Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru Supervizarea Lucrarilor pentru implementarea proiectului la sursa CET GOVORA
Anunt de participare numarul 142871/02.04.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL VALCEA
Adresa postala: RM.VALCEA, STR.GENERAL PRAPORGESCU NR. 1, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240595, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii Publice, Urmarirea Executarii Contractelor, Tel. +40 0250732901/170, In atentia: Camelia Nichie, Email: [email protected], Fax: +540 0250735617, Adresa internet (URL): www.cjvalcea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica pentru Supervizarea Lucrarilor pentru implementarea proiectului la sursa CET GOVORA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: S.C. CET Govora S.A., Str. Industriilor, nr.1, Ramnicu Valcea, Judetul Valcea
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestatorul va actiona in calitate de Consultant Supervizare pentru Supervizarea a trei(3)contracte de lucrari la cheie referitoare la sursa de producere a caldurii aferenta sistemul de alimentare centralizat cu energie termica al Municipiului Ramnicu Valcea.
Valoarea estimata a contractului de servicii cuprinde si cheltuielile diverse si neprevazute, in suma de 153.567, 59 lei, care reprezinta 8, 57% din valoare estimata a contractului.Valoarea contractului fara cheltuielile diverse si neprevazute este de 1.638.352, 94 lei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Principalele atributii ale prestatorului vor fi: Gestionarea si supervizarea studiilor si proiectarii tehnice;Verificarea si asigurarea realizarii lucrarilor.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 791, 920.53RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
31 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este: 32.700 Lei Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de minim 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire conform prevederilor legale: - virament bancar in contul RO66TREZ6715006XXX000142 deschis la Trezoreria Municipiului Rm. Valcea, Beneficiar: Consiliul Judetean Valcea, cod fiscal 2540929-se prezinta O.P. confirmat de banca emitenta - copia documentului;
- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art. 86 alineat (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare este irevocabila. Data la care se va efectua echivalenta garantiei de participare din lei in alta valuta este data cu 5 zile inainte de data depunerii ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie a contr: 10%(5 % in cazul IMM-urilor) din din valoarea contractului, fara T.V.A.Perioada garantiei de buna executie va acoperi intreaga durata a contractului de servicii pana la receptia finala a lucrarilor.Modul de constituire a garantiei de buna executie: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art.86 alineat (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, sau - retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale conform articolului 90 alineatul (3) din HG 925/2006 modificat prin HG 1045 din 19 octombrie 2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Fonduri europene (fondul de coeziune) prin POS Mediu ? Axa 3 = 50% - Co-finantare nationala = 45% - Co-finantare locala = 5%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Durata de prestare va fi egala cu durata de executie a tuturor lucrarilor, pana la receptia finala, inclusiv durata de notificare a defectelor, dar nu mai tarziu de 31.12.2015.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Calitatea de participant la procedura: - Formular 5 (original): Declaratie privind calitatea de participant la procedura (in cazul unei asocieri atat liderul asociatiei cat si asociatii sunt obligati sa prezinte acest formular; se solicita prezentarea formularului si de catre eventualii subcontractanti)Pentru operatorii economici romani se solicita prezentarea cazierului judiciar si cazierului fiscal (conform Ordonantei 75/2001 privind organizarea cazierului fiscal) valabile la data limita de depunere a ofertelor in original.Pentru operatorii economici straini se solicita prezentarea cazierului judiciar sau similar in traducere autorizata.Pentru operatorii economici stabiliti in tari unde nu se emite cazier judiciar sau similar, se accepta o declaratie data in fata unui notar in acest sens (original).Documentele doveditoare solicitate trebuie sa fie in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.- Declaratii privind eligibilitatea: Ca cerinta obligatorie, se vor prezenta in original: -Formular 9: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180?se va completa de catre fiecare asociat in cazul depunerii unei oferte in asociere si de catre fiecare sustinator in cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori.Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.-Formular 10: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, se va completa si de catre fiecare asociat in cazul depunerii unei oferte in asociere.Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti. In conformitate cu prevederile Legii nr. 279/2011 tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 literele a, c^1 si d din OUG 34/2006.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.-Formular 11: Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, se va completa si de catre fiecare ofertant asociat / subcontractant / tert sustinator, dupa caz.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Presedintele Consiliului Judetean Valcea Ion Cilea, Vicepresedinte Dumitru Persu, Vicepresedinte Pistol Bogdan Alexandru, Secretar al Judetului Constantin Dirinea, Director Executiv Carmen Alexandrescu, Director Executiv Mircea C-tin Predescu, Director Executiv Bogdan Lastun, Director Executiv Florea Mierlus, Arhitect Sef Rozalia Harambasa, Director Executiv Adj. Vasilica Mazilu, Sef serviciu buget Andreea Virtej, consilierii judeteni care aproba bugetul aferent autoritatii contractante: Mihaela Andreianu, Belciu Ion, Bulacu Romulus, Dumitru Gery Buse, Adrian Busu, Aurelian Carstea, Teodosie Filip, Gheorghe Folea, Petre Grigore, Remus Grigorescu, Adam Jinaru, Ioana Lita, Alina Lupu, Victor Marin, Claudia Militaru, Iuliana Moise, Mircea Iova, Alexandru Oproaica, Pasat Gheorghe, Petrescu Remus, Pirvu Constantin, Poenaru Mircea Constantin, Popescu Victor George, Prala Stefan, Simion Aurel, Stanculescu Victor George, Tarasenie Dumitru, Tranca Teodor, Laurentiu Popa si Tiberiu Octavian Georgescu.Formular 21: Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/ 2010 al Presedintelui A.N.R.M.A.P.Declaratie privind indeplinirea obligatiilor: Ca cerinta obligatorie, se vor prezenta in original/ copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, semnate si stampilate: - Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, care sa ateste situatia obligatiilor fata de bugetul local scadente in luna anteriorara celei in care se depune oferta;
- Certificat privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat, care sa ateste situatia obligatiilor scadente fata de bugetul de stat in luna anteriorara celei in care se depune oferta.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii eliberat de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante, conform art. 182 din OUG 34/2006.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu, potrivit art. 9. alin.(1) din ordinal 509/2011 emis de Presedintele ANRMAP.Neindeplinirea de catre operatorul economic a cerintei referitoare la plata taxelor si impozitelor catre buget (local si de stat), va conduce in mod automat la excluderea acestuia din procedura.Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Pentru documentele solicitate in original/copie legalizata/traducere autorizata, se accepta si copia lizibila a documentelor semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?. Acestea vor fi prezentate in original sau copie legalizata doar la solicitarea comisiei de evaluare. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)A. Persoane juridice /fizice romane: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, document in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, semnata si stampilata. Informatiile din certificatul constatator trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.B. Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (daca este cazul).Documentele doveditoare solicitate trebuie sa fie in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Pentru documentele solicitate in original/copie legalizata/traducere autorizata, se accepta si copia lizibila a documentelor semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?.Pentru conformitate, documentele prezentate in copie lizibila semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul? vor fi prezentate obligatoriu in original / copie legalizata si traducere autorizata, dupa caz, de catre ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, la solicitarea comisiei de evaluare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1. Cifra de afaceri Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani de referintasa fie cel putin egala cu: 3.250.000 lei (pe total in cazul societatilor mixte/consortiilor/asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant).
Operatorii economici vor prezenta documente relevante care sa demonstreze indeplinirea cerintei (declaratii bancare corespunzatoare, bilantul contabil sau extrase de bilant, declaratii privind cifra de afaceri globala, sau orice alte documente care reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului).
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte formularul ??Informatii generale??, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.Pentru a beneficia de preved. L nr. 346/2004, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate a documentelor de mai sus.
Cerinta nr.2 Bonitate/acces la resurseSuma solicitata pentru imobilizare in vederea realizarii contractului de servicii, in cazul ofertei castigatoare este de: 317.100, 569 lei pentru o perioada de 6 luni(1.638.352, 94:31 luni x 6 luni = 317.100, 569 lei).
Cerinta nr.3. Sustinerea financiara, in conformitate cu art. 186 din OUG 34/2006 cu toate completarile si modificarile ulterioare. In acest caz, Ofertantul va respecta prevederile art. 186 alin (2) din OUG 34/2006 modificat prin art. 19 din Legea 279/2011 coroborat cu prevederile articolului 11^1 alineatele (1), (2), (4), (5) si (6) din HG 925/2006 cu toate completarile si modificarile ulterioare. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr. 4/2006*. *Cerinta privind cifra de afaceri solicitata va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator. Persoana care asigura sustinerea financiara va prezenta Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, declaratia pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si Angajament privind sustinerea financiara.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita: - Formular nr. 7;? Formular nr. 3.Echivalentul in euro se va determina corespunzator cursului mediu al pietei valutare, calculat de BNR. pentru anul la care s-a facut raportarea. (http: //www.bnr.ro/Cursuri-medii-3544.aspx)Fiecare dintre documentele solicitate vor fi prezentate ca document original /copie document legalizata notarial/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata - acestea vor fi prezentate in original, copie legalizata sau traducere autorizata doar la solicitarea comisiei de evaluare.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de prestare a serviciului pentru perioada precizata. Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Se vor completa: Formularul nr.9;
- Formularul nr.10;
- Formularul 11;
- Formularul 23.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1 Experienta similara
Ofertantul va prezenta Declaratia privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani si fisa de Experienta similara, cuprinzand valori, perioade de prestare, beneficiari.
In acest sens, ofertantul va prezenta ca experienta similara dovada prestarii de servicii duse la bun sfarsit (conform art.13 din Ordin 509/2011) a cel putin unul, maximum 2 contracte de servicii similare/documente/ procese verbale de receptieprin care sa se confirme, prestarea serviciului de supervizare a lucrarilor, a carui/ carorvaloare cumulata este de cel putin 1.500.000 lei fara TVA in ultimii 3 ani de la data limita de depunere a ofertelor ?(experienta similara se calculeaza incepand cu data limita a depunerii ofertelor)??
Dovada experientei similare se va face prin prezentarea unor contracte /documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar din care sa reiasa informatiile prevazute in Formularul 13.Vor fi exclusi din procedura ofertantii care nu si-au indeplinit sau si-au indeplinit defectuos obligatiile contractuale asumate privind executia unui contract, precum si ofertantii care prezinta, la solicitarea autoritatii contractante, referinte negative din partea beneficiarului.In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 3 ani, se vor lua in considerare serviciile prestate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si se vor avea in vedere doar serviciile prestate in aceasta perioada.
Cerinta nr. 2 Efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere. Se vor prezenta: - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere si CV-urile personalului de conducere, precum si ale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica;
- Personalul cheie angajat in contract.
Cerinta nr. 3 Personal cheie implicat in contract Expert cheie 1: Manager de proiectCalificari si competente:
- Diploma de licenta ? studii superioare.
Experienta profesionala specifica:
- Cel putin 1 proiect experienta ca manager de proiect sau echivalent.Se vor prezenta: - copie diploma / certificat sau documente relevante ale personalului cheie, care sa ateste pregatirea profesionala si experienta similara / decizie de numire;
- angajament (conform Anexa la Formular 15);
- Formular 15.- Experienta profesionala a personalului cheie (CV- ul) pentru Managerul de proiect.
Cerinta nr. 4 Personal cheie implicat in contract Expert cheie 2: Inginer Asigurarea calitatii Expertul va fi responsabil cu toate aspectele legate de asigurarea calitatii.Calificari si competente:
- Diploma de licenta studii tehnice.
Experienta profesionala generala: - Experienta profesionala in domeniul lucrarilor de infrastructura;
Experienta profesionala specifica:
- Cel putin 1 proiect in domeniul energetic avand responsabilitati privind asigurarea calitatii
Se vor prezenta: - Formular 15.- Experienta profesionala a personalului cheie (CV- ul) pentru Inginer Asigurarea calitatii;
- copie diploma / certificat sau documente relevante ale personalului cheie, care sa ateste pregatirea profesionala si experienta similara/ decizie de numire;
- angajament (conform Anexa la Formular 15).
Cerinta nr. 5 Personal cheie implicat in contract Expert cheie 3: Inginer Rezident- Expert energetic.Calificari si competente: - Diploma de licenta in inginerie specialitate energetica sau echivalent.Experienta profesionala generala: - Experienta profesionala in domeniul energetic sau echivalent (metalurgie, chimie si industria materialelor de constructii)
Experienta profesionala specifica:
- Cel putin 1 proiect experienta in supervizarea/supravegherea lucrarilor in domeniul energetic sau echivalent (metalurgie, chimie si industria materialelor de constructii)
Se vor prezenta: - Formular 15.- Experienta profesionala a personalului cheie (CV- ul) pentru Inginer Rezident- Expert energetic;
- copie diploma / certificat sau documente relevante ale personalului cheie, care sa ateste pregatirea profesionala si experienta similara/ decizie de numire;
- angajament (conform Anexa la Formular 15).
Cerinta nr. 6 Personal cheie implicat in contract Expert cheie 4: Inginer Rezident- Expert constructii si rezistentaCalificari si competente:
- Diploma de licenta in inginerie specialitate Constructii Civile/Industriale sau echivalent.Experienta profesionala generala: - Experienta profesionala in domeniul constructiilor industrialeExperienta profesionala specifica:
- Cel putin 1 proiect experienta in supervizarea/supravegherea lucrarilor de constructii industrialeSe vor prezenta: - Formular 15.- Experienta profesionala a personalului cheie (CV- ul) pentru Inginer Rezident- Expert constructii si rezistenta;
- copie diploma / certificat sau documente relevante ale personalului cheie, care sa ateste pregatirea profesionala si experienta similara/ decizie de numire;
- angajament (conform Anexa la Formular 15).
Cerinta nr. 7 Personal cheie implicat in contract Expert cheie 5: Inginer Rezident- Expert instalatii electrice si de automatizariCalificari si competente:
- Diploma de licenta in inginerie specialitate energetica, automatizari, electrotehnica sau echivalent.
Experienta profesionala generala: - Experienta profesionala in domeniul instalatiilor electrice/ automatizari pentru instalatii industrialeExperienta profesionala specifica:
- Cel putin 1 proiect experienta in supervizarea/supravegherea lucrarilor de instalatii si/sau automatizari pentru instalatii industriale.
Se vor prezenta: - Formular 15.- Experienta profesionala a personalului cheie (CV- ul) pentru Inginer Rezident- Expert instalatii electrice si de automatizari;
- copie diploma / certificat sau documente relevante ale personalului cheie, care sa ateste pregatirea profesionala si experienta similara/ decizie de numire;
- angajament (conform Anexa la Formular 15).
Cerinta nr. 8 Personal cheie implicat in contract Expert cheie 6: Diriginte de santier domeniul?Constructii civile, industriale si agricole clasa de importanta B? atestat conform legislatiei in vigoare; atestat valabil la data desfasurarii procedurii de achizitie si mentinut pe intreaga perioada de derulare a contractului de prestari servicii.
Se vor prezenta: - Formular 15.- Experienta profesionala a personalului cheie (CV- ul) pentru Diriginte de santier;
- copie diploma / certificat sau documente relevante ale personalului cheie, care sa ateste pregatirea profesionala si experienta similara/ decizie de numire;
- angajament (conform Anexa la Formular 15).
Cerinta nr. 9 Personal cheie implicat in contractExpert cheie 7: Coordonator in materie de securitate si sanatate - responsabil SSM in conditiile legislatiei in vigoare (HG 300/2006 privind cerintele minime de securitate si sanatate pentru santierele temporare sau mobile); atestat valabil la data desfasurarii procedurii de achizitie si mentinut pe intreaga perioada de derulare a contractului de prestari servicii.
Se vor prezenta: - Formular 15.- Experienta profesionala a personalului cheie (CV- ul) pentru Coordonator in materie de securitate si sanatate;
- - copie diploma / certificat sau documente relevante ale personalului cheie, care sa ateste pregatirea profesionala si experienta similara/ decizie de numire;
- angajament (conform Anexa la Formular 15).
Operatorii economici ofertanti au posibilitatea de a folosi in cadrul echipei personalul strict necesar derularii contractului, specialisti atestati/ autorizati in cadrul altor state; pentru acestia se vor prezenta atestari/autorizari echivalente celor emise/recunoscute de autoritati/ organisme romane, dobandite in alte state.
- Pentru persoanele de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului se vor prezenta intelegeri contractuale permise de legea romana (contracte de munca, contracte de prestari servicii/colaborare, etc.) cu acestia.
Cerinta nr.10 Informatii privind subcontractantii. Subcontractarea este permisa cu respectarea conditiilor prevazute in art. 45 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si art. 11(7) din HG 925/2006 modificat prin HG 34/2009. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.
Se solicita: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora; Declaratie pe proprie raspundere a subcontractantilor, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003.
Cerinta nr.11 Informatii privind asociatii In cazul unei oferte comune, situatia personala si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte iar cerintele privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, mai putin cerintele care vizeaza atributii in executarea viitorului contract care trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune candidatura sau oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Toti partenerii asociati trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului.In cazul unei asocieri, operatorii economici vor prezenta Acordul preliminar de asociere si sarcinile care revin fiecarei parti, precum si documentele solicitate la Cap.III.2.1.a), Cap.III.2.1.b) si Cap.III.2.2) pentru fiecare din membrii asocierii.
Cerinta nr.12 Sustinerea tehnica si profesionala in conformitate cu prevederile art. 190 din OUG 34/2006 cu toate completarile si modificarile ulterioare. In acest caz, Ofertantul va respecta prevederile art. 190 alin (2) din OUG 34/2006 modificat prin art. 20 din Legea 279/2011 coroborat cu prevederile articolului 11^1 alineatele (1), (2), (3), (4), (5) si (6) din HG 925/2006 cu toate completarile si modificarile ulterioare. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr. 34/2006 si va prezenta si declaratia pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003 Capacitatea tehnica si profesionala se va demonstra prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).
Se solicita: Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, Declaratie pe proprie raspundere, Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala precum si Declaratie tert sustinator tehnic si profesional.
Cerinta nr.1 Sistemul de asigurare al calitatii Ofertantul va prezenta documente/ certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001:2008.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor prezenta: -Formular 13 inclusiv Anexa 1 si Anexa 2.Echivalentul in euro se va determina corespunzator cursului mediu al pietei valutare, calculat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul la care s-a facut raportarea (http: //www.bnr.ro/Cursuri-medii- 3544.aspx)Se vor prezenta: - Formular 17;
- Formular 14.Se vor prezenta: - Formular 15, (CV- ul) pentru Managerul de proiect si Anexa la Formular 15.Se vor prezenta: - Formular 15, (CV- ul) pentru Inginer Asigurarea calitatii si Anexa la Formular 15.Se vor prezenta: - Formular 15, (CV- ul) pentru Inginer Rezident- Expert termomecanic si Anexa la Formular 15.Se vor prezenta: - Formular 15, (CV- ul) pentru Inginer Rezident- Expert constructii si rezistenta si Anexa la Formular 15.Se vor prezenta: - Formular 15, cheie (CV- ul) pentru Inginer Rezident- Expert instalatii electrice si de automatizari si Anexa la Formular 15.Se vor prezenta: - Formular 15, cheie (CV- ul) pentru Diriginte de santier si Anexa la Formular 15.Se vor prezenta: - Formular 15, (CV- ul) pentru Coordonator in materie de securitate si sanatate si Anexa la Formular 15.Se vor prezenta: -Formularul 16 si anexa la formularul 16;
-Formularul 11.Se prezinta: - Formular 22precum si documentele solicitate la Cap.III.2.1.a), Cap.III.2.1.b) si Cap.III.2.2) pentru fiecare din membrii asocierii.Se vor completa: - Formularul nr.9;
- Formularul nr.10 ;
- Formularul 11;
- Formularul 24 si Anexa la Formularul 24.Se va prezenta copia certificatului sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. In cazul unei asocieri, cerinta privind standardele de asigurare a calitatii trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei, pentru partea sa de implicare. Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor privind standardele de asigurare a calitatii nu se accepta ca suficienta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare. Certificatele, prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
II.A.2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.05.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.05.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.06.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul este finantat din fonduri comunitare prin Programul Operational Sectorial de Mediu 2007- 2013, Axa Prioritara 3 a POS Mediu.Contractul de finantare nr. 3986/LB/17.08.2011, Codul SMIS (Sistemul Unic de Management al Informatiei (SMIS/CSNR) al proiectului: nr.37.836.
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.- Orice potentiala modificare a prevederilor contractului de finantare ce vizeaza contractul care se va incheia pe baza prezentei documentatii de atribuire se va aplica in mod corespunzator contractului de servicii.-Daca termenul de executie a lucrarilor se prelungeste din cauze obiective, implicit se prelungeste si durata de prestare a serviciilor.-Solicitarile de clarificari din partea operatorilor economici interesati, cat si raspunsurile autoritatii contractante vor fi publicate pe SEAP.Riscurile neaccesarii clarificarilor postate, revin op.ec. - Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg. Atentie, nu se folosesc prescurtari. Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Pentru documentele solicitate in original/copie legalizata/traducere autorizata, se accepta si copia lizibila a documentelor semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?. Acestea vor fi prezentate in original, copie legalizata sau traducere autorizata doar la solicitarea comisiei de evaluare.In cazul in care documentele prezentate nu sunt relevante, Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii si documente suplimentare;Atestaatele pentru Expertii cheie 6 si 7 (Diriginte de santier si Responsabil SSM) sa fie valabile la data desfasurarii procedurii de achizitie si mentinute pe intreaga perioada de derulare a contractului de prestari servicii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatii vor fi solutionate conform art. 256^2/OUG 34/2006, in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator, despre un act al autoritatii contractante, pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic, Contencios, Coordonare - Consiliul Judetean Valcea
Adresa postala: Strada General Praporgescu, nr.1, jud. Valcea, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240495, Romania, Tel. +4 0250732901/169, Email: [email protected], Fax: +4 0250735617
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.04.2013 12:50