Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica privind misiunile de audit intern


Anunt de participare numarul 132197/20.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit
Adresa postala: Strada Stirbei Voda 43, Sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010103, Romania, Punct(e) de contact: Alexandru Mihai, Tel. 021-310.16.29, In atentia: Alexandru Mihai, Email: [email protected], Fax: 021-310.16.29, Adresa internet (URL): www.apdrp.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica privind misiunile de audit intern
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, de audit si de gestionare a registrelor contabile
Locul principal de prestare: Romania
Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurarea de consultanta pentru activitatea si misiunile de audit intern desfasurate de catre Directia Audit Intern si instruirea auditorilor interni ai APDRP prin participarea acestora la cursuri/ seminarii specifice activita?ii desfa?urate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
80511000-9-Servicii de formare a angajatilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Sectiunii B - Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 903, 326RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare: 38066.52 Lei fara TVA. Se solicita garantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA, in favoarea autoritatii contractante.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
80% din FEADR si 20% din bugetul national.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Formular 5 Declaratie privind eligibilitatea 2.Formular 6 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 3.Formularul 4 Declaratie privind calitatea de participant la procedura si Formular 23 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta 4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006. Directorul General APDRP-Mihai Gavril VADAN, Directorul General Adjunct Plati Proiecte-David Eugen POPESCU, Sef Serviciul Achizitii-Cristian IVANOIU, Directorul Directiei Asistenta Tehnica si Leader George TURTOI, Sef Serviciul Asistenta tehnica Iulian BOBE 5.Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, domeniul de activitate si faptul ca acesta nu este in stare de faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic 6.Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea Certificatului de atestare fiscala, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta 7.Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta 8.Certificat pentru plata CAS 9.Cazier judiciar al companiei, sau echivalent.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
b)Prezentarea bilantului inregistrat la administratia financiara pentru exercitiile financiare 2008, 2009 si 2010.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1)Media Cifrei de afaceri globalaa ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2008, 2009 si 2010) trebuie sa fie de cel putin440.000 Euro fara TVA, pe anii financiari incheiati 2008, 2009 si 2010.2)Ofertantul va prezenta copii ale bilanturilor contabile aferente exercitiilor financiare 2008, 2008 si 2010 vizate si inregistrate de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Formular nr. 8 ? Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani;b)Formular nr. 9 ? Fisa de experienta similarac)Ofertantul va depune documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 sau echivalent;d)Formularul nr. 10 ? Lista cu expertii cheie propusi pentru implementarea proiectului;e)Curriculum vitae (CV) respectand Formularul nr. 11;f)Declaratie de exclusivitate si disponibilitate, conform Formularului nr. 12, semnata in original;g)Copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, relevante pentru proiectul in cauza;h)Copii ale certificatelor si/ sau referintelor emise de angajatori sau beneficiari care sa probeze experienta indicata in CV si durata de lucru in domeniile/ proiectele/ contractele solicitate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1)Ofertantul a prestat, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, servicii de consultanta in domeniul auditului intern, la care participarea acestuia a fost in valoare cumulata de cel putin echivalentul a 440.000 euro;2)Toti expertii cheie trebuie sa faca dovada valabilitatii certificarilor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire, la momentul depunerii ofertelor.Toate certificarile solicitate expertilor cheie vor trebui sa fie recunoscute international de catre asociatii profesionale internationale (ex: IIA Inc. USA Florida, ACCA UK, etc.) institut/ organisme de certificare recunoscute interna?ional/national.3)Cel putin unul dintre exper?ii cheie propu?i in cadrul contractului trebuie sa detina certificarea CGAP (Certified Government Auditing Professional) acordata de Institutul Auditorilor Interni ? IIA Inc., USA Florida sau echivalent, valabila la data depunerii ofertelor;4)Cel putin unul dintre exper?ii cheie propu?i in cadrul contractului trebuie sa detina certificarea CGAP (Certified Government Auditing Professional) oferita de IIA sau echivalent, valabila la data depunerii ofertelor;5)Ofertantultrebuie sa fie atestat pentru un sistem de management al calitatii pentru serviciile prestate, respectiv ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
F/511.1/2/S/11/00/19/S0
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.01.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.02.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.02.2012 12:00
Locul: Str. Gradina cu Cai, nr. 3A, sector 5, Bucuresti, Tel: 021.310.16.29
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice reprezentant imputernicit din partea ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul National pentru Dezvoltare Rurala 2007-2013 Masura de asistenta tehnica
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
VI.3) Alte informatii
Cerinte de calificare privind capacitatea tehnicaLider de echipa 1)Studii superioare de lunga durata;Certificare profesionala CIA sau echivalent, acordata de catre Institutul Auditorilor Interni?IIA Inc., USA Florida sau un organism de certificare/institut/asociatie profesionala recunoscuta international/national Certificare profesionala CIAsau echivalent;2)Experienta de minimum 5 ani in domeniul auditului;3)Participarea ca Lider de echipa, in cel putin 1 contract/proiect consultanta in domeniul auditului intern;II.Experti cheie 2 ?i 3 1)Studii superioare de lunga durata;Certificare profesionala CIAacordata de Institutul Auditorilor Interni IIA Inc., USA Florida sau echivalent, acordata de catre un organism de certificare/institut/asociatie profesionala recunoscuta internationa/national.Certificare profesionala CIAsau echivalent.2)Experienta de minimum 3 ani in domeniul auditului intern.3)Participarea in cel putin 1 contract/proiect consultanta in domeniul auditului intern.III.Expert cheie 4 in domeniu tehnic/juridic 1)Studii superioare de lunga durata.Calificari de nivel superior in domeniul juridicrecunoscute la nivel na?ional sau echivalent.Calificari in domeniu tehnic/juridic recunoscute la nivel na?ional/interna?ional sau echivalent.2)Experienta profesionala dovedita de minim 5 ani in domeniul juridic (drept civil ?i/sau penal)Experienta de minimum 5 ani in domeniul tehnic/juridic, 3)Experienta specifica: Participarea in cel putin 1 contract/proiect consultanta in domeniul auditului.IV.Expert cheie 5 Audit Financiar 1)Studii superioare de lunga durata.Certificare internationala in audit financiar acordata de ACCAsau certificat echivalent acordat de catre un organism de certificare recunoscut international/national.Certificare internationala in audit financiar oferita de ACCAsau echivalent.2)Experienta de minimum 5 ani in domeniul audituluifinanciar, 3)Participarea in cel putin 1 contract/proiect consultanta in domeniul auditului public financiar.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 03084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al Autoritatii Contractante pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
APDRP - Directia Asistenta tehnica si Leader - Serviciul Asistenta Tehnica
Adresa postala: Str. Gradina cu Cai, Nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050111, Romania, Tel. 021-310.16.29, Email: [email protected], Fax: 021-310.16.29, Adresa internet (URL): www.apdrp.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.12.2011 16:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer