Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru sustinerea activitatilor de verificare la fata locului si monitorizare a proiectelor finantate in cadrul Axei lll POS CCE


Anunt de participare numarul 105518/06.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Comunicatiilor si Societatii Informationale
Adresa postala:  Bulevardul Libertatii, numarul 14, sectorul 5 , Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050706, Romania, Punct(e) de contact:  Florin Lamurean, Tel. 4001381, In atentia:  Florin Lamurean, Email:  [email protected], Fax:  3114136, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica pentru sustinerea activitatilor de verificare la fata locului si monitorizare a proiectelor finantate in cadrul Axei lll POS CCE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul MCSI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 750, 000 si 17, 900, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 3.750.000 lei reprezinta valoarea, aprobata in bugetul MCSI pe anul 2010, pentru primul contract subsecvent
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul activitatilor de monitorizare si verificare la fata locului este de a controla periodic stadiul implementarii proiectelor in conformitate cu reglementarile nationale si comunitare, si cu calendarul de implementare, realitatea, legalitatea si conformitatea cheltuielilor efectuate in implementarea proiectului cu reglementarile in vigoare si cu cele declarate in cererea de finantare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71700000-5 - Servicii de monitorizare si de control (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
servicii de monitorizare si control
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 750, 000 si 17, 900, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare 36.000 lei ; garantia de buna executie 1% din valoarea fara tva a contractului subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri comunitare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta nr. 34
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Declaratie privind privind situatia personala a operatorului economic
Adresa de la Instanta Competenta / Curtea Districtuala / Agentie Guvernamentale unde isi are sediul compania / sucursala sau echivalent din care sa rezulte ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii;
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent. Certificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor;
Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor;
Cazierul fiscal al companiei, valabil la data deschiderii ofertelor.
Cazierul judiciar al companiei, valabil la data deschiderii ofertelor (pentru tarile in care este aplicabil).
Certificat constatator emis de oficiul registrului comertuluide pe langa Tribunalul de care apartine operatorul respectiv emis cu maxim 30 de zile inainte de depunere ofertei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009) vizat si inregistrat de organele competente ? in copie conform cu originalul
Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani:
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri a ofertantului pentru ultimii 3 ani financiari (2007, 2008 si 2009) trebuie sa fie de minim 1.200.000 euro.Din situatiile financiare prezentate trebuie sa reiasa un rezultat financiar pozitiv pe ultimii trei ani (2007, 2008 si 2009).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor contracte deprestari servicii din ultimii 3 ani, continand valori, beneficiari
Ofertantul trebuie sa faca dovada asigurarii cu personal in vederea indeplinirii cu succes a contractului de prestari servicii dupa caz, a serviciilor conexe
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) va trebui sa faca dovada finalizarii in ultimii 3 ani (pana la termenul limita de depunere a ofertelor a fost obtinuta acceptanta operationala pentru proiect) a cel putin un contractavand ca obiect activitati de: monitorizare si control si cel putin un contractavand ca obiect activitati de verificare/audit, cu o valoare minima a contractului de 9.000 euro si o valoare minima cumulata a tuturor contractelor de 130.000 euro.Cursul de schimb lei /euro va fi cursul mediu al BNR din anul finalizarii contractuluiLot 1 minim 5 experti: a.Expert e-learning / e-guvernare 1b.Expert e-sanatate 1c.Expert retele de comunicatii electronice 1d.Manager de proiect in domeniul IT 1e.Expert TICLot 2 minim 7 experti: a.Manager de proiect in domeniul IT 1b.Expert TIC 2c.Auditor financiar 1d.consultanti financiari / experti contabili 2e.Expert Achizitii Publice 1
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.09.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.09.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.09.2010 12:00
Locul: Sediul MCSI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
cu delegatie
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): proiect finantat in cadrul Axei Prioritare III ? T.I.C. pentru sectoarele privat si public, din Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice (P.O.S. C.C.E.).
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
3.750.000 lei reprezinta valoarea, aprobata in bugetul MCSI pe anul 2010, pentru primul contract subsecvent . Urmatoarele contracte subsecvente se vor incheia in functie de creditele bugetare aprobate pentru fiecare an
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  021 310 46 42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia a VIII-a de contencios administrativ si fiscal
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 021-319.51.80, Email:  [email protected], Fax:  021-319.51.74
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica a MCSI
Adresa postala:  Bd.Libertatii nr 14, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050706, Romania, Tel. 021 311 41 19, Email:  [email protected], Fax:  021 311 41 19, Adresa internet (URL):  www.mcsi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.08.2010 15:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer