractorului;
- Emiterea Certificatelor Interimare de Plata Lunare;
- Initierea Ordinelor de Variatie;
- Negocierea cu Contractorul referitor la Variatii si Ajustare;
- Aprobarea propunerilor Contractorului pentru Testul la Finalizare;
- Inspectii la Receptie, Certificate, Lista Defecte;
- Consiliere cu privire la Revendicari sau Dispute Contractuale;
- Verificarea si Aprobarea desenelor as-built- Controlul si Aprobarea Manualului si a Programului de Mentenanta;
- Controlul si Aprobarea Programului de Instruire al Contractorului;
- Organizarea Sistemului de Arhivare.Faza Post-constructiePrincipalele activitati din faza de post-constructie vor fi: - Inspectii regulate pe parcursul Perioadei de Notificare a Defectelor- Emiterea Certificatului de Recepie Finala- Raport Final de Supervizare.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
71248000-8-Supraveghere a proiectului si documentare (Rev.2)
71521000-6-Servicii de supraveghere a santierului (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
7, 432, 236RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertat
40%
Descriere:
2.
gradul de intelegere a obiectivelor proiectului si a rezultatelor asteptate
20%
Descriere:
3.
metodologia de prestare a serviciilor
20%
Descriere:
4.
organizarea si planificarea in timp a activitatilor
20%
Descriere:
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2008/S183-242859din20.09.2008
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 3893 Denumirea: Asistenta Tehnica pentru Supervizarea Lucrarilor
V.1) Data atribuirii contractului 3/5/2009
V.2) Numarul de oferte primite 5
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
C & S DI GIUSEPPE INGEGNERI ASSOCIATI S.R.L.
Adresa postala: via Cavour, nr. 45, Localitatea: Palermo, Cod postal: 66010, Italy, Tel.00390871895428, Email: [email protected], Fax: 00390871895218
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 10044000.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 7432236.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program Operational Sectorial de MediuAxa 1 Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzataProiectul se numeste: Extinderea si reabilitarea sistemului de apa si apa uzata din regiunea Turda-Campia Turzii
VI.2) Alte informatii
Adjudecarea prezentului contract exclude participarea aceluiasi ofertant la licitatia pentru servicii de Managementul Proiectului pentru aceeasi Autoritate ContractantaNOTA IMPORTANTA: DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE (PE SUPORT HARTIE SI SUPORT MAGNETIC) SE POATE RIDICA DE LA S.C.COMPANIA DE APA ARIES SA, STR. AXENTE SEVER, NR. 2, TURDA, CLUJ, DUPA 72 ORE DE LA PUBLICAREA ANUNTULUI.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
Tribunal Cluj
Adresa postala: Str. Calea Dorobantilor, nr 2-4, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400117, Romania
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. COMPANIA DE APA ARIES S.A.
Adresa postala: Str. Axente Sever, Nr. 2, Localitatea: Turda, Cod postal: 401078, Romania, Tel.+40-264-311.771, Email: [email protected], Fax: +40-264-311.771; 2
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
21.07.2009 13:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer