Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru supraveghere prin diriginti de santier a executiei pentru proiectul: ?Reabilitarea spatiilor publice din centrul istoric al Municipiului Timisoara?, cod SMIS 31507


Anunt de participare numarul 135692/22.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Timisoara
Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 256408367, In atentia: Corina Coroian, Email: [email protected], Fax: +40 256408477/ +40 256204177, Adresa internet (URL): www.primariatm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Municipiul Timisoara
Adresa postala: B-dul C.D-Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Centrul Consiliere Cetateni, camera 12, In atentia: ghiseul 9 sau 10
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica pentru supraveghere prin diriginti de santier a executiei pentru proiectul: ?Reabilitarea spatiilor publice din centrul istoric al Municipiului Timisoara?, cod SMIS 31507
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Pe teren, la locatia executieilucrarilorde constructii montaj din cadrul proiectului?Reabilitarea spatiilor publice din centrul istoric al Municipiului Timisoara?, cod SMIS 31507
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta tehnica pentru supraveghere prin diriginti de santier a executiei lucrarilor de constructii montaj pentru proiectul: ?Reabilitarea spatiilor publice din centrul istoric al Municipiului Timisoara?, cod SMIS 31507, in conformitate cu cerintele din cadrul documentatiei de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
71520000-9-Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
71521000-6-Servicii de supraveghere a santierului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Asistenta tehnica pentru supraveghere prin diriginti de santier a executiei pentru proiectul: ?Reabilitarea spatiilor publice din centrul istoric al Municipiului Timisoara?, cod SMIS 31507, in conformitate cu cerintele din cadrul documentatiei de atribuire si cu legislatia nationala in domeniu.
Valoarea estimata fara TVA: 689, 691.41RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
32 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum 12000 lei, perioada de valabilitate - 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: - virament bancar in contul RO12TREZ6215006XXX000334 deschis la Trezoreria Municipiului Timisoara, Beneficiar: Municipiul Timisoara, cod fiscal RO14756536 - se prezinta O.P. confirmat de banca emitenta - copia documentului, sau - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus(Formular.S). Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform art. 86 aliniat (3) din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Garantia trebuie sa fie irevocabila.In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de participare, situatie in care acesta va depune toate actele legale care sa ateste calitatea de IMM. In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art 16, alin.(2), din Legea 346/2004. 10% din valoarea contractului, fara T.V.A.(5 % in cazul IMM). Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform art.90 din HG 925/2006, cu ultimele completari si modificari.In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr.346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de buna executie, daca sunt depunse toate actele ref. la calitatea de IMM a ofertantului/asociatilor, in cadrul unei oferte comune.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat si Fondul European de Dezvoltare Regionala prin POR 2007-2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conf.art. 44 din O.U.G.nr.34/2006 cu mod.si completarile ulterioare.Se va prezenta legalizarea asocierii, in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12A ? semnata si stampilata de ofertant.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12B ?semnata si stampilata de ofertant.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator (Formular 12BS -numai pt.sit.prevazute la art.181, lit.a), lit.c^1)si lit.d)), daca este cazul; 3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010, completat in conformitate cu Formular 20; 4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69¹ din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12D ?semnata si stampilata de ofertant. Documentul va fi prezentat atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Primar?Gheorghe Ciuhandu, Viceprimari?Adrian Orza, SorinGrindeanu, Secretar?Ioan Cojocari.Persoanele cu functie de decizie din cadrul AC, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Aurelia Junie: Manager proiect; Membrii comisiei de evaluare: Martin Staia;Otilia Sarca, Gabriela Bica; Carmen Doroghi; Adina Suiu; Magda Nicoara; Corina Coroian; Corina Radu; Schipor Lucretia; Maria Mezei; Daniela Antonie; Iancu Fiat; Teodora Olimpia Gentimir; Cosmin Silaghi; 5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetul de stat si catre bugetul local: a).Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de ofertant;b). Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cuoriginalul ? - semnata si stampilata de ofertant;Nota: - Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.- Cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele a) si b), ofertantul va prezenta: o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, Situatia personala - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere. 1.Persoane juridice/fizice romane : a). Pentru persoane juridice se va prezenta: Certificatul constatator emis de ONRC, cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic; Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC ? document in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de ofertant;In cazul in care Certificatul constatator emis de ONRC este prezentat in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, acesta va fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, in original/copie legalizata pentruconformitate.b).Pentru persoane fizice (daca este cazul) se va prezenta: Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoriaprofesionala impusa de indeplinirea contractului. Documentul/documentele sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.2. Persoane juridice /fizice straine (daca este cazul)Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in traducere autorizata in limba romana.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici-Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, pentru partea din contract pe care o realizeaza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Cifra medie anuala de afaceri, globala, care vizeaza actiivitatea din cel mult ultimii 3 ani financiari incheiati sa fie de minim 800.000 lei -in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici. Ofertantul va completa Informatii generale(Formularul 8), pentru demonstrarea cifrei medii de afaceri globalepentru ultimii 3 ani financiari incheiati, luand in considerare cifra de afaceri anuala globala pentru fiecare din cei trei ani.In cazul unei oferte comune depuse de mai multi op.ec.cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului(cumulate pt.toti op.ec. semnatari ai acordului de asociere). Echivalenta in EURO se va calculala cursul valutar mediu anual comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei. (fttp: //www.bnr.ro)
b)Dovada ca ofertantul are acces la linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pt.a realiza cash-flow de prestare a serviciilor pt.o perioada de 6 luni, in valoare de min.129000 lei, suplimentar fata de obligatiile contractuale in desfasurare. Ofertantul va prezenta: Decl.privind lista principalelor obligatii contractuale in desfasurare(Formular.9), daca exista ; O decl.pe propria raspundere, in original, din care sa rezulte ca in cazul adjudecarii contractului in favoarea sa, va avea acces la linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiaresuficiente pt.a realiza cash-flow de prest.a serviciilor pt. o perioada de 6 luni, in val.de min.129000 lei, suplimentar fata de oblig. contr. in desfasurare. La semnarea contractului, ofertantul declarat castigator va prezenta in original , doc.emise de autoritatile competente, prin care se poate demonsta existenta resurselorfinanciaredisponibile (ex.Scris.de bonitate bancara, etc.)
c) Informatii privind sustinerea- daca este cazul:
Ofertantul poate fi sustinuit conform art. 186 din OUG 34/2006 ? se va face dovada resurselor invocate, prin depunerea de documente justificative .In acest caz se vor prezenta: Angajamentul ferm in forma autentica (Formular nr. 10); Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 din partea sustinatorului( Formularul 12A); Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, lit.a), c^1), d), din OUG 34/2006 , din partea sustinatorului(Formularul 12BS);Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69¹ din OUG 34/2006 din partea sustinatorului (Formularul 12D).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A)Experienta similara: A)1.Ofertantul va prezenta: Declaratiasi lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt aut.contractante sau clienti privati(Form.12E); A)2.Ofertantul va face dovada ca, in ultimii 3ani(pana la data limita de depunere a ofertei) a dus la bun sfarsit, cel putin 1 contract sau maxim 3 ctr. de asistenta tehnica de supraveghere executie lucr. similar prezentului ctr.(asis.tehnica supraveghere ex.lucr. de constructie/ reabilitare spatii publice inclusiv drumuri, retele edilitare, mobilier urban), care sa includa activ. prezentului ctr. a carui/caror valoare sa fie de cel putin 600.000 lei.Dintre ctr.acestea cel putin 1ctr. sa aiba ca obiect: activ.de suprav.lucr.executie realizate intr-un sit/centru istoric, care, pe langa lucr.de reabilitare structura pietonala, gospodarie subterana si mobilier urban, includ si lucr.consolidare si restaurare monumente istorice
Pt. demonstrarea experientei similare (sol.la punctul : A).2.), se vorprezenta: Fisa experienta similara (Formularul 12)- pt. fiecare ctr. nominalizat;Copii ale partilor relevante din ctr. nominalizate ca experienta similara insotite de: Procese verbale de receptie /pr.verbal de predare primire si Recomandari (doc. constatatoare)sau doc. echivalente pt. pers.juridice straine, pt. ctr.nominalizate pt.ex. similara.Note: Din doc. doveditoare cerute pt. ex. similara (formulare, Pr.-Verbale, copii dupa parti relevante contr., recomandari)trebuie sa reiasa urmatoarele informatii: Beneficiar; obiect ctr si tipul serviciului prestat , perioada de desfasurare a contractului, val. contr., val efectiv realizata de natura si complexitatea contr.supus procedurii. Cursul valutar la care se calculeaza echivalenta leu-euro pt.dovedirea ex.similare se va calcula la cursul valutar mediu anual comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei (fttp: //www.bnr.ro) pt. anii in care au fost prestate serv.
B)Resurse umane: Ofertantantii vor face dovada ca dispun de resursele umane, respectiv de personal cu experienta, de specialitate, suficient si calificat pentru a putea indeplini in cele mai bune conditii si la termen contractul. Se va prezenta odeclaratie privind efectivul mediu annual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.(Formularul.14) si o lista cu expertii principali , responsabili pentru implementarea proiectului (Formularul 14A), respectand urmatoarele cerinte/niveluri minime:
B)1. Un expert autorizat - in domeniul 2.3.?constructii civile, industriale si agricole, categoria de importanta minim B?, atestat in conformitate cu Ordinul Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului nr.1496/2011.Ofertantul va prezenta: CV-ul , in original( Formular 13); Declaratie de disponibilitate, in original( Formular 13A); In copii semnate in conformitate cu originalul urmatoarele documente: Diplome si certificate/ atestari profesionale obtinute; Autorizatie/atestare valabilala data limita de depunere a ofertelor; Documente justificative care sa ateste forma de colaborare: contracte de munca, contract de colaborare, angajament ( dupa caz);
B)2.Un expert autorizat - in domeniul de autorizare 3.3.?Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu, de interes local?, atestat in conf. cu Ordinul Min. Dez.Regionale si Turismului nr.1496/2011. Ofertantul va prezenta: In original: CV-ul (Formular 13); Declaratie de disponibilitate(Formular 13A); In copii semnate in conf. cu originalul urmatoarele doc.: Diplome si certificate/ atestari profesionale obtinute; Autorizatie/atestare val. la data limita de depunere a ofertelor; Doc.justif. care sa ateste forma de colaborare: contracte de munca, de colaborare, angajament ( dupa caz);Unul dintre cei 2 experti nominalizati : in domeniul 2.3 sau domeniul 3.3 conform Ordin. M. D.R.T nr. 1496/2011(expertii solicitati la pozitiile B).1si B).2)va fi numit coordonator al echipei de supraveghere lucrari, cu conditia sa fi absolvit studii superioare de lunga durata in constructii si sa aiba experienta in coordonarea echipei de supravegere executie lucrari in cel putin un ctr.similar
B)3. Un expert autorizat - in dom. de autorizare: 6-?Constructii edilitare si de gospodarie comunala?, atestat in conf. cu Ord.Min.Dez. Reg.si Turism. nr.1496/2011 Ofertantul va prezenta: In original: CV-ul (Form.13); Decl.de disponibilitate (Form.13A); In copii semnate in conf. cu originaluldoc.: Diplome si certificate/ atestari prof.obtinute; Autorizatie/atestare val. la data limita de depunere a ofertelor; Doc.justificative care sa ateste forma de colaborare: contracte de munca, de colaborare, angajament (dupa caz);Unul dintre cei 3 experti nominalizati : in domeniul 2.3 sau domeniul 3. 3, domeniul 6 conform Ordin. M. D.R.T nr. 1496/2011; (expertii solicitati la pozitiile B.1 ; B.2 si B.3):
-va avea rol de inginer material de constructii cu conditia ca sa demonstreze experienta in acest rol in cel putin un contract similar.- va fi responsabil de calitate material, cu conditia ca sa demonstreze experienta in acest rol in cel putin un contract similar.
B)4.O persoana autorizata in domeniul de autorizare: 1-?Consolidare si restaurare monumente istorice, specializare F- dirigentare lucrari, specialist atestat de catre MNPN pentru domeniul urbanism istoric(cf.Ord.MCPN 2495/2010) . Ofertantul va prezenta: In original: CV-ul (Formular 13); Decl. de disponibilitate(Formular 13A); In copii semnate in conf. cu originalul urmatoarele doc.: Diplome si certificate/ atestari profesionale obtinute; Autorizatie/atestare val. la data limita de depunere a ofertelor; Doc.justificative care sa ateste forma de colaborare: contracte de munca, de colaborare, angajament (dupa caz);
B)5. Maxim 3 pers.atestate in domeniul 9- retele, subdomeniile 9.1- retele electrice; 9.2- retele termice si sanitare; 9.3- retele de telecomunicatii, atestati in conf. cu Ordinul Min.Dez.Reg. si Turismului nr.1496/2011. Dintre acestia cel putin o pers. sa fie si specialist atestat pentru domeniul inginerie-instalatii, specializarea F-dirigentare lucrari (cg.Ord.MCPN 2495/2010).Ofertantul va prezenta: In original: CV-ul (Form.13); Decl.de disponibilitate(Form.13A); In copii semnate in conf. cu originalul urmatoarele doc.: Diplome si certificate/ atestari profesionale obtinute; Autorizatie/atestare val. la data limita de depunere a ofertelor; Doc.justificative care sa ateste forma de colaborare: contracte de munca, de colaborare, angajament ( dupa caz);
B)6. Pentru toti expertiisolicitati: Se vor solicita numaiofertantuluiclasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, prezentarea: scrisorilor de confirmare /recomandari din partea beneficiarilor, in sustinereaexperientei similaredeclarate in CV. Documentele se vor prezentade ofertant in copie lizibila certificata: ?conform cu originalul?, semnate si stampilate .
C) Dotari tehnice: Echipamente: Ofertantul va dispune (din dotare proprie, sau prin contracte sau conventii de inchiriere) de minim urmatoarele echipamente: statie totala masuratori topometrice sistem GNSS; 2 PC-uri; 5 lap-topuri cu soft-ware aferente; 1 aparat de fotografiat; 1 camera video digitala; echipamente de birou : fax, imprimante, copiatoare, echipamente de comunicare si conexiune la internet; softwares pentru prelucrare masuratori topografice. Ofertantul va prezenta dclaratia pe propria raspundere (Formular 15) iar echipamentele solicitate se vor regasi in cadrul acestei declaratii ( Formularul 15), de unde va rezulta si forma de detinere din dotare proprie sau prin contracte sau conventii de inchiriere.
D). Informatii privind subcontractantii(daca este cazul): Declaratia si Lista cu subcontr. (Formular 6) si Acordurile de subcontractare (Formular 7); Ofertantii sunt obligati sa precizeze: partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze; datele de recunoastere a subcontr.propusi; Resursele materiale si umane ale subcontr.declarati se iau in considerare pt partea lor de implicare in ctr. daca sunt prezentate si urm.doc.: decl.in temei art. 69¹ din OUG 34/2006(Form.12D); info.solicitate la III.2.3.a)Cap.ehnica si/sau profesionala: resurse umane, dotari tehnice, privind partea sa de implicare.In cazul in care, parti din contractul de achizitie, urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontr.ofertantul castigator are obligatia de a prezenta, la incheierea ctr.de achizitie publica, contractele incheiate intre acesta si subcontr.nominalizati in oferta. Ctr.prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la ctr. de achizitie publica.
E).Informatii privind asociatii: In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici -Capacitatea tehnica si/sau profesionala se va demonstra prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere). Ofertantul va prezenta Acordul de asociere(Formular.5).Fiecare semnatar al acordului de asociere are obligatia de a prezenta si urmatoarele documente: declaratia de incadrare in IMM (daca este cazul)si declaratie pe proprie raspundere conform art. 11 alin (4) din HG 925/2006 (daca este cazul)si documentele privind partea sa de implicare.Se va prezenta legalizarea asocierii, in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare.
F.) Informatii privind tertul sustinator: Conform art.190 din OUG 34/2006, Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi indeplinita si de catre un tert sustinator .In acest caz se vor prezenta documentele in conformitate cu art.190 din OUG 34/2006(Angajament ferm de sustinere in forma autentica+ Documentele solicitate pt indeplinirea cerintei , respectiv partea de sustinere) , Declaratia de neincadrare in sit prevazute la art.180 din OUG34/2006 ; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, lit.a), c^1), d), din OUG 34/2006 , din partea sustinatorului(Formularul 12BS);Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69¹ din OUG 34/2006 din partea sustinatorului (Formularul 12D).
1. Standarde de asigurare a calitatii: Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru prestarea de servicii similare cu obiectul prezentei proceduri, conform ISO 9001 - se va prezenta copie dupa certificat valabil la data limita de depunere aofertelor sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Nu se accepta operatori economici in curs de certificare. In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, fiecare membru semnatar al acordului va prezenta certificatul pentru partea din contract pe care o realizeaza.
2. Standarde de protectie a mediului: Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de protectie a mediului pentru prestarea de servicii similar cu obiectul prezentei proceduri, conform ISO 14001 valabil la data limita de depunere aofertelor. In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici cerinta se considera indeplinita prin prezentarea documentelor de catre fiecare membrul al asocierii pentru partea lor de implicare.Nu se accepta operatori economici in curs de certificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S82-134604 din 27.04.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.07.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.07.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.07.2012 10:00
Locul: B-dul C. D. Loga nr.1, Sala de licitatii -parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional2007-2013, Axa prioritara 1-?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor? poli urbani de crestere?, Domeniul major de interventie 1.1.-?Planuri integrate de dezvoltare urbana? sub-domeniul?Poli de crestere?.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doi sau mai multi operatori economici auofertele clasate peprimul loc cu preturi egale, pentru departajare, se va solicita acestora: o noua propunere financiara, in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: B-dul. C.D.Loga nr.1 ? cam.223, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Tel. +40 256408367, Email: [email protected], Fax: +40 256408477
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.05.2012 08:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer