Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru Supervizarea Lucrarilor pentru proiectul ?Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Valcea?


Anunt de participare (utilitati) numarul 130264/15.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APAVIL SA VALCEA
Adresa postala:  strada Carol I , nr.3-5, Localitatea:  Ramnicu Valcea, Cod postal:  240539, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciu Achizitii Publice, Tel. 0250739580, In atentia:  Anca Jidoveanu, Email:  [email protected], Fax:  0250738903, Adresa internet (URL):  www.apavil.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Asistenta tehnica pentru Supervizarea Lucrarilor pentru proiectul ?Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Valcea?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Orasele: Ramnicu Valcea, Ocnele Mari, Dragasani, Calimanesti, Olanesti, Babeni si Balcesti din judetul Valcea
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta tehnica pentru Supervizarea Lucrarilor pentru proiectul ?Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Valcea?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
71521000-6-Servicii de supraveghere a santierului (Rev.2)
79421100-2-Servicii de supraveghere a proiectelor, altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Domeniul: utilitate publica-sector apa. Asistenta tehnica pentru Supervizarea Lucrarilor pentru proiectul ?Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Valcea".
- Atenuarea riscurilor asupra sanatatii cu privire la descarcarile de apa uzata netratata sau tratata insuficient, precum si eliminarea riscurilor de inundatii;
- Realizarea de economii in ceea ce priveste costurile operationale implicate in managerierea sistemelor de apa si canalizare;
- Conformitatea cu Directiva CE 86/278/EEC cu privire la evacuarea sigura a namolului, transpusa de Ordinul Ministrului Mediului nr. 344/16.08.2004, cu privire la protectia de mediu a solurilor atunci cand se utilizeaza in agricultura namolul din apa uzata
- Asigurarea conformarii cu legislatia nationala si europeana in perioada de tranzitie convenita intre Romania si UE in sectorul mediului.
- Asigurarea utilizarii optime a fondurilor de coeziune ale Uniunii Europene.
- Asigurarea de servicii de supervizare de calitate pentru contractele de lucrari finantate din Fondurile de Coeziune
- Sprijinirea Autoritatii Contractante (AC) pentru indeplinirea conditiilor stipulate in Memorandumul de Finantare
- Verificarea proiectelor Contractorului, asigurarea supervizarii executiei lucrarilor si punerii lor in functiune
- Monitorizarea graficelor Contractorului referitoare la proiectarea si executia lucrarilor civile, mecanice si electrice, asigurarea finalizarii lucrarilor conform graficelor de lucru
- Asigurarea unor servicii de supervizare de calitate pentru lucrari, aprobarea proiectelor tehnice si detaliilor de executie primite de la Contractor referitoare la materiale, echipamente si forta de munca
- Asigurarea respectarii termenelor limita, bugetului si calitatii pentru contractele de lucrari
- Analizarea Programului specific de operare si mentenanta elaborat de Contractor conform conditiilor stipulate in Memorandumul de Finantare
Valoarea estimata fara TVA: 13, 560, 562RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achizitionarea de servicii suplimentare/aditionale, conf.Art.252, lit.j din OUG 34/2006.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
43 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 250000lei. Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene: 77, 81%Co-finantare: 22, 19%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Declaratie privind eligibilitatea conf. art. 180 OUG34/2006. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ?ORC sau echivalent.Cazierul judiciar al companiei. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG34/2006. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent valabil la data deschiderii ofertelor(dovada platilor la zi catre bugetul consolidat).Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS, valabil la data deschiderii ofertelor, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (autoritati fiscale si administrative), valabil la data deschiderii ofertelor, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local - formular specific autoritatilor din Romania sau tara de origine.Declaratie privind neincadrarea la art 69^1 din Ordonanta.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta".Pentru persoane fizice/juridice romane -Certificatul de inregistrare eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor.Pentru persoane fizice/juridice straine-documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional conform legii tarii de rezidenta a operatorului economic.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri si profitul pe ultimii 3 ani. Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2008, 2009 si 2010), in domeniul de activitate obiectului contractului trebuie sa fie mai mare sau egala cu echivalentul in lei a 15000000 LEI.Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2008, 2009 si 2010, vor fi vizate si inregistrate de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Exp.in ctr.simil.experti: 1 Lider ech.st.sup.min.4ani, exp.gen.min.5ani dom.alim.cu apa, canal.si ep.ape uz.din care min.3ani exp.coord.pr.sect.apa/apa uz., exp.specif: min.1ctr.AT superviz.lucr.dom.apa si apa uz.impl.in cal.LiderEch./Adj.LiderEch./fct.coord.ctr.superviz.lucr.nat.sicomplex.sim.prez.ctr., conf.cer.ctr.cofin.UEsi/sau IFI, si/sau exp.relev.adm.ctr.cofint.UE si/sau IFI dom.sist.alim.apa/apa uz., dem.particip.ca exp.in min.1ctr.superviz.lucr.cofin.UE si/sau IFI, nat.si complex.sim.prez.ctr.2 Ing.Proc.STAP st.sup.min.4 ani, exp.gen.min.5ani exp.trat.apa pot.din care min.3ani exp.oper./pr., cun.specializ.pr.dom.apei, tehn. STAP, exp.specif.part.dir.in cal.de ing.de proc?pr.min.1ctr.dom.apa potab.3 Ing.Proc.SEAU st.sup.min 4 ani, exp.gen.min.5ani exp.trat.apa uz.din care min.3ani exp.oper./pr., cun.specializ.pr.in tehn.SEAU, ape uz.ind.nam.rez.STAP si SEAU, exp.specif.part.dir.in cal.de ing.proc.?pr.min.1ctr.dom.apa uz.4 - 9.Ing. Rez.st.sup.min 4ani, exp.gen.min.5 ani dom.alim.apa, canal.si ep.ape uz;exp.specif.CL1: min.3 ani exp.superviz.a c.p.urm.tip.ctr.lucr.dom.infr.apa si apa uz., in care a impl.in cal.superviz., pr., rep.BF, Antpr.1 ctr.constr./reabil.STAP/SEAU, cofin.UE si/sau IFI nat.si complex.sim.prez.ctr;CL2 min.3ani exp. superviz.min.1ctr.lucr.dom.infr.apa si apa uz.in care a impl.in cal.superviz., pr., rep.BF, Antpr.1 ctr.constr./reabil.SEAU cofin.UE si/sau IFI nat.si complex.sim.prez.ctr;CL3, CL4, CL7, CL8, CL9 si CL11: min.3 ani exp.superviz.a c.p.urm.tip.ctr.lucr.dom.infr.apa si apa uz.in care: a impl.ca superviz.pr., rep. BF, Antpr.1ctr.constr.ret.apa si canal zona urb., cofin.UE si/sau IFI.nat.si complex.sim.prez.ctr.si a impl.ca superviz., pr., rep.BF, Antpr.1ctr.constr./reabil.SEAU cofin.UE si/sau IFI nat.si complex.sim.prez.ctr;CL5: min.3ani exp.in superviz.min.1ctr.lucr.dom.infr.apa si apa uz.in care a impl.in cal.superviz., pr., rep.BF, Antpr.1ctr.constr.ret.apa si canal zona urb., cofin.UE si/sau IFI nat.si complex. sim.prez.ctr;CL6 si CL10: min.3ani exp.superviz.min.1ctr.lucr.dom.infr.apa si apa uz.unde a impl.in cal.superviz.pr., rep.BF, Antpr.1ctr.constr.ret.apa si canal zona urb., cofin.UE si/sau IFI nat.si complex.sim.prez.ctr.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
35%
35
Descriere: Componenta financiara
2.
Modul in care ofertantul intelege obiectivele proiectului si rezultatele asteptate
20%
20
Descriere: Conform cap.8 din Fisa de date a achizitiei
3.
Metodologia de prestare a serviciilor
25%
25
Descriere: Conform cap.8 din Fisa de date a achizitiei
4.
Organizarea si planificarea in timp a activitatilor, pe durata contractului
20%
20
Descriere: Conform cap.8 din Fisa de date a achizitiei
Punctaj maxim componenta tehnica: 65
Pondere componenta tehnica: 65 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
CS 02
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.10.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.11.2011 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.11.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1-?Extinderea si reabilitarea sistemelor de apa si apa uzata, in judetul Valcea
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Decl. priv. lista princ. prest. de serv. in ult. 3 ani.Ofertantul sa doved. ca in ult.3 ani impl.la data term. lim. pentru dep. ofertei a impl.si prest.: cel mult trei ctr.de serv.de AT ptr.superv.lucr.de infr.de apa si apa uzata a caror val.cum.de min.echiv in lei a 13500000 lei, fara TVA.Pt.fiec. exp.princ. prop. of.va dep.: CV; doc.care dov.vech.in munca(copii dupa carn.de munca/ctr.indiv.de munca, rec.emise de angaj.din care sa reiasa per.ment.in CV), copii ale dipl.si certif.prof.obt.ment. in CV;certif.emise de angaj./ref.care sa prob.exp.prof.specif.indic.in Cv contrasemnate de o AC ori de catre clientul privat benef. al pr.in care exp.a fost impl.Decl. de excl.si disp. pentru fiec.exp.Decl.priv.efect.mediu anual al pers.angaj.si al cadr. de cond.Cert. ISO 9001 sau echiv.Cert.ISO 14001 sau echiv.Lista cu asociatii si subcontractantii.Acord de asociere(daca este cazul) si decl. de legal. asociere.Cerint. prez. in cadrul sectiunii III, pct.III.2.3)Cap. teh. se compl. cu urma.: Contractul/contractele similare: Se vor atasa docum.(parti relev. din ctr., rec./certif.si alte doc. care sa ateste prest. serv. ctr.)care vor contine obligatoriu date referitoare la: beneficiarul ctr.;tipul si complex. serv./activ. prest.;per. in care s-a realizat ctr.;val. ctr. Rec./certif. vor fi emise sau contrasemnate de o autoritate ctr./clientul privat benef. al prest. de serv.-Contractul/Contractele similare trebuie sa incl. cum: - superv. lucr. pt. reab. si/sau ext. STAP si superv. lucr. pt. exec. si/sau reab. puturi de apa;
- superv. lucr. pt. ext. si/sau reab ret. de alim. cu apa, constr. aductiuni, ext. si/sau reab. ret. de canal.;
- superv. lucr. pt. reab. sau constructie a unei SEAU .Ultim. 3 ani, impliniti la data term.pt. dep. ofertei, repr. per. in care au fost final. ctr. de prest. serv. D.A.(C.S., F.D.A., formulare, etc.) poate fi desc.din SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor - CNSC
Adresa postala:  Str. Stavropoleus, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40(0) - 21.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  +40(0) ? 21.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al Autoritatii Contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC APAVIL SA - Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala:  str. Carol I, nr.3-5, Localitatea:  Rm. Valcea, Cod postal:  240539, Romania, Tel. 0250739580, Email:  [email protected], Fax:  0250738903, Adresa internet (URL):  www.apavil.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.09.2011 13:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer