Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru supervizarea lucrarilor la investitia " reabilitarea si extinderea retelelor de apa si a sistemului de canalizare in jud. teleorman , Romania


Anunt de intentie (utilitati) numarul 12208/10.07.2008
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
SC APA SERV SA
Adresa postala: str. Vedea nr. 31, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140052, Romania, Punct(e) de contact: FLORICICA CHIVU, Tel.0247311272, Email: [email protected], Fax: 0247313218
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Ap
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Asistenta tehnica pentru supervizarea lucrarilor la investitia " reabilitarea si extinderea retelelor de apa si a sistemului de canalizare in jud. teleorman , Romania
II.2) Tipul de contract
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
se vor desfasura lucarri de supraveghere a lucrarilor , santierului si proiectului pentru investitiile din municipiile Alexandria , Turnu magurele , Rosiorii de Vede si orasele Zimnicea si Videle din jud. teleorman , romania
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
74000000-9 - Servicii de arhitectura, de inginerie si de constructii, servicii juridice, contabile si alte servicii profesionale (Rev.1)
74142100-7-Servicii de gestionare a proiectelor altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.1)
74262000-3-Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.1)
74262100-4-Servicii de supraveghere a santierului (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
55 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: intre 11, 300, 000 si 15, 100, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri de coeziune , credite bancare, buget local
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
principalele activitati care trebuiesc desfasurate sunt : - supravegherea lucararilor- supravegherea santierului- supravegherea proiectului
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
CS2
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
principalele activitati care trebuiesc desfasurate sunt : - supravegherea lucrarilor- supravegherea santierului- supravegherea proiectului
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoare minima/Valoare maxima: 11, 300, 000/15, 100, 000 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
09.07.2008 17:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer