Licitatie Publica - Asistenta tehnica privind misiunile de audit intern
Valoarea Contractului:
1.525.000 RON
Castigatorul Licitatiei: ERNST & YOUNG S.R.L.
1.525.000 RON
Castigatorul Licitatiei: ERNST & YOUNG S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 132197/21.06.2012
Informatii anunt de participare asociat 125756
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit
Adresa postala: Strada Stirbei Voda 43, Sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010103, Romania, Punct(e) de contact: Alexandru Mihai, Tel. +40 213101629, In atentia: Alexandru Mihai, Email: [email protected], Fax: +40 213101629, Adresa internet (URL): www.apdrp.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica privind misiunile de audit intern
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, de audit si de gestionare a registrelor contabile
Locul principal de prestare: Romania
Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurarea de consultanta pentru activitatea si misiunile de audit intern desfasurate de catre Directia Audit Intern si instruirea auditorilor interni ai APDRP prin participarea acestora la cursuri/ seminarii specifice activita?ii desfa?urate.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
80511000-9-Servicii de formare a angajatilor (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
1, 525, 000RON
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
F/511.1/2/S/11/00/19/S0
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2011/S245-398251din21.12.2011
Contract nr: C/511.1/2/S/11/00/19/S0 Denumirea: Asistenta tehnica privind misiunile de audit intern
V.1) Data atribuirii contractului 10.05.2012
V.2) Numarul de oferte primite 4
Numarul de oferte admisibile 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
ERNST & YOUNG S.R.L.
Adresa postala: Str. Dr. Iacob Felix, nr.63-69, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011033, Romania, Tel. 0214024000, Email: [email protected], Fax: 0213107193, Adresa internet (URL): www.ey.com
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 1903326.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 1525000.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Da
Partea din contract care ar putea fi subcontractata
Procent(%): 10
Descriere succinta a valorii/procentului din contract care urmeaza sa fie subcontractat
Dezvoltarea profesionala a auditorilor interni, asigurarea participarii auditorilor interni la cursuri, seminarii si conferinte
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul National pentru Dezvoltare Rurala 2007-2013 Masura de asistenta tehnica
VI.2) Alte informatii
Cerinte de calificare privind capacitatea tehnicaLider de echipa 1)Studii superioare de lunga durata;Certificare profesionala CIA sau echivalent, acordata de catre Institutul Auditorilor Interni?IIA Inc., USA Florida sau un organism de certificare/institut/asociatie profesionala recunoscuta international/national Certificare profesionala CIAsau echivalent;2)Experienta de minimum 5 ani in domeniul auditului;3)Participarea ca Lider de echipa, in cel putin 1 contract/proiect consultanta in domeniul auditului intern;II.Experti cheie 2 ?i 3 1)Studii superioare de lunga durata;Certificare profesionala CIAacordata de Institutul Auditorilor Interni IIA Inc., USA Florida sau echivalent, acordata de catre un organism de certificare/institut/asociatie profesionala recunoscuta internationa/national.Certificare profesionala CIAsau echivalent.2)Experienta de minimum 3 ani in domeniul auditului intern.3)Participarea in cel putin 1 contract/proiect consultanta in domeniul auditului intern.III.Expert cheie 4 in domeniu tehnic/juridic 1)Studii superioare de lunga durata.Calificari de nivel superior in domeniul juridicrecunoscute la nivel na?ional sau echivalent.Calificari in domeniu tehnic/juridic recunoscute la nivel na?ional/interna?ional sau echivalent.2)Experienta profesionala dovedita de minim 5 ani in domeniul juridic (drept civil ?i/sau penal)Experienta de minimum 5 ani in domeniul tehnic/juridic, 3)Experienta specifica: Participarea in cel putin 1 contract/proiect consultanta in domeniul auditului.IV.Expert cheie 5 Audit Financiar 1)Studii superioare de lunga durata.Certificare internationala in audit financiar acordata de ACCAsau certificat echivalent acordat de catre un organism de certificare recunoscut international/national.Certificare internationala in audit financiar oferita de ACCAsau echivalent.2)Experienta de minimum 5 ani in domeniul audituluifinanciar, 3)Participarea in cel putin 1 contract/proiect consultanta in domeniul auditului public financiar.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 03084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
APDRP - Directia Asistenta tehnica si Leader - Serviciul Asistenta Tehnica
Adresa postala: Str. Gradina cu Cai, Nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050111, Romania, Tel. +40 213101629, Email: [email protected], Fax: +40 213101629, Adresa internet (URL): www.apdrp.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
19.06.2012 15:57