Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ASISTENTA TEHNICA PENTRU SUPERVIZAREA LUCRARILOR PROIECTULUI : "EXTINDEREA SI REABILITAREA SISTEMELOR DE APA SI APA UZATA IN REGIUNILE MEDIAS, AGNITA, DUMBRAVENI, JUDETUL SIBIU"


Anunt de participare (utilitati) numarul 69075/21.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA TARNAVEI MARI SA
Adresa postala: Str. Virgil Madgearu, nr.4, Localitatea: Medias, Cod postal: 551005, Romania, Punct(e) de contact: VASILE DINCA, Tel.0269.841.426, Email: [email protected], Fax: 0269834270, Adresa internet (URL): www.apatarnavei.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
ASISTENTA TEHNICA PENTRU SUPERVIZAREA LUCRARILOR PROIECTULUI : "EXTINDEREA SI REABILITAREA SISTEMELOR DE APA SI APA UZATA IN REGIUNILE MEDIAS, AGNITA, DUMBRAVENI, JUDETUL SIBIU"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: localitatile Medias , zona orasului Agnita si zona orasului Dumbraveni din jud. Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Principalele activitati care trebuie desfasurate sunt urmatoarele:
Faza de Pre-constructie
Principalele activitati din faza de pre-constructie vor fi:
- Mobilizarea;
- pregatirea Raportului de inceput;
- Pregatirea Manualului de Proceduri pentru Supervizare;
- Manualul de Asigurarea Calitatii;
- Asistenta in obtinerea Autorizatiilor, Licentelor, Aprobarilor, etc.
- Instruirea Angajatorului cu privire la Cerintele Agentiilor de Finantare ;
Faza de Constructie
Principalele activitati din faza de constructie vor fi:
- Analizarea Proiectelor Contractorului;
- Analizarea Programului de lucru propus si a resurselor alocate din partea Contractorului;
- Analizarea Sistemului Contractorului pentru Autoritatea Contractanta (AC);
- Initierea si Prezidarea Sedintelor Saptamanale si Lunare;
- Inspectii Regulate pe Santier;
- Analizarea Solicitarilor Lunare pentru Plata ale Contractorului;
- Emiterea Certificatelor Interimare de Plata Lunare;
- Initierea Ordinelor de Variatie;
- Negocierea cu Contractorul referitor la Variatii si Ajustare;
- Aprobarea propunerilor Contractorului pentru Testul la Finalizare;
- Inspectii la Receptie, Certificate, Lista Defecte;
- Consiliere cu privire la Revendicari sau Dispute Contractuale;
- Verificarea si Aprobarea desenelor as-built
- Controlul si Aprobarea Manualului si a Programului de Mentenanta;
- Controlul si Aprobarea Programului de Instruire al Contractorului;
- Organizarea Sistemului de Arhivare.
Faza Post-constructie
Principalele activitati din faza de post-constructie vor fi:
- Inspectii regulate pe parcursul Perioadei de Notificare a Defectelor
- Emiterea Certificatului de Receptie Finala- Raport Final de Supervizare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
71248000-8-Supraveghere a proiectului si documentare (Rev.2)
71320000-7-Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
71510000-6-Servicii de cercetare a santierului (Rev.2)
71521000-6-Servicii de supraveghere a santierului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
se vor presta servicii de supervizare a 4 contracte de lucrari si 3 contracte de furnizare
Valoarea estimata fara TVA: 11, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 220.000 lei .Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Grant UE 80, 77%, Buget de stat 12, 35%, Bugete locale - 1, 9%, Imprumut al Autoritatii Contractante - 4, 98%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind calitatea de participant la procedura
- declaratie privind eligibilitatea
- declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG 34/2006, cu modificarile si completarile OUG 94/2007
-Certificat de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului , Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului saualte documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;
- Cazieruljudiciar al companiei , in original (pentru statele unde esteaplicabil) .- Certificatulpentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) care sa ateste indeplinirea obligatiilor fiscale fata de stat , ulteriordatei de 30.11.2008
- Certificatul de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale (autoritati fiscale si administrative ), care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat , ulterior datei de 31.11.2008
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Media Cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari(31.12.2005, 31.12.2006 si 31.12.2007), trebuie sa fie mai mare sau cel putin egala cu6.600.000 lei sau echivalentul in alte monede.- Media profitului operational al ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (31.12.2005, 31.12.2006 si 31.12.2007) trebuie sa fie pozitiva.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Operatorul economic sau membrii grupului de operatori economici asociati trebuie sa dovedeasca ca, in ultimii 3 ani financiari, impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei a implementat si finalizat:
- cel putin 2 contractede consultanta de supervizare pentru lucrari in infrastructura de apa si apa uzata , de aceeasi complexitate cu contractul prezent , conform cu CPV-urile prezentului contract sau altele echivalente, fiecare dintre acestea in valoare de cel putin echivalentul in alte monede a 5.550.000 lei, ( fara TVA) sau 1.500.000 euro (fara TVA) , finantatede CE alte institutii financiare internationale (IFI) , utilizand conditiile contractuale FIDIC sau altele echivalente .
- Operatorul sau membrii grupului de operatori trebuie sa dovedeasca existenta in prezent a personalului calificat si cu experienta in elaborarea proiectelor din domeniul infrastructurii de apa si apauzata in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini
- Declaratia privind lista asociatilor si / sau subcontractantilor- Declaratia privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani- Declaratia privind experienta similara
- Lista cu expertii principali propusi pentru implementarea proiectului- Declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere- certificatISO 9001 sau echivalent
- declaratie privind asumarea obligatiilorreferitoare la conditiile de munca si de protectie a muncii
- Lista cuprinzand asociatii si/sau subcontractantiipropusi
- Acordulsau scrisoareapreliminara de asociere (daca este cazul )
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
Procedura nr.10/2008 - SI-TAM Service -01
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.01.2009 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: numerarla casieria societatii saucu ordin de plata in contul RO 58 BRDE 330 SV 21096623300 , BRD-GSG Medias
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.02.2009 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.02.2009 12:00
Locul: Primaria mun. Medias , Piata Corneliu Coposu, nr. 3, Sala Mica de Sedinte,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comisiei de Evaluare , reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor , reprezentantii UCVAP , reprezentantii O.I. Sibiu, reprezentantii A.M.din MMDD
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program Operational Sectorial de MediuAxa 1 Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata, Denumirea proiectului : Extinderea si reabilitarea sistemelor de apa i apa uzata in regiunile Media, Agnita, Dumbraveni, Judetul Sibiu
VI.3) Alte informatii
1. Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a opta pentru achizitionarea ulterioara de servicii noi, similare, celor descrise in documentatia prezenta, de la operatorul economic a carui oferta va fi declarata castigatoare in cadrul procedurii prezente privind de atribuirea contractului de servicii.2. Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a opta pentru achizitionarea ulterioara de servicii suplimentare/aditionale, care nu au fost incluse in contractul initial, dar care datorita unor circumstante neprevazute au devenit necesare pentru indeplinirea prezentului contract. Achizitia eventualelor serviciisuplimentare se va face de la operatorul economic a carui oferta va fi declarata castigatoare in cadrul procedurii prezente privindatribuirea contractului de servicii.3. Se recomanda ca operatorii economici sa inspecteze locatiile proiectului pentru a evalua pe propria raspundere cheltuielile , riscul si datele necesare pentru a pregati oferta.Vizitarea amplasamentelorse va putea facein data de 16.12.2008 ora 10, 00. In acest scop operatorii economici interesati se vor prezenta la sediul Autoritatii Contractante.La incheiereavizitei se va organiza o reuniune cuparticipantii, in care se vor clarifica problemele ridicate, intocmindu-se un proces verbal.4.Atribuirea prezentului contractunui ofertant exclude participarea aceluiasi ofertant la licitatia pentru atribuirea contractului de servicii de management de proiect pentru aceeasi Autoritate Contractantadin motive de conflict de interese
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: str. I.C. Bratianu nr. 1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.(+40) 0258 810 289, Fax: (+40) 0258 810 286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In cel mult zece zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatar despre un act al Autoritatii Contractante, pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. APA TIRNAVEI MARI S.A. MEDIAS
Adresa postala: Str. Virgil Madgearu, Nr. 4, Localitatea: Medias, Cod postal: 551005, Romania, Tel.0269-841426, Email: [email protected], Fax: 0269-834270, Adresa internet (URL): www.apatarnavei.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.11.2008 13:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer