Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru Supervizarea Lucrarilor pentru implementarea proiectului la sursa CET GOVORA


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
1.210.307 RON

Castigatorul Licitatiei: SCTranstech Global Engineers SRL
Anunt de atribuire numarul 142871/27.08.2013
Informatii anunt de participare asociat 139501
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL VALCEA
Adresa postala: RM.VALCEA, STR.GENERAL PRAPORGESCU NR. 1, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240595, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii Publice, Urmarirea Executarii Contractelor, Tel. +40 0250732901/170, In atentia: Camelia Nichie, Email: [email protected], Fax: +540 0250735617, Adresa internet (URL): www.cjvalcea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica pentru Supervizarea Lucrarilor pentru implementarea proiectului la sursa CET GOVORA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: S.C. CET Govora S.A., Str. Industriilor, nr.1, Ramnicu Valcea, Judetul Valcea
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestatorul va actiona in calitate de Consultant Supervizare pentru Supervizarea a trei(3)contracte de lucrari la cheie referitoare la sursa de producere a caldurii aferenta sistemul de alimentare centralizat cu energie termica al Municipiului Ramnicu Valcea.Valoarea estimata a contractului de servicii cuprinde si cheltuielile diverse si neprevazute, in suma de 153.567, 59 lei, care reprezinta 8, 57% din valoare estimata a contractului.Valoarea contractului fara cheltuielile diverse si neprevazute este de 1.638.352, 94 lei.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
1, 210, 307.14RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
II.A.2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2013/S066-110590din04.04.2013
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 10642/TTRO 97 Denumirea: Asistenta tehnica pentru Supervizarea Lucrarilor pentru implementarea proiectului la sursa CET GOVOR
V.1) Data atribuirii contractului 26.08.2013
V.2) Numarul de oferte primite 3
Numarul de oferte admisibile 3
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SCTranstech Global Engineers SRL
Adresa postala: Aleea Dealul Mitropoliei nr 15, et 1, ap 2, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040163, Romania, Tel. +4 0371447625, Email: [email protected], Fax: +4 0314379878
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 1791920.53 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 1210307.14 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Da
Partea din contract care ar putea fi subcontractata
Procent(%): 50
Descriere succinta a valorii/procentului din contract care urmeaza sa fie subcontractat
- S.C. Termoproiect S.R.L Iasi - 30%;
- S.C. Vizconsult Services S.R.L. Bucuresti - 20%.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul este finantat din fonduri comunitare prin Programul Operational Sectorial de Mediu 2007- 2013, Axa Prioritara 3 a POS Mediu.Contractul de finantare nr. 3986/LB/17.08.2011, Codul SMIS (Sistemul Unic de Management al Informatiei (SMIS/CSNR) al proiectului: nr.37.836.
VI.2) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.- Orice potentiala modificare a prevederilor contractului de finantare ce vizeaza contractul care se va incheia pe baza prezentei documentatii de atribuire se va aplica in mod corespunzator contractului de servicii.-Daca termenul de executie a lucrarilor se prelungeste din cauze obiective, implicit se prelungeste si durata de prestare a serviciilor.-Solicitarile de clarificari din partea operatorilor economici interesati, cat si raspunsurile autoritatii contractante vor fi publicate pe SEAP.Riscurile neaccesarii clarificarilor postate, revin op.ec. - Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg. Atentie, nu se folosesc prescurtari. Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Pentru documentele solicitate in original/copie legalizata/traducere autorizata, se accepta si copia lizibila a documentelor semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?. Acestea vor fi prezentate in original, copie legalizata sau traducere autorizata doar la solicitarea comisiei de evaluare.In cazul in care documentele prezentate nu sunt relevante, Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii si documente suplimentare;Atestaatele pentru Expertii cheie 6 si 7 (Diriginte de santier si Responsabil SSM) sa fie valabile la data desfasurarii procedurii de achizitie si mentinute pe intreaga perioada de derulare a contractului de prestari servicii.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic, Contencios, Coordonare - Consiliul Judetean Valcea
Adresa postala: Strada General Praporgescu, nr.1, jud. Valcea, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240495, Romania, Tel. +4 0250732901/169, Email: [email protected], Fax: +4 0250735617
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
26.08.2013 18:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer