Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru verificarea documentatiilor tehnice aferente lucrarilor proiectului Extinderea si reabilitarea sistemelor de apa si apa uzata in regiunile Medias, Agnita si Dumbraveni ,jud Sibiu


Anunt de participare (utilitati) numarul 73577/17.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA TARNAVEI MARI SA
Adresa postala: Str. V. Madgearu nr. 4 ( pana la 1 aprilie 2009) si str. Gravorilor , nr. 2 A ( dupa 1 aprilie 2009), Localitatea: Medias, Cod postal: 551005, Romania, Punct(e) de contact: VASILE DINCA, Tel.0269.841.426, Email: [email protected], Fax: 0269834270
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Asistenta tehnica pentru verificarea documentatiilor tehnice aferente lucrarilor proiectului Extinderea si reabilitarea sistemelor de apa si apa uzata in regiunile Medias, Agnita si Dumbraveni , jud Sibiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: sediul Prestatorului , cu conditia ca la solicitarea Autoritatii C-tante Prestatorul sa se deplaseze la sediul acesteia .
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
a)Se intentioneaza verificareatehnica de specialitate a documentatiilor tehnice de executie aferentea 7 contracte de lucrari( 2 statii tratare, 2 statii epurare, 2 retele, 1 constructii) , precum si a 2 caiete de sarcini pentru achizitionarea si montarea :
-unui sistem SCADA,
-unui lot de apometre de apa rece si a unor detectoare de pierderi din retelele de apa .Verificarea tehnica va include : - documentatiiletehnice de proiectare necesare obtinerii autorizatiei de construire;
- documentatiile tehnice si detaliile de executie sub forma de planse, breviare de calcul, caiete
de sarcini etc .
-proiectele si / sau modificarile la proiectele intocmite caurmare aunor modificari pe parcursul realizarii lucrarilor sau ca urmare a unor rapoarte de expertiza tehnica ( daca va fi cazul )
- caietele de sarcini pentru achizitionarea si montareasistemului SCADA , a apometrelor si detectoarelor de pierderimentionate anterior .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71328000-3 - Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1 verificarea documentatiilor tehnice pentruachizitionare produsesiexecutie lucrariin mun. Medias la : statia de tratare apa de suprafata , statia de epurare apa uzata , o lucrare de retele de apa si canalizarecu toate componentele sistemului , cladirea operatorului regional .Lotul 2 - verificarea documentatiilor tehnice pentruachizitionare produsesi executie lucrariin orasele Agnita si Dumbraveni la : statiile de tratare apa de suprafata si de adancime, statiile de epurare apa uzata , 1 contract delucrari de retele de apa si canalizare in ambele orasecu toate componentele sistemului, cladirea operatorului regional din cele 2 orase .
Valoarea estimata fara TVA: 270, 784RON
II.2.2) Optiuni
Da
achizitionarea ulterioara de servicii noi/similare conf. art.122 lit.j din OUG 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
43 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare :3249 lei lotul 1 si 2166 lei lotul 2garantie de buna executie :5 % din val contr fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul de CoeziuneUE -80, 77%Co-finantare nationalasi contributie a autoritatii contractante-19, 23%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratia privind calitatea de participant la procedura
imputernicirea legala privind autorizarea semnarii ofertei si contractului
- declaratia privind eligibilitatea- declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 ( pentru ofertant si sustinatori -daca este cazul)- certificatul de atestare fiscala , eliberat de organul fiscal competent , care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat, valabil la data deschiderii ofertei- certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale (autoritatiadministrative) care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local , valabil la data deschiderii ofertei- informatii generale despre ofertant
- Certificat de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului ( CUI )si certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / autorizatie de functionare / alte documenteechivalente din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori( pers. juridice romane)
- documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (persoane juridice/fizice straine)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
asigurarea impotriva riscului profesional , pentru o valoare de :16.247 leipentru lotul 1 si 10.831 lei pentru lotul 2( numai pentru ofertantulcastigator) insotit de declaratia pe proprie raspundere ca a luat la cunostinta de aceasta cerintadeclaratie angajament de sustine , in forma autentica(pt. sustinatori)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. ofertantul trebuie sa dovedeasca existenta in prezent a personalului calificat si cu experienta relevanta in domeniile specifice acestui contract , conform urmatoarelor cerinte :
- studii superioare universitare tehnicede lunga durata-atestate profesionale ca verificator de proiecte in exigentele solicitate (A1, Af , B9 , C , Is, Ie )
2. Experienta profesionala de specialitate in verificarea documentatiilor tehnice in domeniile specifice proiectului ( apa si apa uzata ) , avand cel putin aceeasi complexitate cu proiectul prezentDeclaratia privind lista asociatilor si / sau subcontractantilorDeclaratia privind lista principalelor prestari de servicii de verificare a proiectelor in ultimii 5 aniDeclaratia privind experienta similara insotita de documente suport : copii dupa parti relevante din contracte de verificare + documente care sa ateste finalizarea in bune conditii a contractului respectiv.
Lista cu specialistii verificatori de proiecte propusi insotit de C.V., Diplome , alte certificate profesionale, Certificatele de atestare tehnico-profesionalaLista cuprinzand asociatii si subcontractantiiAcordulsau scrisoareapreliminara de asociere
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Ordinul MIR 88/2003
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
cod contract : SI-TAM-SERVICE 03
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.04.2009 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria societatii sauprin O.P. vizat de banca in contul: RO58BRDE330SV21096623300 deschislaBRD Medias .
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.04.2009 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.04.2009 12:00
Locul: Medias , str. Gravorilor , nr. 2 A , jud. Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor , UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu , Axa 1 Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel - Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: I.C. Bratianu, nr. 1, ,Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.(+40) 258 810 289, Fax: +40) 258 810 286
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor CNSC
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+40) 21.310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+40) 21.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conf. prevederilor art. 256.2 din OUG 19/2009
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. Apa Tarnavei Mari S.A. Medias
Adresa postala: str. Gravorilor , nr. 2 A ( dupa 1 aprilie 2009), Localitatea: Medias, Cod postal: 551130, Romania, Tel.0269841426, Email: [email protected], Fax: 0269834270
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.03.2009 16:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer