Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru Supervizarea Lucrarilor pentru proiectul ?Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata, in judetul Alba?
Anunt de participare (utilitati) numarul 108833/05.10.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA CTTA SA ALBA
Adresa postala: Str. Vasile Goldis nr. 3, Localitatea: Alba Iulia, jud. Alba, Cod postal: RO 510007, Romania, Punct(e) de contact: Corina Luculescu, Tel. +40 258.834.087, +40 358.401.312, In atentia: Eugen Ionita ? Manager proiect, Email: [email protected], Fax: +40 258.834.493, Adresa internet (URL): www.apaalba.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
institutii guvernate de legea publica
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Asistenta tehnica pentru Supervizarea Lucrarilor pentru proiectul ?Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata, in judetul Alba?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Romania ? judetulAlba
Orasele: Alba Iulia, Sebes, Aiud, Blaj, Cugir, Ocna Mures, Cimpeni
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestari servicii ? In Caietul de sarcini sunt prezentate tipul activitatilor, specializarile si cantitatile minime necesare realizarii contractului Asistenta tehnica pentru Supervizarea Lucrarilor ?Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata, in judetul Alba?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
71521000-6-Servicii de supraveghere a santierului (Rev.2)
79421100-2-Servicii de supraveghere a proiectelor, altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestari servicii ? In Caietul de sarcini sunt prezentate tipul activitatilor, specializarile si cantitatile minime necesare realizarii contractului.
Valoarea estimata fara TVA: 13, 544, 405RON
II.2.2) Optiuni
Da
Conform Art. 252, lit j si k din OUG 34/2006.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de: 270, 000 lei. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene: 78.41%, Co-finantare nationala: 21.59%Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1 - ?Extindere si modernizare a sistemelor de apa si apa uzata?
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere semnat intre parti. Se va prezenta la semnarea contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime obligatorii:
* Persoane juridice romane: 1.Declaratii privind calitatea de participant la procedura;2.Declaratii privind eligibilitatea;
3.Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG 34/2006;
4.Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalentul, valabil la data deschiderii ofertelor;
5.Cazierul judiciar al companiei (pentru statele unde esteaplicabil);
6.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent, valabil la data deschiderii ofertelor;
7.Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS), valabil la data deschiderii ofertelor;
8.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (autoritati fiscale si administrative), valabil la data deschiderii ofertelor-formular specific autoritatilor din Romania sau tara de origine .9.Certificatul de inregistrare eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor .
*Persoane juridice straine: orice document similar emis in tara de origine insotit de traducerea legalizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta:
1.Declaratie privind cifra de afaceri si profitul.
2.Documente justificative (copie bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente / raport de audit/raportul cenzorilor sau echivalent).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e):
III.2.2.1) Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna ? in cazul asocierii) pe ultimii 3 ani financiari (2007, 2008 si 2009), in domeniul de activitate aferent obiectului contractului - trebuiesafiemaimaresauegalacu13, 500, 000 leiIII.2.2.2) Media profitului operational a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna ? in cazul asocierii) pe ultimii 3 ani financiari (2007, 2008 si 2009)- trebuie sa fie pozitiva
III.2.2.3) Acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare, pentru o perioada de 3 luni pentru proiectul propus independent de angajamentele pentru alte contracte - peste 1, 150, 000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara: 1) Operatorul economic sau membrii grupului de operatori economici sa dovedeasca ca, in ultimii 5 ani financiari, impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei a implementat:
- cel mult 3 (trei) contracte de consultanta cu activitati in infrastructura de apa si apa uzata (CPV ?uri similare cu CPV-urile prezentului contract) in valoare cumulativa de 13, 500, 000 lei fara TVA, finalizate in ultimii 3 ani.
In cazul in care ofertantul a avut calitatea de asociat/sub-contractor acest lucru este acceptabil cu conditia ca valoarea serviciilor prestate sa indeplineasca pragul stabilit anterior.
2) Ofertantul (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna ? in cazul asocierii) pune la dispozitia Autoritatii Contractante o echipa de experti care cuprinde urmatorii experti principali:
Expert principal 1 ? LIDER DE ECHIPA ? MANAGER DE PROIECTExpert principal 2: Inginer de Proces Statie Tratare Apa Potabila/Statie de EpurareExpert principal 3: Inginer responsabil** pentru lucrarile din localitatea Alba IuliaExpert principal 4: Inginer responsabil** pentru lucrarile din localitatea Blaj
Expert principal 5: Inginer responsabil** pentru lucrarile din localitatile Aiudsi Ocna Mures
Expert principal 6: Inginer responsabil** pentru lucrarile din localitatile Sebes, Cugir si Cimpeni
** inginer responsabil reprezinta inginer rezident in acceptiune FIDIC
Capacitatea tehnica a expertilor propusi in oferta trebuie sa indeplineasca cerintele minime mentionate in Fisa de Date a Achizitiei si in Caietul de sarcini;
3) Operatorul economic sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul pentru Asigurarea Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism specializat in domeniu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
AB-CS-03/4424/30.09.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.11.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.12.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.12.2010 12:00
Locul: SC APA CTTA SA ALBA ? compartiment UIP, Alba Iulia, str. Vasile Goldis nr.3, judetul Alba.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte pentru proiectul respectiv, alte persoane nominalizate de catre Autoritatea Contractanta.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1 - ?Extindere si modernizare a sistemelor de apa si apa uzata?.
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala: str. I.C.Bratianu, nr.1, Localitatea: Alba Iulia, jud. Alba, Cod postal: RO 510118, Romania, Tel. +40 258.810.289, Email: [email protected], Fax: +40 258.810.286, Adresa internet (URL): http: /www.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO 030084, Romania, Tel. +40 21.310.46.41, Email: [email protected], Fax: +40 21.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al Autoritatii Contractante considerat nelegal, conform art.256^2, al.1, lit. a) din OUG. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.10.2010 13:48