Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Asistenta tehnica pentru sustinerea activitatii de control la fata locului a proiectelor finantate in cadrul Axei II ? POS CCE, prin achizitionarea de servicii de consultanta si expertiza


Anunt de participare numarul 135490/12.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala pentru Cercetare Stiintifica
Adresa postala: Mendeleev, 21-25, sector 1., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010362, Romania, Punct(e) de contact: Nicusor Nelea, Tel. +40 213192320, Email: [email protected], Fax: +40 213192320, Adresa internet (URL): http: //www.ancs.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Asistenta tehnica pentru sustinerea activitatii de control la fata locului a proiectelor finantate in cadrul AxeiII ? POS CCE, prin achizitionarea de servicii de consultanta si expertiza
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Activitatile de verificarese vor presta atat la sediul ANCS, cat si in locatiile in care se implementeaza proiectele si la sediile beneficiarilor
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sustinerea activitatii de control la fata locului, a proiectelor finantate in cadrul Axei II ? POS CCE se va realiza prin: ?pregatirea misiunilor de control la fata locului;
?asigurarea logisticii pentru vizitele de control la fata locului;
?desfasurarea activitatilor de control la fata locului, conform precedurilor OI (procedura de control planificat, procedura de control la sesizare, procedura de constituire si functionare a echipelor mixte de control) si
ale Ordonantei nr.66/2011 privind prevenirea, constatarea si sanctionarea neregulilor aparute inobtinerea si utilizarea fondurilor europene si/sau a fondurilor publice nationale aferente acestora;
?participarea la intocmirea rapoartelor de control la fata locului;
?participarea la intocmirea documentelor rezultate in urma desfasurarii activitatii de control la fata locului, conform Ordonantei nr.66/2011: nota/raport de control, nota privind aplicarea corectiile financiare sistabilirea creantelor bugetare, procesul verbal de constatare si de stabilire a creantelorbugetare, nota de constatare a neregulii si de stabilire a corectiilor financiare;
?analizarea comentariilor si observatiilor beneficiarilor asupra rapoartelor de control de control si
elaborarea raspunsurilor catre acestia;
?analizarea modului de implementare a recomandarilor din rapoartele de control;
?participarea la misiunile de urmarire a recomandarilor (follow-up), acolo unde este necesar.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71700000-5 - Servicii de monitorizare si de control (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Informatiile privind cantitati / prestatii servicii sunt date prin Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 12, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
21 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de: 125.000 lei. Modul de constituire: orice instrument de garantare, conform Art. 86 din HG 925/2006.Neprezentarea garantiei de participare in conformitate cu legislatia in vigoare, conduce la respingerea ofertei.Garantia de participare se va retine de catre autoritatea contractanta in oricare din urmatoarele situatii: - ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.- operatorului economic a carui contestatie a fost respinsa de C.N.S.C .i se va retine de catre autoritatea contractanta suma de 8.810 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei -90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie este de 3% din valoarea contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se poate constitui prin oriceinstrument de garantare, conform art.90 din 925/2006 care se va prezinta in original in termen de 5 zile de ladata semnarii contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European de Dezvoltare Regionala prin Axa Prioritara5 ?Asistenta Tehnica? (AT) din POSCCE -75% cu cofinantare de la Bugetul de Stat - 25%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere completata de catre operatorul economic in conformitate cu Formularul nr.2 ? Declaratie privind eligibilitateaNota: Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Se completeaza formularul 2.1. Declaratie pentru evitarea conflictului de interese. Continutul formularului 2.1 nu se refera la conflictul de interese asa cum este el solicitat prin formularul 14 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006.
Aceasta declaratie se solicita pentru evitarea conflictului de interese, ca de exemplu pentru a se evita situatia in care un beneficiar finantat prin Axa 2 POS CCE doreste sa participe la prezenta procedura de achizitie. Astfel, nu sunt eligibili pentru a participa la aceasta procedura:
-Operatorii economici care au calitatea de beneficiari ai proiectelor finantate prin Axa 2 Prioritara POS CCE, indiferent ca proiectele sunt finalizate sau in curs de derulare, indiferent de calitatea detinuta in proiect (lider sau partener in proiect);
-Operatorii economici care au avut sau au un contract de orice natura incheiat in cadrul proiectelor finantate prin Axa 2 POS CCE, cu oricare dintre beneficiarii contractelor de finantare incheiate pe Axa Prioritara 2 POS CCE, indiferent de calitatea detinuta (lider, asociat, subcontractant);
-Operatorii economici care ofera servicii de asistenta tehnica/consultanta in favoarea Autoritatii
Constractante (ANCS) pentru verificarea admnistrativa a cererilor de rambursareaferente proiectelorfinantate in cadrul Axei Prioritare 2 a POS-CCE, indiferent de calitatea detinuta (lider, asociat, subcontractant);
-Deoarece proiectele pe Axa 2 POS CCEpot face obiectul verificarilor la nivelul Autoritatii de Management POS CCE / Autoritatii de Certificare si Plata/Autoritatii de Audit/Autoritatii pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale/Comisia Europeana/Departamentul de Lupta Antifrauda/Oficiul European pentru Lupta Antifrauda, pentru evitarea conflictului de interese si asigurarea principiului separariifunctiilor, nu este eligibiloperatorul economic/asocierea de operatori economicicare ofera servicii de verificare administativa si/sau control in favoarea Ministerului Economiei - Autoritatea de Management POS CCE/Autoritatii de Certificare si Plata/Autoritatii de Audit/Autoritatii pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale/Comisia Europeana/Departamentul de Lupta Antifrauda/Oficiul European pentru Lupta Antifrauda, cu privire la proiectele finantate prin Axa 2 POS CCE.Dupa atribuirea contractului ce face obiectul prezentei proceduri de achizitie, ofertantul declarat castigator nu poate incheia niciun contract in cadrul proiectelor finantate prin Axa Prioritara 2 POS CCE, cu niciunul dintre beneficiarii contractelor de finantare incheiate pe Axa Prioritara 2 POS CCE.Completare Formularul nr. 3 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006.Nota 1: Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
2. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilorexigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente): - Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale,
- Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, privind plata obligatiilor la bugetul de statNota 2: Toate certificatele/documentele trebuie sa fie prezentate in original sau copie legalizatasau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele solicitate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Nota 3: Cerintete referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contribuIilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competnte in domeniu. Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat, la o data corelata cu termenul legal al scadentei de platasi nu la termenul de valabilitate al documentului la data depunerii sau deschiderii ofertelor
Pentru persoane juridice straine: Ofertantul va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati competente din tara de origine a ofertantului sau din tara in care acesta este stabilit (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru demonstrarea faptului ca acesta nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 si ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si art.181, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, valabila la data depunerii ofertelor.Documentele vor fi prezentate si in traducerea legalizata a acestora in limba romana.
Nota3: In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire din partea reprezentantul legal al operatorului economicpentru acesta.Toate documentele vor avea, pe linga semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.
In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod directinformatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din Declaratiile furnizate de ofertanti.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile Art. 69^1 din OUG 34/2006 - Completarea Formularului nr. 14
Completare Formular nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri, sub sanctiunea respingerii ofertei ca inacceptabila: a) sa participe la doua sau mai multe asocieri de operatori economici;b) sa depuna oferta individuala si o alta oferta comuna;
c) sa depuna oferta individuala si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus.De asemenea, aceste documente trebuie prezentate si de catre fiecare subcontractor declaratprin oferta.
Completare Formular nr. 5 - CERTIFICAT de participare la procedura cu oferta independenta(Se va prezenta o declaratie pe propia raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.) Pentru persoane juridice/fizice romane
- Se vor prezenta urmatoarele documente:
1 - Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa rezulte:
a) numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori si obiectul de activitate al operatorului economic. Documentul trebuie depus in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
b)ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.64/1995, privind procedura reorganizarii judiciare si a falimentului.ATENTIE! Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii rezultatulti procedurii, Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in original sau copie legalizata.Pentru persoane juridice/fizice straine
- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistare/atestare ca persoana fizica sau juridica ori apartenenta din punct de vedere profesional, in tara de origine sau in tara in care acesta este stabilit.
In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 12.000.000 lei
Prezentarea Bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
Dovada serviciilor similareprestate in valoare cumulata de minim 6.000.000 lei;In cazul asocierilor conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ
Ofertantul trebuie sa asigure un numar de 45 de experti/specialisti, dupa cum urmeaza:
Achizitii publice: 6 experti
Financiar ? contabilitate: 6 experti
Constructii civile/industriale: 4 experti
Consilier juridic: 2 experti
Proprietate intelectuala: 2 experti
Agricultura: 1 expert
Securitate si siguranta alimentara: 1 expert
Automatica si calculatoare/Calcutoare si Tehnologia Informatiei: 6 experti
Chimie/ Inginerie chimica :1 expert
Ecologia si protectia mediului :2 experti
Electronica si telecomunicatii :1 expert
Energetica :2 experti
Farmacie :1 expert
Ingineria si Managementul Sistemelor Tehnologice :2 experti
Inginerie electrica :2 experti
Inginerie Mecanica si Mecatronica :2 experti
Inginerie medicala/ Bioinginerie /Biotehnologie :2 experti
Medicina generala :1 expert
Stiinta si Ingineria Materialelor :1 expert
Nota: semnul/are semnificatia ?SAU?
Expertii/specialistii propusi in echipa de proiect trebuie sa detina urmatoarele calificari si experiente profesionale:
-Sa aiba diploma de licenta/studii universitare sau post-universitare relevanta pentru pozitia propusa;
-Sa aiba cel putin 3 ani de experienta in domeniul pentru care sunt propusi.
Cerinte specifice:
-pentru expertul in achizitii publice: certificat expert achizitii eliberat de institutii abilitate (CNFPA, Ministerul Muncii sau echivalent)
Cerinte specifice:
-pentru expertul in tehnologia informatiei si comunicatiilor: diploma de licenta/studii universitare de lunga durata absolvita in domeniulAutomatica si calculatoare/Calculatoare si Tehnologia Informatiei sau echivalent
Cerinte specifice:
-pentru expertul in constructii civile/industriale:
?trebuie sa fie atestat-in conformitate cu reglementarile in domeniu legale in vigoare: Regulamentul de control si expertizare tehnica de calitate a proiectelor, a executiei lucrarilor si a constructiilor, aprobat prin H.G. 925/1995, ORDINUL Nr. 777/2003 pentru aprobarea reglementarii tehnice "Indrumator pentru atestarea tehnico-profesionala a specialistilor cu activitate in constructii", :
- diriginte de santier in domeniul ingineriei civile in urmatoarele domenii: produse pentru constructii; constructii civile, industriale, agricole si miniere de suprafata, cel putin categoria BSAU- responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii in domeniul ingineriei civile in urmatoarele domenii: produse pentru constructii si constructii civile, industriale, agricole si miniere de suprafata, cel putin categoria B, SAU verificator sau expert de proiecte pentruconstructii in domeniul A1.
Declaratie de disponibilitate data de fiecare expert/specialist
Se solicita certificarea pentru Sistemul de Management al Calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent.
In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de cel putin liderul asocierii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.06.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.06.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.06.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Sursa de finantare a prezentului contract provine de la Bugetul de Stat, urmand ca 75% din totalul cheltuielilor eligibile aferente contractului sa fie rambursate din Fondul European de Dezvoltare Regionala prin Axa Prioritara5 ?Asistenta Tehnica? (AT) din Programul Operational Sectorial ?Cresterea CompetitivitatiiEconomice?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
1. In cazul in care exista doua oferte clasate pe locul I, cu preturi egale, autoritatea contractanta, va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului care are pretul cel mai scazut.2.In situatia in care la sfarsitul duratei contractului (31.12.2013) nu se realizeaza numarul de misiuni de control estimate in Caietul de sarcini si bugetul contactului nu este consumat integral, se prelungeste durata contractului pana la epuizarea bugetului contractului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic si Contencios din ANCS
Adresa postala: str. Mendeleev nr. 21-25, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: : 010362, Romania, Tel. +40 213160086, Email: [email protected], Fax: +40 213160086, Adresa internet (URL): www.ancs.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.05.2012 16:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer