Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta Tehnica pentru Supervizarea Lucrarilor Proiectului ,,Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Valcea"


Anunt de participare (utilitati) numarul 135081/27.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APAVIL SA VALCEA
Adresa postala: strada Carol I, nr. 3-5, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240539, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Achizitii Publice, Tel. +40 0250739580, In atentia: Ionescu Nicolae, Email: [email protected], Fax: +40 0250738903, Adresa internet (URL): www.apavil.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate cu capital integral de stat
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Asistenta Tehnica pentru Supervizarea Lucrarilor Proiectului, ,Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Valcea"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Locul principal de prestare orasele: Ramnicu Valcea, Ocnele Mari, Dragasani, Calimanesti, Olanesti, Babeni si Balcesti din judetul Valcea
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta tehnica pentru Supervizarea Lucrarilor Proiectului"Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Valcea"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
71521000-6-Servicii de supraveghere a santierului (Rev.2)
79421100-2-Servicii de supraveghere a proiectelor, altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Domeniul: utilitate publica-sector apa. Asistenta tehnica pentru Supervizarea Lucrarilor pentru proiectul ?Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Valcea".- Atenuarea riscurilor asupra sanatatii cu privire la descarcarile de apa uzata netratata sau tratata insuficient, precum si eliminarea riscurilor de inundatii;
- Realizarea de economii in ceea ce priveste costurile operationale implicate in managerierea sistemelor de apa si canalizare;
- Conformitatea cu Directiva CE 86/278/EEC cu privire la evacuarea sigura a namolului, transpusa de Ordinul Ministrului Mediului nr. 344/16.08.2004, cu privire la protectia de mediu a solurilor atunci cand se utilizeaza in agricultura namolul din apa uzata- Asigurarea conformarii cu legislatia nationala si europeana in perioada de tranzitie convenita intre Romania si UE in sectorul mediului.- Asigurarea utilizarii optime a fondurilor de coeziune ale Uniunii Europene.- Asigurarea de servicii de supervizare de calitate pentru contractele de lucrari finantate din Fondurile de Coeziune- Sprijinirea Autoritatii Contractante (AC) pentru indeplinirea conditiilor stipulate in Memorandumul de Finantare- Verificarea proiectelor Contractorului, asigurarea supervizarii executiei lucrarilor si punerii lor in functiune- Monitorizarea graficelor Contractorului referitoare la proiectarea si executia lucrarilor civile, mecanice si electrice, asigurarea finalizarii lucrarilor conform graficelor de lucru- Asigurarea unor servicii de supervizare de calitate pentru lucrari, aprobarea proiectelor tehnice si detaliilor de executie primite de la Contractor referitoare la materiale, echipamente si forta de munca- Asigurarea respectarii termenelor limita, bugetului si calitatii pentru contractele de lucrari- Analizarea Programului specific de operare si mentenanta elaborat de Contractor conform conditiilor stipulate in Memorandumul de Finantare
Valoarea estimata fara TVA: 13, 591, 509RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
31 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 250 000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: - Scrisoare de garantie (completata conform Formularului nr.14)- Virament bancar in contul RO07RNCB0263028903410057 deschis la BCR Ramnicu ValceaScrisoarea de garantie va fi emisa de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in conformitate cu art. 86al (2)-(4) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei asocieri, Scrisoarea de garantie/viramentul vor fi emise in numele si pentru Asociere.In cazul in care ofertantul constituie garantia pentru participare prin virament bancar, dovada viramentului bancar se va prezenta in original.Dovada constituirii garantiei de participare reprezinta conditie de participare la licitatie.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse.Garantia de participare se transmite in ?original?.Aceasta se depune cu scrisoare de inaintare, Formular nr. 21- la sediul SC APAVIL SALoc. Rm. Valcea, Str. Carol I, Nr 3-5, Jud. Valcea- intre orele :8.00-15.00 de luni pana joi8.00-12.00 vineri- pana la data limita de depunere a ofertelor conform anunt de participare. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene: 77, 81%Co-finantare :22.19%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Demonstrarea calitatii de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa completeze Formularul nr. 1? declaratia privind calitatea de participant la procedura.
Subcontractantii (daca este cazul) trebuie sa completeze Formularul nr. 1 ? declaratia privind calitatea de participant la procedura
Cerinta nr. 2
Operatorul economic sa dovedeasca ca nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la articolul 180 din OUG 34/2006
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) si sustinatorii ofertantilor (daca este cazul) trebuie sa prezinte :
1.Formularul nr.2 - declaratia privind neincadrarea in dispozitiile art. 180din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare2. CazieruljudiciarCerinta nr. 3
Operatorul economicsa dovedeasca ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 181 din OUG 34/2006
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii), trebuie sa depuna:
1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 3
2. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general ) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 ale lunii anterioare celei in care se depune oferta
3. Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS), din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 ale lunii anterioare celei in care se depune oferta
4. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (datorii la bugetul local ) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 ale lunii anterioare celei in care se depune oferta
-Tertul sustinator (daca este cazul) trebuie sa completeze Formularul nr. 3.1 ? declaratia privind neincadrarea la art. 181 din OUG 34/2006Cerinta nr. 4
Fiecare ofertant trebuie sa faca dovada privind neincadrarea la art 69^1 din OUG 34/2006
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Declaratia operatorului economic( participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) : se prezintaFormular nr. 4
Subcontractantii (daca este cazul) trebuie sa completeze Formularul nr. 4 ? declaratia privind neincadrarea la art. 69^1 din OUG 34/2006
Tertul sustinator (daca este cazul) trebuie sa completeze Formularul nr. 4 ? declaratia privind neincadrarea la art. 69^1 din OUG 34/2006Persoanele cu functii de decizie in cadrul Autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt :
-ing. Jianu Cristian ? Director general
-ing. Iovan Rocxana ? Director Tehnic-Exploatare
-ec.Ghibirdic Alexandru? Director economic
-arh. Pradatu Mihail-Sef Departament Tehnic Dezvoltare-ing. Chilom Cristina ? Sef UIP
-ing. Jidoveanu Anca ? Sef Serviciul Achizitii Publice
-jr. Ionescu Nicolae ? responsabil procedura .In situatia in care operatorul economic (ofertant/ofertant asociat/tert sustinator/subcontractant) se afla intr-una din situatiile prevazute de art .69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire, oferta fiind respinsa.
Cerinta nr. 5
Declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"(participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii )se va intocmi conform modelului prevazut - Formular5.Atentie!
Toate documenele/declaratiile/formularele emise de ofertant vor fi prezentate in original si vor fi semnate de reprezentantul legal al firmei/sucursalei. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire (conform Formular 20).
Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg.
Toate documentele vor fi emise integral pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/ consortiu.
Toate documentele vor fi prezentate in perioada de valabilitate stabilita de autoritatile emitente.
Toate documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, vor fi emise cu maxim 60 de zile inainte de data deschiderii ofertelor. Pentru documente ce se elibereaza odata pe an, in tara de origine, si depasesc cele 60 de zile, se va accepta o declaratie pe proprie raspundere din partea Ofertantului.
Toate documentele/declaratiile/certificatele emise de terta parte (institutii competente) vor fi prezentate in limba romana ca documente in original sau in copie certificata pentru conformitatea cu originalul semnata si stampilata de ofertant sau copie legalizata.
Documenetele/declaratiile/formularele/certificatele al caror original este redactat intr-o limba straina se vor prezenta in original sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata.
Nu se folosesc prescurtari.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se va accepta o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Cerinta nr. 1
Persoane juridice romane
Se vorprezenta certificate /documenteemise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu , liderul asocierii si asociatii, ) trebuie sa prezinte: Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalentul, valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRCCerinta nr. 2
Persoane juridice/fizice straine
Se vorprezenta certificate /documenteemise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu , liderul asocierii si asociatii, ) trebuie sa prezinte :
1.Documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional conform legii tarii de rezidenta a operatorului economic.
2. Certificat constatator (sau document echivalent) emis de o autoritate din tara in care ofertantul este rezident, din care sa rezulte obiectul de activitaterelevant pentru obiectul contractului.Atentie!
Toate documentelevor fi prezentate ca documente in original sau in copie certificata pentru conformitatea cu originalul semnata si stampilata de ofertant. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire (conform Formular 20).
Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg.
Toate documentele vor fi emise integral pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/consortiu.
Toate documentele vor fi prezentate in perioada de valabilitate stabilita de autoritatile emitente.
Toate documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, vor fi emise cu maxim 60 de zile inainte de data deschiderii ofertelor. Pentru documente ce se elibereaza odata pe an, in tara de origine, si depasesc cele 60 de zile, se va accepta o declaratie pe proprie raspundere din partea Ofertantului.
Documenetele/declaratiile/formularele/certificatele al caror original este redactat intr-o limba straina se vor prezenta in original sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata.
Nu se folosesc prescurtari.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Tert sustinator (daca este cazul).
In conformitate cu prevederile art.186 Capacitatea economica/financiara a ofertantului poate fi sustinuta ? in vederea indeplinirii contractului ? si de alta persoana indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva
Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia
care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor
art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) si ale art. 69^1 din OUG 34/2006.
Pentru a fi luata in considerare sustinerea acordata, angajamentul ferm prevazut la art. 186 alin. (2) si la art. 190 alin. (2) din ordonanta de urgenta trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare.
Precizari valabile pentru sectiunea III.2.2)
1.Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare sau egala cu echivalentula 15.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Tert sustinator (daca este cazul).
In conformitate cu prevederile art.190 Capacitatea tehnica si/sau profesionala a ofertantului poate fi sustinuta ? in vederea indeplinirii
contractului ? si de alta persoana indiferent de natura relatiilor juridice
existente intre ofertant si persoana respectiva
Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia
care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor
art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) si ale art. 69^1 din OUG 34/2006.
Pentru a fi luata in considerare sustinerea acordata, angajamentul ferm prevazut la art. 186 alin. (2) si la art. 190 alin. (2) din ordonanta de urgenta trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare.
Cerinta nr.1
Lista principalelor servicii in ultimii 3 ani
Cerinta nr.2
Operatorul economic sau membrii grupului de operatori economici sa dovedeasca ca, in ultimii 3 ani, impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, a implementat si prestat:
-cel mult 3 (trei) contracte de servicii de asistenta tehnica pentru supervizarea lucrarilor de infrastructura de apa si apa uzata a caror valoare cumulata sa fie de minimum echivalentul in lei a 13.500.000 lei, fara TVA.
Cele 3 (trei) contracte de prestari servicii trebuie sa includa cumulativ:
-supervizare lucrari pentru reabilitare si/sau extindere statii de tratare a apei potabile si supervizare lucrari pentru executie si/sau reabilitare puturi de apa;
-supervizare lucrari pentru extindere si/sau reabilitare retele de alimentare cu apa, constructie aductiuni, extindere si/sau reabilitare retele de canalizare;
-supervizare lucrari pentru reabilitare sau constructie a unei statii de epurare ape uzate.
Cerinta nr.3
Informatii asupra efectivelor medii anuale ale personalului angajat si personalului de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani.
Cerinta nr.4
Informatii privind personalul tehnic de specialitate responsabil pentru executia lucrarilor
Cerinta nr. 5.5.1.Lider de echipa ? MANAGER DE PROIECT
Calificari:
?studii superioare de lunga durata minim 4 ani in unul din urmatoarele domenii: constructii hidrotehnice, civile, cai ferate drumuri si poduri, instalatii, imbunatatiri funciareExperienta profesionala generala:
minim 5 aniExperienta profesionala specifica:
?minim 3 ani de experienta in supervizarea lucrarilor de investitii in domeniul apei potabile si/sau apei uzate, implementate in calitate de Lider de Echipa, Adjunct Lider de Echipa sau Inginer Rezident.Disponibil pe toata durata de desfasurare a proiectului cu prezenta intermitenta in perioada de notificare a defectelor
5.2.Inginer de Proces Statie Tratare Apa Potabila (STAP)
Calificari:
?studii superioare de lunga durata in domeniul tehnic minim 4 aniExperienta profesionala generala:
?minim 5 aniExperienta profesionala specifica:
?minim 3 ani experienta in operare sau proiectare STAP, in calitate de inginer de proces/proiectant in domeniul apei potabile
5.3.Inginer de Proces Statie de Epurare (SEAU)
Calificari:
?studii superioare de lunga durata in domeniu tehnic minim 4 aniExperienta profesionala generala:
?minim 5 aniExperienta profesionala specifica:
?minim 3 ani experienta in operare sau proiectare SEAU , in calitate de inginer de proces/proiectant in domeniul apei uzate;
5.4.Inginer Rezident pentru contractul CL 1
Calificare: ?studii superioare tehnice de lunga durata minim 4 ani in domeniul constructii, mecanic, electric, instalatii pentru constructiiExperienta profesionala generala: ?minim 5 aniExperienta profesionala specifica: ?minim 3 ani experienta in supervizarea lucrarilor de investitiiin domeniul tratarii apei potabile, implementate, in calitate de supervizor, reprezentant al beneficiarului (manager contract/diriginte santier), reprezentant al executantului (manager de contract)Disponibil pe toata durata de desfasurare a proiectului cu prezenta intermitenta in perioada de notificare a defectelor
5.5.Inginer Rezident pentru contractul CL 2
Calificare: ?studii superioare tehnice de lunga durata minim 4 ani in domeniul constructii, mecanic, electric, instalatii pentru constructii.Experienta profesionala generala: ?minim 5 aniExperienta profesionala specifica:
?minim 3 ani experienta in supervizarea lucrarilor de investitii in domeniul epurarii apelor uzate implementate in calitate de supervizor, reprezentant al beneficiarului (manager contract/diriginte santier), reprezentant al executantului (manager de contract)Disponibil pe toata durata de desfasurare a proiectului cu prezenta intermitenta in perioada de notificare a defectelor
5.6.Inginer Rezident pentru contractele CL 3, CL 7 si CL 11.
Calificare: ?studii superioare tehnice de lunga durata minim 4 ani in domeniul constructii, mecanic, electric, instalatii pentru constructiiExperienta profesionala generala:
?minim 5 aniExperienta profesionala specifica: ?minim 3 ani experienta in supervizarea lucrarilor de investitii in domeniul retelelor de alimentare cu apa potabila, retelelor decanalizare si tratarii apei uzate, implementate in calitate de supervizor, reprezentant al beneficiarului (manager contract/diriginte santier), reprezentant al executantului (manager de contract)Disponibil pe toata durata de desfasurare a proiectului cu prezenta intermitenta in perioada de notificare a defectelor
5.7.Inginer Rezident pentru contractele CL 4, CL 8 si CL 9.Calificare: ?studii superioare tehnice de lunga durata de minim 4 ani in domeniul constructii, mecanic, electric, instalatii pentru constructiiExperienta profesionala generala: ?minim 5 aniExperienta profesionala specifica: ?minim 3 ani experienta in supervizarea lucrarilor de investitii in domeniul retelelor de alimentare cu apa potabila, retelelor decanalizare si tratarii apei uzate, implementate in calitate de supervizor, reprezentant al beneficiarului (manager contract/diriginte santier), reprezentant al executantului (manager de contract)Disponibil pe toata durata de desfasurare a proiectului cu prezenta intermitenta in perioada de notificare a defectelor
5.8.Inginer Rezident pentru contractul CL 5
Calificare: ?studii superioare tehnice de lunga durata minim 4 ani in domeniul constructii, mecanic, electric, instalatii pentru constructiiExperienta profesionala generala: ?minim 5 aniExperienta profesionala specifica: ?minim 3 ani experienta in supervizarea lucrarilor de investitii in domeniul retelelor de apa potabila si a retelelor de canalizareimplementate in calitate de supervizor, reprezentant al beneficiarului (manager contract/diriginte santier), reprezentant al executantului (manager de contract)Disponibil pe toata durata de desfasurare a proiectului cu prezenta intermitenta in perioada de notificare a defectelor
5.9.Inginer Rezident pentru contractul CL 6 si CL 10
Calificare: ?studii superioare tehnice de lunga durata de minim 4 ani in domeniul constructii, mecanic, electric, instalatii pentru constructiiExperienta profesionala generala: ?minim 5 ani
Experienta profesionala specifica:
?minim 3 ani experienta in supervizarea lucrarilor de investitii in domeniul retelelor de apa potabila si a retelelor de canalizareimplementate in calitate de supervizor, reprezentant al beneficiarului (manager contract/diriginte santier), reprezentant al executantului (manager de contract)Disponibil pe toata durata de desfasurare a proiectului cu prezenta intermitenta in perioada de notificare a defectelor
Cerinta nr. 6
Informatii privind lista asociatilor si a subcontractorilor si partea/partile din contract care sunt undeplinite de acestia
Cerinta nr. 1
Operatorul economic sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul pentru Asigurarea Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism specializat in domeniu.
Cerinta nr. 2
Operatorul economic sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul pentru Managementul Mediului ? ISO 14001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism specializat in domeniu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
70%
70
Descriere: Componenta financiara
2.
Numarul de zile lucratoare alocate expertilor secundari, cu justificarea propunerii echipei Consultantului pentru realizarea activitatilor specifice din Caietul de Sarcini
30%
30
Descriere: Conform anexa 6 din Caietul de Sarcini
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
Pondere componenta tehnica: 30 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
CS - 02
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.06.2012 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.07.2012 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.07.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): ?Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1-?Extinderea si reabilitarea sistemelor de apa si apa uzata, in judetul Valcea?.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
-Atribuirea prezentului contract unui anumit ofertant (ofertant in nume propriu, lider asociere, ofertant asociat) exclude posibilitatea atribuirii aceluiasi ofertant, a contractelor de servicii sau a oricarui contract de lucrari aferent Proiectului mentionat la pct. VI.2) din fisa de date a achizitiei, avand aceeasi Autoritate Contractanta, din motiv de conflict de interese. Aceeasi regula se aplica si subcontractantilor.?-Toate documentele/declaratiile/formularele/certificatele al caror original este redactat intr-o limba straina se vor prezenta in original sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul''sau copie legalizata, insotite de traducere autorizata.-In cazul in care doua sau mai multe oferte sunt clasate pe primul loc cu punctaje egale, pentru departajarea ofertelor comisia de evaluare va solicita ofertantilor in cauza sa depuna noi oferte de pret prin intermediul S.E.A.P.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al Autoritatii Contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Seviciul Achizitii Publice
Adresa postala: S.C. Apavil S.A. Valcea, str. Carol I, nr. 3-5, Localitatea: Rm. Valcea, Cod postal: 240591, Romania, Tel. +40 0250739580, Email: [email protected], Fax: +40 0250738903, Adresa internet (URL): www.apavil.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.04.2012 07:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer