Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru verificarea documentatiilor tehnice aferente lucrarilor: Extinderea si reabilitarea sistemelor de apa si apa uzata in regiunea Turda Campia Turzii.
Anunt de participare (utilitati) numarul 84775/20.08.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA DE APA "ARIES" S.A.
Adresa postala: Str.Axente Sever nr.2, Localitatea: Turda, Cod postal: 401078, Romania, Punct(e) de contact: S.C. COMPANIA DE APA ARIES S.A., Tel.0264/311771, In atentia: Alexandru Sabau Director Generalsi Traian Giurgiu-Sef PIU, Email: [email protected], Fax: 0264/311772, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Asistenta tehnica pentru verificarea documentatiilor tehnice aferente lucrarilor: Extinderea si reabilitarea sistemelor de apa si apa uzata in regiunea Turda Campia Turzii.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Serviciile vor fi prestate la sediul prestatorului, cu conditia ca la oricare solicitare scrisa a autoritatii contractante , prestatorul sa se deplaseze la sediul acesteia si / sau la locatiile Proiectului pentru a clarifica eventuale neconcordante si neconformitatiintre prevederile proiectelor tehnice , situatiile din trensi rapoartele de verificare emise .
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
a)Se intentioneaza verificareatehnica de specialitate conform Legii 10/1995 a documentatiilor tehnice de executie aferentea 11 contracte de lucrari , precum si a 2 caiete de sarcini pentru achizitionarea si montarea :
-unui sistem SCADA,
-unui lot de apometre de apa rece.
- documentatiile tehnice si detaliile de executie sub forma de planse, breviare de calcul, caiete
de sarcini etc .
-proiectele si / sau modificarile la proiectele intocmite caurmare aunor modificari pe parcursul realizarii lucrarilor sau ca urmare a unor rapoarte de expertiza tehnica ( daca va fi cazul )
- caietele de sarcini pentru achizitionarea si montareasistemului SCADA , a apometrelor.c ) Locatiile lucrarilor sunt : Municipiul Turda, municipiul Campia Turzii, comunele Mihai Viteazu, Viisoara, Luna si Sandulesti din jud. Clujd) Verificarea tehnica a proiectelor se va faceconform Legii nr.10/1995, cu modificarile si completarile ulterioare, urmarind indeplinirea cerintelor esentiale de catre verificatori de proiecte atestati de: -M.L.P.T.L. , conform Ordinului 777/2003 cu modificarile si completarile aduse prin Ordinul M.D.L.P.L. nr. 651/2007 in specialitatile: A ( A1 , Af ), B9, C , Issi Ie , potrivit prevederilorproiectantului din fiecare proiect.e) Verificarea proiectelor se va face pentru toate locatiile proiectului la: surse apa, statii de tratarea apei, aductiuni, retele distributie, rezervoare, statii pompare apa potabila, retele canalizare, statii pompare ape uzate, statii epurare, sisteme SCADA , cai de acces , precum si la oricare componenta a sistemelor de apa si canalizare , cuprinsa in cadrul Proiectului .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71328000-3 - Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- Prestari deserviciiIn Caietul de Sarcini sunt prezentate tipul serviciilorsi cantitatile necesarein vederea realizarii contractului.
Valoarea estimata fara TVA: 246, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 2460 lei, Garantie de buna executie: 2% din val. contractului fara TVA, Asigurare de raspundere civila profesionala: 9840 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene: 80, 74% , Co - finantare nationala: 19, 26%.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de acosiere legalizat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privitoare la calitatea de participant la proc.Op.ec. ofertant(participantul in nume propriu sau liderul asocierii siasoc.)trebuie sacompleteze: Form. nr.3decl. privind calit. de participant la proc., Form.nr. 11 Imputernicirea legala privind autoriz. semnarii ofertei si contractului.(daca este cazul).Decl. privind Op. ec. ofertant (participantul in nume propriu sau liderulasocierii siasociatii, precum si sustinatorii of.(daca este cazul)trebuie sa completeze- Form. nr. 1-decl. privind eligibilitatea-din Docum. de atribuire-Sect. IV-Form.Decl.privind neincadrarea in prev. art.181 din OUG 34/2006, cu modif.si compl.OUG 94/2007.1.Decl. privind neincadrarea in sit. prev. la art. 181 din OUG nr. 34/2006Form. nr. 2.2.Certif.de atestare fiscala, elib. de organul fiscal competent, care sa ateste indep.oblig. fata de bugetul de stat, valabil la data desch.ofertei.3.Certif.privind plata impozitelor si taxelor locale(aut.adm.)care sa ateste indep.oblig. fata de bugetul local-formular specific aut. emitente valabil la data desch. ofertei, Formularului2A.Info. despre ofertant Form. nr.5-Info. gen. despre ofertant.Pers. jurid./fiz. romane 1.Certif. constatator emis de ORC/autorizatie de funct./alte docum. echiv. din care sa rezulte numele complet, sediul, pers. autorizate/administratoridocum. specific aut. emitente.2.Certif. de inreg. la ORC(CUI).-Docum. care dovedesc forma de inreg./atestare ori apartenenta dpv prof.(Conform caietului de sarcini)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara.- Asigurarea impotriva riscului profesional, pentru o valoare de: 9840 lei.Aceasta cerinta va trebui indeplinita doar de ofertantul ce va fi declarat castigator .Polita privind asigurarea trebuie emisa in mod exclusiv pentru prezentul contract( si in beneficiul exclusiv al autoritatii Contractante ).Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu , liderulasocierii siasociatii, ) trebuie sa prezinte:
1. declaratie pe proprie raspundere ca a luat la cunostinta de aceasta cerinta (Formularulnr.6.)In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economico-financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana , atunci ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajamentferm al persoanei respective prin care aceasta va pune la dispozitie ofertantului resurseleeconomico-financiare invocate , ori de cate ori este nevoie pe perioada de derulare a contractului . (in acest cazsustinatorul va completa Formularul nr. 4).Daca exista incertitudini referitoare la situatia economico-financiara a unui operator economic, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.(conform caietului de sarcini).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Info. privind capac. tehnica si prof.Cerinta: - Pt. demonstrarea capac, prof. necesare implementarii cu succes a contractului prezent, ofertantul va trebui sa demonstreze ca, in ultimii 5 ani financiari, impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, a acumulat experienta relevanta in proiecte /contracte anterioare avand acelasi obiect si cel putin aceeasi complexitate cu proiectul/contractul prezent.Op. sau membrii grupului de op. asociati trebuie sa dovedeasca existenta in prezent a personalului calificat si cu experienta relevanta in dom. specifice acestui contract, cf. urm. cerinte: Calificare si aptitudini:
studii superioare universitare tehnicede lunga durata, atestate prof. ca verificator de proiecte , in conf. cu dom. lucrarilor Proiectului in exigentele solicitate(A1, Af, B9, C, Is, Ie).
Lista cu specialistii verificatori de proiecte propusi- a se vedea listele din caietul de sarcini.(conform caietului de sarcini).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.09.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.09.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.09.2009 11:00
Locul: S.C. Compania de Apa Aries S.A., strada Axente Sever, localitatea Turda, judetul Cluj.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comisiei de Evaluare, reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici ofertanti si observatori UCVAP.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1 Extindere si modernizare a sistemelor de apa si apa uzata.
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se poate descarca de pe SEAP de la optiunea Documentatie si clarificari.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Contestare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Cluj
Adresa postala: Str. Calea Dorobantilor, nr 2-4, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400117, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. COMPANIA DE APA ARIES S.A.
Adresa postala: Str. Axente Sever, Nr. 2, Localitatea: Turda, Cod postal: 401078, Romania, Tel.+40-264-311.771, Email: [email protected], Fax: +40-264-311.771; 2
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.08.2009 08:50