Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru sustinerea activitatii de monitorizare a proiectelor finantate in cadrul Axei I - Operatiunea pentru Intreprinderi mari, din cadrul POS CCE


Anunt de participare numarul 113382/24.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL ECONOMIEI, COMERTULUI SI MEDIULUI DE AFACERI
Adresa postala:  CALEA VICTORIEI NR.152, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010096, Romania, Punct(e) de contact:  Florentina Constantinescu, Tel. 021.20.25.227, Email:  [email protected], Fax:  021.20.25.294, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica pentru sustinerea activitatii de monitorizare a proiectelor finantate in cadrul Axei I - Operatiunea pentru Intreprinderi mari, din cadrul POS CCE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: La sediul Ministerului Economiei Comertului si Mediului de AfaceriDirectia Generala Autoritatea de Management pentru Programul Operational Sectorial ?Cresterea Competitivitatii Economice? precum si pe teren, la sediul operatorilor economici ai caror proiecte fac obiectul vizitelor de monitorizarela fata locului.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul activitatii suport de monitorizare tehnica a proiectelor finantate in cadrul Axei I /Operatiunea pentru intreprinderi mari, gestionata direct de AM POS CCE, va urmari intarirea capacitatii administrative a AM POS CCE prin sustinerea activitatii Serviciului de Evaluare si Monitorizare, atat cu personal calificat, care sa asigure expertiza necesara pentru sustinerea activitatii de monitorizare si sa completeze echipele de monitorizareresponsabile cu vizitele pe teren, cat si cu logistica aferenta in vederea asigurarii desfasurarii in bune conditii aprocesului de monitorizare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71700000-5 - Servicii de monitorizare si de control (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 559, 750RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
gar.part. 15600 lei sau 3670 euro - instr. de garant. emis de o soc. banc./asig. sau OP in contul RO05TREZ7005005XXX002305; gar. buna exec. 10% din val. contr. fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat din bugetul de stat - Linia de finantare 56.20.01 cu rambursarea a maxim 75 % din fondurile Axei de AT a POS CCE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat constatator; Certificat de atestare fiscala; Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale; Bilant contabil 2007, 2008, 2009; Informatii privind cifra de afaceri si profitul.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie pozitiva; Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie minimum 1.500.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani; Experienta similara; Declaratie privind efectivul mediu anual (2007, 2008, 2009) al personalului angajat si al personalului de conducere; Lista experti; CV-uri experti.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Finalizarea in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei a unui contract de prestari servicii indomeniul implementarii/monitorizarii proiectelor de investitii cu finantare interna sau comunitara la care participarea saa fost de minimum 800.000 lei. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa aiba cel putin 8 specialisti (contract de munca / contract de colaborare) care sa indeplineasca urmatoarele cerinte minime: 4 experti cu pregatire generala, 2 experti in domeniul constructiilor, 1 expert in domeniul constructiilor de masini/utilaj de constructii, 1 expert juridic
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.02.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.02.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.02.2011 12:00
Locul: Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri, Calea Victoriei 152, sector 1, camera 307
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si persoanele imputernicite in acest sens.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - Axa de Asistenta Tehnica
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ? C.N.S.C.
Adresa postala:  Strada Stavropoleos nr.6, 030084 Bucuresti, Romania, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 004 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  : 004 021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala:  Str. Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021.319.51.80, Email:  [email protected], Fax:  021.319.51.81
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, conform art. 256^2(1) lit. 1 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MECMA DGAPC
Adresa postala:  Calea Victoriei 152, sector 1, etaj 3, cam. 307, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010096, Romania, Tel. 021.20.25.227, Email:  [email protected], Fax:  021.20.25.294
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.12.2010 14:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer