Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru verificarea proiectelor


Anunt de participare (utilitati) numarul 63305/10.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania de Apa Somes S.A.
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Punct(e) de contact: Levente Papai, Tel.0264430050, Email: [email protected]
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Compania de Apa Somes S.A.
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Punct(e) de contact: Pop Iuliana, Tel.0264/591444, In atentia: Pop Iuliana, Email: [email protected], Fax: 0264/592619
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Asistenta tehnica pentru verificarea proiectelor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Cluj-Napoca pentru proiectul Cluj-Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Verificarea tehnica a proiectelor, conform Legii nr.10/1995, cerintele A, Is, B9, Ie pentru Proiectul Cluj/Salaj: surse apa, tratarea apei, aductiuni, retele distributie, rezervoare, statii pompare apa potabila, retele canalizare, statii pompare ape uzate, statii epurare, SCADA in : Cluj-Napoca, Dej, Gherla, Huedin, Zalau, Simleu Silvaniei, Jibou, Cehu Silvaniei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74200000-1 - Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Verificarea proiectelor conform cerintelor A, B9, Is, Ie, proiecte de infrastructura publica apa si apa uzata.
Valoarea estimata fara TVA: intre 90, 000 si 150, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
65 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 900 Euro. Garantie de buna executie 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de Coeziune 74%, Buget de stat 11, 3%, Buget local 1, 9%, Credit 12, 8%.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, Certificatul constatator eliberat de Ministrul Justitiei- Oficiul National al Registrului Comertului sau echivalentul din care sa rezulte nume complet, sediul, persoane autorizate/administratori, Certificatul de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre stat, eliberat de organul fiscal competent, Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, Certificat de inregistrare la Registrul Comertului, Autorizatie de functionare, altele echivalente,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificatele de atestare tehnico-profesionala pentru cerintele proiectului, dupa caz ( A, Is, B9, Ie) pentru fiecare din persoanele responsabile cu verificarea proiectelor.
Experienta in ultimii 3 ani(2006, 2007, 2008), in urmatoarele conditii:
-experienta in verificarea proiectelor in domeniul specific proiectului apa si apa uzata-Operatorul economic sau membrii grupului de operatori sa dovedeasca ca au finalizat Contracte de verificare a proiectelor pentru infrastructura apa/apa uzata, denatura similara si complexitate cu cerintele acestei documentatii de atribuire;Se vor prezenta:
-Declaratia privind lista principalelor prestari de servicii de verificare a proiectelor in ultimii 3 ani;
-Experienta similara ( descrierea, detalierea proiectelor, contractelor similare verificate);
- Orice alte informatii detaliate privind prestarile de servicii in ultimii 3 ani pe care ofertantul le considera relevante in scopul demonstrarii experientei profesionale;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
INV 140-2008-IP
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.10.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria autoritatii contractante sau OP vizat de banca in contul RO28RNCB0106000767440001 deschis la BCR Cluj-Napoca
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.10.2008 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.10.2008 12:00
Locul: Sediul Companiei de Apa Somes SA, sala de Consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti legali sau delegatii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul POS Mediu "Extinderea si reabilitarea sistemelor de apa si apa uzata din judetele Cluj/Salaj -imbunatatirea sistemelor de alimentare cu apa, canalizare si epurare in zona Cluj-Salaj" finantat preponderent din Fonduri de Coeziune.Plati de regula trimestrial si fara avans.
VI.3) Alte informatii
Solicitarea privindcumparareadocumentatiei va indica datele de identificare ale ofertantilor: Denumirea ofertantului, Adresa, nr. telefon , fax, E-mail, Persoana de contactpentruclarificari.Program: Luni - Joi: orele 8, 00 la 15, 00Vineri: orele 8, 00 la 12, 00
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: P-ta Stefan cel Mare nr. 1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264-431057, Fax: 0264-593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Compania de Apa Somes SA - Oficiul Juridic
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989, nr. 79, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Tel.0264-591444, Email: [email protected], Fax: 0264-430886
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.09.2008 09:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer