Licitatie Publica - Asistenta Tehnica pentru supraveghere lucrari "Reabilitarea si extinderea sistemelor de alimentare cu apa si apa uzata in judetul Tulcea"
Anunt de participare (utilitati) numarul 68726/14.11.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Aquaserv S.A.
Adresa postala: Str. Rezervorului nr.2, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820131, Romania, Punct(e) de contact: ION BISERICA, Tel.0240524310, Email: [email protected], Fax: 0240524310
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Asistenta Tehnica pentru supraveghere lucrari "Reabilitarea si extinderea sistemelor de alimentare cu apa si apa uzata in judetul Tulcea"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Judetul Tulcea -Municipiul Tulcea, orasul Sulina, orasul Macin, orasul Isaccea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Principalele activitati care trebuie desfasurate sunt urmatoarele:
Faza de Pre-constructie
Principalele activitati din faza de pre-constructie vor fi:
- Mobilizarea;
- Introducerea Sistemului Computerizat de Management al Proiectului;
- Pregatirea Manualului de Proceduri pentru Supervizare;
- Manualul de Asigurarea Calitatii;
- Asistenta in obtinerea Autorizatiilor, Licentelor, Aprobatilor, etc.
- Stabilirea unui Mecanism de Comunicare intre Anagajator si UIP;
- Instruirea Angajatorului cu privire la Cerintele Agentiilor de Finantare.
Faza de Constructie
Principalele activitati din faza de constructie vor fi:
- Analizarea Proiectelor Contractorului;
- Analizarea Programului Contractorului;
- Analizarea Sistemului Contractorului pentru AC;
- Initierea si Prezidarea Sedintelor Sapatamanale si Lunare;
- Inspectii Regulate pe Santier;
- Analizarea Solicitarilor Lunare pentru Plata ale Contractorului;
- Emiterea Certificatelor Interimare de Plata Lunare;
- Initierea Ordinelor de Variatie;
- Negocierea cu Contractorul referitor la Variatii si Ajustare;
- Aprobarea propunerilor Cpntractorului pentru Testul la Finalizare;
- Inspectii la Receptie, Certificate, Lista Defecte;
- Consiliere cu privire la Revendicari sau Dispute Contractuale;
- Verificarea si Aprobarea desenelor post-executie
- Controlul si Aprobarea Manualului si a Programului de Mentenanta;
- Controlul si Aprobarea Programului de Instruire al Contractorului;
- Organizarea Sistemului de Arhivare.
Faza Post-constructie
Principalele activitati din faza de post-constructie vor fi:
- Inspectii regulate pe parcursul Perioadei de Notificare a Defectelor
- Emiterea Certificatului de Receptie Finala
- Raport Final de Supervizare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
71521000-6-Servicii de supraveghere a santierului (Rev.2)
79421100-2-Servicii de supraveghere a proiectelor, altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 15, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
55 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- scrisoare de garantie bancara de participare 310.000 lei.- scrisoare de garantie bancara de buna executie - 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se va asigura din urmatoarele surse de finantare: Fondul de Coeziune- reglementat prin prevederile Plan Operational Sectorial de Mediu- aprox.80, 2% si Co-finantare nationala-aprox. 19, 8%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere/subcontractare legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
2. Declaratie privind eligibilitatea;3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006;4. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalentul .
5. Cazier judiciar al companiei6. Cazier judiciar al personei imputernicite sa reprezinte si semneze in numele operatorului economic in procedura;
7. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent;8. Certificat pentru plata CAS valabil la data deschiderii ofertelor, 9. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor, care Cerinte privind inregistrarea: A. Persoane juridice/fizice romane: 1. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/Autorizatie de functionare/ altele echivalente;2. Certificat de inregistrare;B. Persoane juridice/fizice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Media Cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2005, 2006 si 2007), in domeniul de activitate aferent obiectului contractului trebuie sa fie mai mare sau egala cu echivalentul in lei a 4.000.000 Euro;2. Media profitului operational a ofertantului pe ultimii trei ani financiari trebuie sa fie pozitiva.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Operatorul economic sau membrii grupului de operatori economici sa dovedeasca ca, in ultimii 3 ani financiari, impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei a implementat si finalizat:
- cel mult 3(trei) contracte de consultanta cu activitati in infrastructura de apa si apa uzata, (contracte cu CPV uri conform celor solicitate in prezenta documentatie) a caror valoare cumulata sa reprezinta cel putin echivalentul in lei a 2.100.000 euro.In cazul in care ofertantul a avut calitatea de asociat/sub-contractor acest lucru este acceptabil cu conditia ca valoarea serviciilor prestate sa indeplineasca pragul stabilit anterior.2. Operatorul economic sau grupul de operatori pune la dispozitia Autoritatii Contractante o echipa de experti care cuprinde urmatorii experti principali: Expert principal 1 LIDER DE ECHIPA MANAGER DE PROIECT
Expert principal 2 INGINER DE PROCES STATIE TRATARE APA POTABILA/STATIE DE EPURAREExpert principal 3 - INGINER REZIDENT, TULCEA
Expert principal 4 - INGINER REZIDENT, MACIN
Expert principal 5 - INGINER REZIDENT, ISACCEA
Expert principal 6 - INGINER REZIDENT, SULINA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
PRETUL OFERTEI
40%
Descriere:
2.
GRADUL DE INTELEGERE A OBIECTIVELOR PROIECTULUI SI A REZULTATELOR ASTEPTATE DE LA OFERTANT
20%
Descriere:
3.
METODOLOGIA DE PRESTARE A SERVICIILOR
20%
Descriere:
4.
ORGANIZAREA SI PLANIFICAREA IN TIMP A ACTIVITATILOR, PE DURATA CONTRACTULUI
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
CS 2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2088/S39-054454 din 26.02.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.12.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 800 RON
Conditii si modalitate de plata: Aceasta suma se va achita la casieria unitatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.12.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.12.2008 12:00
Locul: La sediul autoritatii contractante, .S.C. AQUASERV S.A. Tulcea, str. Rezervorului, nr. 2, Tulcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si observatori UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu - Axa 1: " Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata" Proiectul se numeste "Reabilitarea si extinderea sistemelor de alimentare cu apa si canalizare in judetul Tulcea"
VI.3) Alte informatii
1. Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a opta pentru achizitionarea ulterioara de noi servicii similare/aditionale, de la operatorul economic a carui oferta va fi declarata castigatoare in cadrul procedurii de achizitie a prezentului contract.2. Adjudecarea prezentului contract, exclude participarea aceluiasi ofertant la licitatia pentru servicii de supervizare pentru aceeasi Autoritate Contractanta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.+4021-319.51.80, Email: [email protected], Fax: +4021-332.12.40, Adresa internet (URL): www. cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC AQUASERV SA Tulcea
Adresa postala: Str. Rezervorului, Nr. 2, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820131, Romania, Tel.+40 240 524 310, Email: [email protected], Fax: +40 240 524 310
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.11.2008 09:49