Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta Tehnica pentru Supervizarea Lucrarilor in cadrul proiectului ?Extinderea si modernizarea sistemelor de alimentare cu apa si canalizare-epurarea apelor uzate in judetul Botosani?


Anunt de participare (utilitati) numarul 132543/05.01.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C. NOVA APASERV S.A. Botosani
Adresa postala: Bulevardul Mihai Eminescu nr. 34, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710030, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii Publice, Tel. +40 374106807, In atentia: Catalin Pavel Luca, Email: [email protected], Fax: +40 374106807/+40 374106803, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.C. NOVA APASERV S.A.
Adresa postala: str. Octav Onicescu nr.3, Botosani, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710117, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii Publice, Tel. +40 374106807, In atentia: Catalin Luca Pavel, Email: [email protected], Fax: +40 374106807/+40 374106803
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S.C. NOVA APASERV S.A.
Adresa postala: str. Octav Onicescu nr.3, Botosani, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710117, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii Publice, Tel. +40 374106807, In atentia: Catalin Luca Pavel, Email: [email protected], Fax: +40 374106807/+40 374106803, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.C. NOVA APASERV S.A.
Adresa postala: str. Octav Onicescu nr.3, Botosani, Registratura, etaj 3., Localitatea: Botosani, Cod postal: 710117, Romania, Punct(e) de contact: Registratura, Tel. +40 374106807, In atentia: Catalin Luca Pavel, Email: [email protected], Fax: +40 374106807/+40 374106803
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comercialape actiuni
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Asistenta Tehnica pentru Supervizarea Lucrarilor in cadrul proiectului ?Extinderea si modernizarea sistemelor de alimentare cu apa si canalizare-epurarea apelor uzate in judetul Botosani?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Judetul Botosani
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta Tehnica pentru Supervizarea Lucrarilor in cadrul proiectului ?Extinderea si modernizarea sistemelor de alimentare cu apa si canalizare-epurarea apelor uzate in judetul Botosani", conform prevederilor din Sectiunea III-Caietul de Sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestatii servicii - In Caietul de Sarcini sunt prezentate tipul activitatilor, specializarile si cantitatile minime necesare realizarii contractului.
Valoarea estimata, fara TVA, inLEI, reprezinta valoarea maxima care poate fi acceptata de autoritatea contractanta, iar orice oferta care va depasi aceasta valoare va fi respinsa ca inacceptabila.
Valoarea estimata fara TVA: 10, 880, 349RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar.part.200000 LEI const.prin vir. banc./instr. garantare emis de soc. banc./soc. asigGar.buna exec.10% din val. contract fara TVA, const.prin instr.de garantare emis de soc.bancara/soc.de asigurari
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POS MEDIU ? Axa prioritara 1 ? Fondul de Coeziune, Buget de Stat, Buget Local, surse proprii.Platile vor fi facute de catre Autoritatea Contractanta, in LEI , in contul prestatorului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord preliminar de asociere ? pentru depunerea ofertei. Asociere legalizata inainte de semnarea contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.calit.part. la proced
Decl.neincadr.art. 180dinOUG34/2006
Cazier jud. al op.ec
Cazier fisc. al op.ec
Decl.neincadr.in art.181 din OUG34/2006(inclusiv pt.tert sustinator-art. 181 lit. a), c1), d))
Certif.atest.fiscala/echiv
Certif.plata CAS
Certif.plata impozite si taxe locale
Op.ec./fiec.membru din grup op.ec. va dovedi indepl.oblig.de plata exigibile in luna ant. celei de dep. oferta
Certif.part.la licitatii cu oferta independenta
Decl.evitare conflict interese(inclusiv pt. subcontr./tert sustinator)
Extras din Reg.act./asoc. certif.de adm.soc. pt SA(inclusiv pt. subcontr./tert sustinator)
Pers.cu functii de decizie in AC: Maricel Georgescu, Daniela Jitarasu, Catalin Fetcu, Albert Tanasa, Liviu Stefan, Ioan Costescu, Catalin Luca Pavel.
Comisia de evaluare: Catalin Luca Pavel, Ioan Costescu, Mihaela Daniela Scutelnicu, Maria Sauciuc, Murariu Florin Costel, Hutanu Teodora, Mihai Claudiu Balan.
Pt.PJ/PF rom.-Certif.Const.emis de ORC
Pt.PF/PJstraine-Doc.ce dov.forma inreg. cf. prev.leg. din tara in care ofertantul e rezident
Doc.ce atesta ob.de activitate ale op.ec.Obiectul contr.treb.sa aiba corespondent in CAEN din certif/doc.Fiec.membru din grup op.ec.treb. sa dov.ca pt.partea din contract pe care o realiz. are coresp. inCAEN din doc. ce atesta ob. de activ. ale op.ec.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Media Cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2008, 2009 si 2010), trebuie sa fie mai mare sau egala cu 20.000.000 LEI.a)Se va completa ? Formularul 6 ?Informatii generaleb)Bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010), in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, vizate siinregistrate la organele competente/rapoartele de audit/ rapoartele cenzorilor/echivalent.Valorile vor fi expr.in LEI, fol. pt conversie ratele medii anuale de schimb LEI/EUR comunicate de Banca Centrala Europeana. Pt sit. financiare expr. in alte monede decat EURO se va fol. pt convers. rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana.2)Scrisoare de bonitate bancara din care sa rezulte: datele de identificare ale operatorului economic, si informatii privind lichiditatea generala: lichiditate generala in ultimul an financiartrebuie sa fie de minimum 100%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Dov.ca in ult 3ani, impl la data lim de dep of, a prest serv sim serv ce fac ob contr in val cum min 10 mil lei-List princ serv prest in ult 3ani.Doc/contr/PVRec pt conf prest serv sim.2)Stud, preg.prof, calif pers resp indepl contr-Lista exp.princ, sec, CV, copii dipl, cert.prof, ref. benef, decl.disp: LIDER ECHIPA-Stud.univ/postuniv tehn/ec/ing.med., postuniv in MP/specializ.MP(COR 241919)/echiv.Min 3 ani exp impl pr.Exp MP/MP Adj/Lid echip/Lid Adj echip in min.1 contr sim in infr apa si/sau apa uz;ING1-S.lucr. Agl Botosani.Stud sup tehn.Exp in serv superv luc constr si/sau extind si/sau reab ret apa si/sau canal si superv lucr constr si/sau reab si/sau extind STAP dov. prin part in min 1 contr sim in infr apa si/sau apa uz;ING2-S.lucr Agl Dorohoi+ING3-S.lucr Agl Flamanzi-Frumusica, Vorona-Tudora.Stud sup tehn.Exp in serv s. lucr.constr si/sau extind si/sau reab ret apa si/sau canal si s. lucr constr si/sau reab si/sau extind SEAU dov. prin part in min 1 contr sim infr apa si/sau apa uz;ING4-S.lucr din sist alim apa Stefanesti-Saveni si bypass conducta Leorda.Stud sup tehn.Exp in serv sup.lucr constr si/sau extind si/sau reab aduct apa si/sau ret apa si/sau canal si sup.lucr constr si/sau reab si/sau extind STAP dov. prin part in min 1 contr sim infr de apa si/sau apa uz;DIRIG.SANTIER-Ing prop. nr.suf.dirig sant in dom: constr edilit si gosp com, drum, instal pt constr, ret.Atest dirig sant conf leg;VERIF DE PR.-Ing.prop.nr.suf. verif pr. in dom A1, B9, C, D, Is, Ie.Atest verif proiect conf legii;ING.CIVILE-Ing prop un nr de ing constr pt sup. contr lucr.Exp ca ing constr in 1contr sim;ING MEC-Ing prop ing mec pt sup. contr lucr.Exp in proiect/mont instal si test echip mec pomp/trat/epur ape in 1contr sim;ING ELECTR-Ing prop un nr de ing el. pt sup. contr lucr.Exp ca ing el. in 1contr sim;ING PROCES-Ing prop un nr de ing proc pt sup. contr lucr.Exp ca ing proc in 1contr sim;COORD SSM-Atest conf leg;ALTI EXPERTI (SCADA, exp. juridic, etc.)-Ing prop experti pt sup.contr lucr.Exp pt dom propus in 1contr sim.3)Decl priv.partea/parti din contr indepl de subcontr, date ident. si acord.4)Cert ISO9001/echiv emis de org.ind.acred.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Numarul dezile lucratoare alocate expertilor secundari
30%
Descriere: Nr.zile lucr.acord.experti sec.pt.realiz.activ.
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
BT-CS-02
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.02.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.03.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.03.2012 11:00
Locul: S.C. NOVA APASERV S.A., Botosani, str. Octav Onicescu nr.3, Sala de sedinte, et.3. Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor. Atunci cand e cazul, asista si observatori UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul ?Extinderea si modernizarea sistemelor de alimentare cu apa si canalizare-epurarea apelor uzate in judetul Botosani? finantat din Fondul de Coeziune prin Programul Operational Sectorial de Mediu Axa prioritara 1 ?Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Toate raspunsurile la solicitarile de clarificari aferente documentatiei de atribuire vor fi publicate intr-un fisier electronic in SEAP atasat Anuntului de participare, la ?Documentatie si clarificari? la adresa de internet www.e-licitatie.ro .Ofertantii vor urmari periodic la adresa de internet www.e-licitatie.ro anuntul de participare impreuna cu eratele si clarificarile legate de anunt, pentru a lua la cunostinta in timp util orice precizare sau modificare a informatiilor initiale, astfel incat sa fie in masura sa participe la procedura fara impedimente datorate lipsei de informatii.Vizitarea amplasamentului de catre ofertanti se poate face incepand cu prima zi lucratoare dupa data publicarii anuntului de participare, intre orele 10:00-13:30.In acest sens, Ofertantul va trebui sa informeze Autoritatea Contractanta, in scris, in atentia ing. Catalin Luca Pavel, prin fax la nr. 0374/106807 sau prin e-mail la adresa [email protected] , cu cel putin o zi lucratoare inainte de data la care intentioneaza sa faca vizite pe amplasament.In cazul in care doua sau mai multe of. au acelasi punctaj, of. castig. va fi cea care are cel mai mic pret.Daca si preturile of. sunt egale, atunci AC va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua prop. fin. in plic inchis, caz in care contr. va fi atrib. of. a carui noua prop. fin. are pretul cel mai scazut. Ac. proces de reofert. pret se poate repeta de cate ori consid. necesar comisia de evaluare.In cazul in care nu este posibila o departaj. a ofertelor, fiind imposib. incheierea contr., at. proced. de achiz. publ. se va anula.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari priv termenul(e) de exercitare a cailor de atac: Termenul limita de dep. a contestatiei este 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in cond.OUG 34/2006, cu modif.si complet.ult, despre un act al AC considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. NOVA APASERV S.A. , Serviciul Juridic
Adresa postala: Str. Octav Onicescu, nr.3, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710117, Romania, Tel. +40 374106800, Email: [email protected], Fax: +40 374106803, Adresa internet (URL): http: //www.apabotosani.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.01.2012 17:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer