Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta Tehnica pentru supervizarea lucrarilor si a contractelor de furnizare din cadrul proiectului Sistem integrat de management al deseurilor din judetul Botosani


Anunt de participare numarul 117088/16.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL BOTOSANI
Adresa postala:  Piata Revolutiei nr.1-3, Localitatea:  Botosani, Cod postal:  710236, Romania, Punct(e) de contact:  Antonela Patrascu, Tel. 0231/514712, int.4181, In atentia:  d-lui Iulian Micu ? director executiv, Email:  [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax:  0231/515020, Adresa internet (URL):  www.cjbotosani.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta Tehnica pentru supervizarea lucrarilor si a contractelor de furnizare din cadrul proiectului Sistem integrat de management al deseurilor din judetul Botosani
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Botosani
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta Tehnica pentru supervizarea lucrarilor si a contractelor de furnizare din cadrul proiectului Sistem integrat de management al deseurilor din judetul Botosani
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Asistenta Tehnica pentru supervizarea lucrarilor si a contractelor de furnizare din cadrul proiectului Sistem integrat de management al deseurilor din judetul Botosani
Valoarea estimata fara TVA: 6, 256, 478RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
78 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Da, in suma de 112.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
1. POS Mediu; 2. Buget Propriu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea-form.1A;
-declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/OUG 34/2006, -form.2A; -certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-form.15A;
- certificate valabile la data deschiderii ofertelor, de la D.G.F.P. si Primarie;
-declaratie privind calitatea de participant la procedura-form.9A;
-certificat de inregistrare de la O.R.C.;
- certificat constatator de la ORC;
-Cazier judiciar sau echivalent pentru administrator(i);
-Cazier judiciar al companiei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilanturile contabile pe anii 2007, 2008, 2009, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;?decl privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani-form3A;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii impreuna) pe ultimii trei ani financiari incheiati (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie mai mare sau egala cu 12.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?decl lista princip prestari serv ultimii3 ani-form4A cu Anexa Form 4A, precizand den contr, valori, per de prest, beneficiari;fisa de inf exp sim, Form 5A pt contr ce se doresc a fi prez ca exp sim.Form 5A insotit de doc doved din care sa rez indepl tut elemen solicitate ca cerinta min oblig: copii contract, p-verb, recomandari benef, prezen copie?conform cu originalul;
-Form 6A?nominalizari pt. experti princp(cheie): 1Ing Rezident/Lider de proiect, 1Dirig santier/Lider de proiect adjunct, 1 Dirig santier atestat domeniul3.3, 1Dirig santier atestat pe domeniile 6Lucrari tehnico-edilitare?6.1Alim cu apa si canalizare;1 Dirig de santier atestat pe domeniile 6 Lucrari tehnico-edilitare-6.2 Imbunatatiri funciare sau pe domeniul de atestare 5 Lucrari hidrotehnice?5.2 Lucrari hidrotehnice?Categ imp C;1 Dirig de santier atestat pe domeniile 8 Instal aferente constructiilor?8.1 Instal Electrice8.2 Instal Sanitare si termoventilatii;1 Dirig de santier atestatdomeniile 9 Retele?9.1 Retele electrice;1 Ing de Asigurare a Calit atestat ISCse vor prezenta CV-urile pers propuse pentru indeplinirea contractului, in original-Form7A;
-Copii diploma(e) mentionata(e) in CV-uri;
-Copii ale certif emise de angajatori/referinte care sa probeze experienta indicata in CV si durata de lucru in domeniile cerute;decl de exclusiv si disponib ptexperti de mai sus cf Form8A, in orig;
-decl priv lista asociatilor si a subcontract-form10A si partea/partile din contr care sunt indeplinite , cu exprimarile valorice ale acestor parti;
-asociere: ?decl priv lista cuprinzand asociatii? si acordurile de asociere?form.11A; decl priv lista cuprinzand subcontractantii cu mentionarea datelor de recunoastere si a partii ce va fi subcontractata in exprimare valorica-form12A; -ISO9001/2001sau echiv;ISO 14001, Decl pe propria rasp priv respect regulilor oblig ref la cond de munca si de prot a muncii-Form 13A; -decl de acceptare a conditiilor contractuale-Form14A., Decl privind asigurarile
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul a finalizat, in ultimii 5 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei: cel putin 1 (unul) contract de prestari servicii de supraveghere a lucrarilor din domeniul infrastructurii de mediu, a carui valoare sa fie de cel putin echivalentul in lei a 6.000.000 fara TVA. si cel putin 1 (unul) contract de supervizare a unor lucrari de constructie pentru un depozit ecologic de deseuri de cel putin 500.000 metri cubi.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Modul in care ofertantul intelege obiectivele proiectului si rezultatele asteptate
20%
Descriere: Componenta 2
3.
Metodologia de prestare a serviciilor
25%
Descriere: Componenta 3
4.
Organizarea si planificarea in timp a activitatilor, pe durata contractului
25%
Descriere: Componenta 4
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3410
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.04.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.05.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.05.2011 11:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Botosani, cam. 420 P-ta Revolutiei 1-3, Botosani
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai firmelor participante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS MEDIU
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stravopoleus nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic - Contencios din cadrul Consiliului Judetean Botosani
Adresa postala:  Piata Revolutiei nr. 1-3, Localitatea:  Botosani, Cod postal:  710236, Romania, Tel. 0231/514712, Email:  [email protected], Fax:  0231/514715, Adresa internet (URL):  www.cjbotosani.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.03.2011 15:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer