Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru supervizarea lucrarilor pentru implementarea proiectului la sursa CET ?i de reabilitare a retelelor de termoficare in Municipiul Oradea
Anunt de participare numarul 135209/04.05.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ORADEA
Adresa postala: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: biroul achizitii pubice, Tel. +04 0259437000, In atentia: manuela glodan, Email: [email protected], Fax: +04 0259409406, Adresa internet (URL): www.oradea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica pentru supervizarea lucrarilor pentru implementarea proiectului la sursa CET ?i de reabilitare a retelelor de termoficare in Municipiul Oradea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: municipiul oradea
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta tehnica pentru supervizarea lucrarilor pentru implementarea proiectului la sursa CET ?i de reabilitare a retelelor de termoficare in Municipiul Oradea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
71521000-6-Servicii de supraveghere a santierului (Rev.2)
79421100-2-Servicii de supraveghere a proiectelor, altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarciniLucrarile pentru care prestatorul va acordaAsistenta tehnica sunt urmatoarele:
Componenta I:
Activitatea I: Proiectare demolari, demontari magazii depozite ?i ateliere din CET OradeaActivitatea II: Executie lucrari demolari, demontari magazii depozite ?i ateliere din CET Oradea
Proiectare, obtinere avize si autorizatii in cadrul Activitatii I si constructii-montaj pentru realizarea lucrarilor in cadrul Activitatii II.
Componenta II:
Activitatea I: Proiectare de capacitati noi in sursa
Activitatea II: Executie lucrari in sursa in Municipiul Oradea
Proiectare, obtinere avize si autorizatii in cadrul Activitatii I si constructii-montaj pentru realizarea lucrarilor in cadrul Activitatii II.
Componenta III: Activitatea I: Proiectare retele de transport ?i distributie
Activitatea II: Executie lucrari, inclusiv demontari /demolari pentru realizare retele de transport si distributie in Municipiul Oradea
Valoarea estimata fara TVA: 4, 134, 053RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
37 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
82.681 lei Garantia de participare poate fi constituita in urmatoarele forme: b) Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante conform formularului anexat.b) ordin de plata insotit de un extras de cont, in contul RO02TREZ0765006XXX000160 deschis la Trezoreria Municipiului Oradea. Nota: Avand in vedere ca ordinul de plata este un instrument revocabil, pentru a se asigura ca banii exista in contul sau la momentul deschiderii ofertelor, autoritatea contractanta va considera valabil ordinul de plata doar daca acesta este insotit de un extras de cont.c)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari - asigurare de garantiiPerioada de valabilitate a garantiei- 90 zile de la data depunerii ofertelorIn cazul respingerii unor contestatii, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, sume stabilite conform prevederilor ART. 278^1 lit b din OUG 34/2006- 7.914, 05 lei (4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei) 10% din valoarea fara tva a contractului se va putea constitui prin 1. scrisoare de garantie bancara2. instrument de garantare emis in conditiile legii de o de o societate de asigurari-asigurare de garantii3. retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene (fondul de coeziune) = 50%-Co-finantare nationala = 45%-Co-finantare locala = 5%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
certificarea faptului ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta-CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta- in baza ORDINULUI 314/2010 INTRAT IN VIGOARE LA 20.10.2010;Declararea calitatii in care operatorul economic participa la procedura- in nume propriu/asociat/subcontractant-DECLARATIE privind calitatea de participant la procedura;dovada neincadrarii la prevederile art 180 , 181 siart 69?1 din OUG 34/2006 Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Chereches Florica, Biro Rozalia, Borbei Eugenia, Bolos Marcel, Mos Marius, Ioan Maghiar, Florea Eduard, Ionut Serac, Tanase Miculescu, Sim Dumitru, Pop Razvan, Ionut Serac, Adriana Mihelea, Nadia Has, Ciorba Ionut, Marge Adina, Manuela Glodan.-DECLARATIE privind situatia personala a ofertantului;Dovada inexistentei datoriilor exigibile in luna anterioara termenului limita de depunere a ofertei-Certificate de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (eliberat de D.G.F.P) si la bugetul local (eliberat de directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala activeaza societatea respectiva). Certificatele de atestare fiscala/certificatele privind plata impozitelor si taxelor la bugetul local, trebuie sa prezinte situatia obligatiilor exigibilein luna anterioara celei in care se depun ofertele, in sensul ca acestea trebuie sa ateste ca ofertantul nu aredatorii exigibile in luna anterioara termenului limita de depunere a ofertei.
Forma de prezentare: copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul".
Conditie de calificare : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara termenului limita de depunere a ofertei.
Note: a. Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.Aplicabilitatea in cadrul procedurii (1):
In situatia in care din documentele solicitate la capitolul III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului, reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.180 art.181 sau de art. 69?1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractractului de achizitie publica. Sunt asimilati situatiei expuse mai sus ofertantii care au emise pe numele lor documente constatatoare inregistrate la ANRMAP, care atesta neindeplinirea obligatiilor contractuale in sensul prevederilor art 181 din OUG 34/2006 respectiv ale art.97^1 din HG nr.925/2006.
In situatia in care cele declarate in cadrul CERTIFICATului de participare la licitatie cu oferta independenta, se dovedesc a fi neadevarate si/sau incomplete in orice privinta ofertantul in cauza va fi descalificat in baza punctului II.2 din certificatul in cauza.
Nota: In cazul persoanelor juridice straine, autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.
In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute mai sus. In ceea ce priveste cazurile mentionate la art. 180, in conformitate cu legislatia interna a statului in care sunt stabiliti ofertantii, aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste candidatul sau ofertantul.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Dovada ca:
obiectul de activitate al ofertantului permite prestarea serviciilor ce fac obiectul achizitiei
la datele la zi ale firmei, nu figureaza mentiuni referitoare la faptul ca ofertantul a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de un judecator sindic-
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata-certificatul trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertelor
Forma de prezentare: copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul".Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire prezentarea pentru conformitate, a documentului in original sau copie legalizata.Aplicabilitatea in cadrul procedurii (2):
In situatia in care din documentele solicitate la punctul III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale - nu reiese ca ofertantul este autorizat pentru desfasurarea de activitati ce fac biectul achizitiei conditia referitoare la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) va fi considerata neindeplinita iar oferta inacceptabila in bza art 36 alin 1 lit b din HG 925/2006.Nota: Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in art. 15-25 din Legea 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in Registrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate decat activitati autorizate, prin autorizare intelegandu-se conform art. 5 alin. 1 din actul normativ mentionat mai sus ?[...] asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor declarate?. Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
datele de identificare si contact ale ofertantului, conturile de trezorerie si banca ce vor fi utilizate pe parcursul procedurii precum si cifra de afaceri neta medie anuala pe ultimii 3 ani
Cerinta minima impusa pentru media cifra de afaceri globale, anuala pe ultimii 3 anieste ca aceasta sa fie mai mare sau egala cu 8 268 106, 00 lei, reprezentand 2 026 000 euro la cursul de 1 Euro=4, 0810 lei, valabil la data emiterii Deciziei CE de aprobare a proiectului. Cifra de afaceri luata in considerareeste cea mentionata in ?contul de profit si pierderi? rubrica1.
NOTA: In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, aceasta poate dovedi indeplinirea nivelului minim impus si prin raportare la ultimii 3 ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.
Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat lei se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana. (www.ecb.int- Euro foreign exchange reference rates) pentru data de 31.12 a anului pentru care au fost intocmite situatiile financiare respective (2008, 2009, 2010).2008 3, 3353
2009 3, 6826;2010 4, 2199
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
dovada ca Operatorul economic sau membrii grupului de operatori economiciin ultimii 3 ani financiari, impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei a a dus la bun sfarsit :
- contracte de consultanta in sisteme centralizate de incalzire centrala - (CPV-uri similare cu CPV-urile prezentului contract ) cu o valoare cumulata fara tva mai mare sau cel putin egala cu 4.000.000 lei .NOTA: Conform art 13 din Ordinul ANRMAP 509/2011 prin formula "servicii duse la bun sfarsit" se inteleg: - servicii receptionate partial;
- servicii receptionate la sfarsitul prestarii (sfarsitul prestarii nu presupune expirarea perioadei de garantie).
Autoritatea contractanta accepta si considera cerinta indeplinita daca operatorul economic prezinta ca experienta similara oricare varianta din cele mentionate mai sus.Pentru contractele exprimate in alte monede decat lei se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana. (www
Expert cheie 1: Manager de Proiect
Calificari si competente:
- Diploma de licenta in inginerie, specialitatea Energetica sau echivalent.Experienta profesionala generala- Cel putin 5 ani de experienta in domeniul energetic- in domeniul producerii energiei termiceExperienta profesionala specifica
? experienta ca Lider/Lider Adjunct de Echipa in minim 1(un) proiect major de investitii similar, in acelasi domeniu si de aceiasi complexitate, finantat din fonduri interne/externe, internationale/fonduri nerambursabile, credite bancare, etc.. Persoana desemnata trebuie sa fi supervizat lucrari destinate sistemelor centralizate de incalzire. Dintre acestea minim un (1) sau mai multe contracte sa fi avut ca obiect executia de lucrari privind introducerea unor echipamente noi in sursa de producere a energiei termice.
Expert cheie 2: Asistent Manager de Proiect
Calificari si competente:
- Diploma de licenta in inginerie specialitate Energetica sau echivalent.Experienta profesionala generala- Cel putin 5 ani de experienta in domeniul sistemelor centralizate de incalzireExperienta profesionala specifica- experienta ca Lider/Lider Adjunct de Echipa in minim 1(un) proiect major de investitii similar, in acelasi domeniu si de aceiasi complexitate, finantat din fonduri interne/externe, internationale/fonduri nerambursabile, credite bancare, etc.. Persoana desemnata trebuie sa fi supervizat lucrari destinate sistemelor centralizate de incalzire. Dintre acestea minim un (1) sau mai multe contracte sa fi avut ca obiect executia de lucrari de reabilitari/ executie de retele primare de apa fierbinte / retele secundare de distributie si Puncte termice.
Expert cheie 3: Inginer Asigurarea calitatii
Calificari si competente:
-Diploma de licenta in inginerie specialitate energetica sau echivalent relevant pentru proiect
-Certificat MEC_ Cod COR ? Manager al sistemelor de management al calitatii
Experienta profesionala generala- Cel putin 5 de ani de experienta profesionala generala;Experienta profesionala specifica
- cel putin 1 contract aferent unui proiect experienta in domeniul sistemelor centralizate de incalzire avand atributii privind asigurarea calitatii.
Experti cheie 4: Inginer Rezident ? Expert termomecanicCalificari si competente:
- Diploma de licenta in inginerie specialitate energetica sau echivalent. relevant pentru proiectExperienta profesionala generala: - Minim 5 ani de experienta in lucrari din domeniul producerii energiei termiceExperienta profesionala specifica:
- Cel putin 1 contract aferent unui proiect care sa ateste experienta in supervizarea lucrarilor in domeniul producerii energiei termice
Experti cheie 5: Inginer Rezident ? Expert constructii ?i rezistentaCalificari si competente:
- Diploma de licenta in inginerie specialitate Constructii Civile / Industriale sau echivalent relevant pentru proiect.Experienta profesionala generala: - Minim 5 ani de experienta in lucrari de constructii industriale in domeniul energieiExperienta profesionala specifica:
- Cel putin 1 contract aferent unui proiect care sa ateste experienta in supervizarea lucrarilor de constructii intr-o sursa de energie termica
Experti cheie 6: Inginer Rezident ? Expert instalatii electriceCalificari si competente:
- Diploma de licenta in inginerie specialitate Electro-energetica, electrotehnica sau echivalent relevant pentru proiect.Experienta profesionala generala: - Minim 5ani de experienta in lucrari din domeniul instalatiilor electrice industrialeExperienta profesionala specifica:
- Cel putin 1 contract aferent unui proiect care sa atesteexperienta in supervizarea lucrarilor in domeniul instalatiilor electrice industriale
Experti cheie 7: Inginer Rezident ? Expert termoficareCalificari si competente:
- Diploma de licenta in inginerie, specialitate Energetica sau echivalent relevant pentru proiect
Experienta profesionala generala: - Minim 5 ani de experienta in lucrari privind sistemul de transport si distributie a energiei termiceExperienta profesionala specifica:
- Cel putin 1 contract aferent unui proiect care sa ateste experienta in supervizarea lucrarilor in sisteme de transport si distributie a energiei termice
Experti cheie 8: Inginer Rezident ? Expert constructii ?i rezistentaCalificari si competente:
- Diploma de licenta in inginerie, specialitate Constructii Civile / Industriale sau echivalent relevant pentru proiectExperienta profesionala generala: - Minim 5 ani de experienta in lucrari in sistemul detransport si distributie a energiei termiceExperienta profesionala specifica:
- Cel putin 1 contract aferent unui proiect care sa ateste experienta in supervizarea lucrarilor in sistemul detransport si distributie a energiei termice
- Expert cheie 9: Inginer de proces
Calificari si competente- Diploma de licenta in domeniul energetic sau echivalent relevant pentru proiectExperienta profesionala general- Cel putin 5ani de experienta profesionala in domeniul producerii energiei termiceExperienta profesionala specifica
- experienta ca si Consultant Supervizare de proces, implicat in cel putin 1 proiect experienta ca inginer de procesin domeniul producerii energiei termice
Expert cheie 10: Inginer de proces
Calificari si competente
- Diploma de licenta in domeniul energetic sau echivalent relevant pentru proiect
Experienta profesionala general- Cel putin 5 de ani de experienta profesionala;
Experienta profesionala specifica
- experienta ca si Consultant Supervizare de proces implicat in cel putin 1 proiect experienta ca inginer de proces in domeniul transportului ?i distributiei energiei termice
? Sa faca dovada implemenmtarii Sistemului de management de calitate in conformitate cu ISO 9001:2008, sau echivalent pentru prestarea serviciilor ce fac obiectul achizitiei
? Sa faca dovada implemenmtarii Sistemului de management de calitate in conformitate cu ISO 14.001:2004, sau echivalent pentru prestarea serviciilor ce fac obiectul achizitiei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S232-376197 din 02.12.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.06.2012 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.07.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.07.2012 13:00
Locul: str Piata Unirii nr 1-Primaria Municipiului Oradea-Sala Mica et 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii legali sau imputernicitii/mandatarii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri europene (fondul de coeziune) = 50%-Co-finantare nationala = 45%-Co-finantare locala = 5%Proiect prioritar strategic privind Programul Operational Sectorial de Mediu, Axa prioritara 3 - Reducerea poluarii si minimizarea efectelor schimbarilor climatice prin reabilitarea sistemelor de incalzire urbana, vizand atingerea tintelor de eficienta energetica in zonele prioritare identificate
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
In cazul in care, exista 2 sau mai multi ofertanti care ofera preturi identice si castigatoare, autoritatea contractanta va solicita acestora reofertarea in plicuri inchise si sigilate.Clasamentul final se va stabili in urma preturilor obtinute prin reofertare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Oradea/directia juridica
Adresa postala: str Piata Unirii nr 1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Adresa internet (URL): www.oradea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.05.2012 11:32