Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica privind misiunile de audit intern


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
1.525.000 RON

Castigatorul Licitatiei: ERNST & YOUNG S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 132197/21.06.2012
Informatii anunt de participare asociat 125756
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit
Adresa postala: Strada Stirbei Voda 43, Sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010103, Romania, Punct(e) de contact: Alexandru Mihai, Tel. +40 213101629, In atentia: Alexandru Mihai, Email: [email protected], Fax: +40 213101629, Adresa internet (URL): www.apdrp.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica privind misiunile de audit intern
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, de audit si de gestionare a registrelor contabile
Locul principal de prestare: Romania
Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurarea de consultanta pentru activitatea si misiunile de audit intern desfasurate de catre Directia Audit Intern si instruirea auditorilor interni ai APDRP prin participarea acestora la cursuri/ seminarii specifice activita?ii desfa?urate.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
80511000-9-Servicii de formare a angajatilor (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
1, 525, 000RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
F/511.1/2/S/11/00/19/S0
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2011/S245-398251din21.12.2011
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: C/511.1/2/S/11/00/19/S0 Denumirea: Asistenta tehnica privind misiunile de audit intern
V.1) Data atribuirii contractului 10.05.2012
V.2) Numarul de oferte primite 4
Numarul de oferte admisibile 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
ERNST & YOUNG S.R.L.
Adresa postala: Str. Dr. Iacob Felix, nr.63-69, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011033, Romania, Tel. 0214024000, Email: [email protected], Fax: 0213107193, Adresa internet (URL): www.ey.com
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 1903326.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 1525000.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Da
Partea din contract care ar putea fi subcontractata
Procent(%): 10
Descriere succinta a valorii/procentului din contract care urmeaza sa fie subcontractat
Dezvoltarea profesionala a auditorilor interni, asigurarea participarii auditorilor interni la cursuri, seminarii si conferinte
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul National pentru Dezvoltare Rurala 2007-2013 Masura de asistenta tehnica
VI.2) Alte informatii
Cerinte de calificare privind capacitatea tehnicaLider de echipa 1)Studii superioare de lunga durata;Certificare profesionala CIA sau echivalent, acordata de catre Institutul Auditorilor Interni?IIA Inc., USA Florida sau un organism de certificare/institut/asociatie profesionala recunoscuta international/national Certificare profesionala CIAsau echivalent;2)Experienta de minimum 5 ani in domeniul auditului;3)Participarea ca Lider de echipa, in cel putin 1 contract/proiect consultanta in domeniul auditului intern;II.Experti cheie 2 ?i 3 1)Studii superioare de lunga durata;Certificare profesionala CIAacordata de Institutul Auditorilor Interni IIA Inc., USA Florida sau echivalent, acordata de catre un organism de certificare/institut/asociatie profesionala recunoscuta internationa/national.Certificare profesionala CIAsau echivalent.2)Experienta de minimum 3 ani in domeniul auditului intern.3)Participarea in cel putin 1 contract/proiect consultanta in domeniul auditului intern.III.Expert cheie 4 in domeniu tehnic/juridic 1)Studii superioare de lunga durata.Calificari de nivel superior in domeniul juridicrecunoscute la nivel na?ional sau echivalent.Calificari in domeniu tehnic/juridic recunoscute la nivel na?ional/interna?ional sau echivalent.2)Experienta profesionala dovedita de minim 5 ani in domeniul juridic (drept civil ?i/sau penal)Experienta de minimum 5 ani in domeniul tehnic/juridic, 3)Experienta specifica: Participarea in cel putin 1 contract/proiect consultanta in domeniul auditului.IV.Expert cheie 5 Audit Financiar 1)Studii superioare de lunga durata.Certificare internationala in audit financiar acordata de ACCAsau certificat echivalent acordat de catre un organism de certificare recunoscut international/national.Certificare internationala in audit financiar oferita de ACCAsau echivalent.2)Experienta de minimum 5 ani in domeniul audituluifinanciar, 3)Participarea in cel putin 1 contract/proiect consultanta in domeniul auditului public financiar.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 03084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
APDRP - Directia Asistenta tehnica si Leader - Serviciul Asistenta Tehnica
Adresa postala: Str. Gradina cu Cai, Nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050111, Romania, Tel. +40 213101629, Email: [email protected], Fax: +40 213101629, Adresa internet (URL): www.apdrp.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
19.06.2012 15:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer