Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru verificarea executiei lucrarilor prin diriginti de santier pentru ?Realizare pasaj denivelat suprateran ", Municipiul Craiova


Anunt de participare numarul 114729/01.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Craiova
Adresa postala:  Str. A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200585, Romania, Punct(e) de contact:  sabina dumitru, Tel. 0251/415907 0722382962, Email:  [email protected], Fax:  0251/411561, Adresa internet (URL):  [email protected], Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica pentru verificarea executiei lucrarilor prin diriginti de santier pentru ?Realizare pasaj denivelat suprateran ", Municipiul Craiova
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Craiova
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul principal al contractului estesupravegherea lucrarilor prin diriginti de santier pe intreaga perioada de desfasurare a lucrarilor de executie, de receptie a lucrarilor precum si pe perioada de garantie a obiectului ?Realizare pasaj denivelat suprateran, peste intersectia de la km o al municipiului Craiova, in vedereapreluarii traficului auto pe E70, respectiv Cl. Bucuresti ? Bvd. Nicolae Titulescu?.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcininr. 21692/16.12.2010intocmit de Directia Proiecte si Programe de Dezvoltare Tehnica si Investitii.
Valoarea estimata fara TVA: 407, 051RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare 8000 lei. Cuantumul garantiei de buna executie 10 % din valoarea (fara TVA) a contractului, conform prevederilor Documentatiei de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European de Dezvoltare Regionala, Bugetul de stat si Bugetul Local .
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind situatia personala a operatorului economic(Anexa nr.10);
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura(Formular nr.12C);
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(Anexa?certificat);
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit ofertantul. Ofertantul trebuie sa prezinte: a) certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor sitaxelor locale si alte venituri la bugetul local - formulare tip emise de organele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, valabile la data deschiderii ofertelorb) certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat1. Certificat unic de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului (CUI), in copie;2. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, sau copie legalizata, emis cu cel mult 30 zile inainte de data de deschidere a ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico-financiara:
1. Ultimul bilant contabil, cu viza Administratiei Finantelor Publice sau echivalent.
2. Informatii generale, cu declararea cifreide afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani: completare Anexa nr. 11
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantii trebuie sa faca dovada realizarii unei cifre mediianuale de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009), egala sau mai mare decat: 800 000 lei (excl. TVA), resp. 187 481 euro(1 Euro = 4, 2671 lei la data de20.01.2011).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Capacitatea tehnica
- Listaprincipalelorprestari de serviciiin ultimii 3 ani(Anexa 15);
- Experienta similara(Formularul 21);Cont./contractele de servicii prezentat(e) ca dovada a experientei similare va/vor avea ca obiect servicii de supraveghere de lucrari similare cu cele care vor face obiectul contractului de servicii, respectiv:
- lucrari de constructii de poduri rutiere, cod CPV 45221111-3;
- lucrari de drumuri, cod CPV 45233140-2;
- lucrari de constructii de linii electrice, cod CPV 45231400-9;
- lucrari de instalare de echipamente de iluminare exterioara, cod CPV 45316100-6;
- lucrari de constructii de linii de tramvai, cod CPV 45234126-52.Capacitatea profesionala
Informatii privind personalul(Anexa nr.14);
- Lista cu personalul de conducere precum si persoanele responsabile pentru indeplinirea prezentului contract(Anexa nr.17)
Este obligatoriu ca din echipa de indeplinire a contractuluisa faca parte: - un responsabil de lucrare, diriginte de santier in domeniul 3.3. Drumuri, poduritunele, piste de aviatie, transport pe cablu ? 3.3.De interes local;
- un specialist/expert diriginte de santier in domeniul 3. Drumuri, poduri tunele, piste de aviatie, transport pe cablu ? 3.3.De interes local;
- un specialist/expert diriginte de santier in domeniul 4.Cai ferate, metrou, tramvai, - un specialist/expert diriginte de santier in domeniul 6. Lucrari tehnico-edilitare si retele de apa si canalizare ? 6.1. De alimentari cu apa si de canalizare si retele, - un specialist/expert diriginte de santier in domeniul9.Retele - 9.1. Electrice, 9.3. De telecomunicatii;
-Cerinte privind prezentarea de standarde de asigurare a calitatii-ISO 9001 sau echivalent;
-Cerinte privind conditiile de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii ocupationale -OHSAS 18001 sau certificate echivalente;
Informatiiprivind masurile de protectiamediului
-ISO 14001 sau echivalent;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va face dovadaprestarii in ultimii trei ani de servicii similare cu cele ofertate, respectiv servicii de supraveghere a lucrarilor, cod CPV 71520000-9 Servicii de supraveghere a lucrarilor , in cadrul unui contract/contracte cu o valoare/valoare cumulata egala sau mai mare decat: 400 000 lei respectiv 93 740 Euro
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.02.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.02.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.02.2011 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect ?Construirea unui pasaj suprateran in vederea descongestionarii traficului rutier din zona metropolitana Craiova, cod SMIS 24753 Contract de finantare nr. 1072/2010 prin Programul Operational Regional 2007?2013, Axa prioritara 1 ?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere?,
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Sursele de finantare: Fondul European de Dezvoltare Regionala, Bugetul de stat si Bugetul Local.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
ConsiliulNationalpentruSolutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Craiova -Directia Juridica, Asisitenta de specialitate si Contencios Administrativ
Adresa postala:  Str.A.I.Cuza nr.1, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200585, Romania, Tel. 0251/416235, Fax:  0251/411561
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.01.2011 15:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer