Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica privind realizarea evaluarilor de audit IT


Anunt de participare numarul 131611/22.11.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit
Adresa postala: Strada Stirbei Voda 43, Sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010103, Romania, Punct(e) de contact: Cristian SLINCU, Tel. 021-3101629, In atentia: Cristian SLINCU, Email: [email protected]; [email protected], Fax: 021-3101629; 021-3101635, Adresa internet (URL): www.apdrp.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica privind realizarea evaluarilor de audit IT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Bucuresti, Romania
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Alinierea si asigurarea eficientei activitatilor auditului intern IT al APDRP la nevoile Agentiei, in primul rand prin intermediul Planului strategic si Planului anual de audit intern IT pentru FEADR.Toti expertii cheie ai furnizorului implicati in proiect vor colabora, in general cu conducerea Directiei Audit Intern, iar in mod curent cu conducerea si personalul Serviciului Audit IT.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72150000-1 - Servicii de consultanta informatica in audit si servicii de consultanta pentru hardware (Rev.2)
72800000-8-Servicii de audit informatic si de testari informatice (Rev.2)
80511000-9-Servicii de formare a angajatilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Asistarea auditorilor interni IT ai APDRP, in realizarea activitatilor si misiunilor de audit IT ce vor fi desfasurate pe perioada implementarii prezentului contract de asistenta tehnica.
2. Instruire specifica a auditorilor interni ai APDRP, sub forma sesiunilor formale si informale de instruire, ce vor viza domeniul auditului IT si domenii conexe
Valoarea estimata fara TVA: 638, 700RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
21 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare in lei: 2 % din valoarea estimata a contractului fara TVA, respectiv: 12774 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
80% din FEADR si 20% din buget national.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea Certificatului de atestare fiscala, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2. Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale.
3. Certificat pentru plata CAS (pentru statele unde este aplicabil).Aceaste cerinte sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu .
4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006
5. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, domeniul de activitate si faptul ca acesta nu este in stare de faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic;
6. Cazier judiciar al companiei, sau echivalent
7. Declaratie eligibilitate, Declaratie neincadrare in art. 181 din OUG nr. 34/2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006, Declaratie privind auditorul financiar, Lista privind asociatii/subcontractorii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul 7 - Informatii generale.
Se vor atasa copii ale bilanturilor contabile aferente exercitiilor financiare 2008, 2009 ?i 2010 vizate si inregistrate de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa fie de cel putin echivalentul a 150 000 euro, pe ultimii trei ani financiari incheiati (2008, 2009, 2010)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A. Formular nr. 8 ? Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 aniFormular nr. 9 ? Fisa de experienta similara
B. Ofertantul va depune documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 sau echivalent.
C. Experti Cheie
1.Formularul 10 ? Lista cu personalul propus pentru implementarea proiectului
2.Curriculum vitae (CV) respectand Formularul 11;
3.Declaratie de disponibilitate, conform Formularului 12, semnata in original;
4.Copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, relevante pentru proiectul in cauza;
5.Copii ale certificatelor si/ sau referintelor emise de angajatori sau beneficiari care sa probeze experienta indicata in CV si durata de lucru in domeniile/ proiectele/ contractele solicitate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
A. Ofertantul a prestat, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunere a ofertei, activitati privind auditul IT si/ sau consultanta in audit IT, la care participarea acestuia a fost in valoare de cel putin echivalentul a 140.000 euro.B. Ofertantul trebuie sa fie atestat pentru un sistem de management al calitatii pentru serviciile prestate, respectiv ISO 9001 sau echivalent.C. Participarea in proiect a minim 4 experti cheie: Expert cheie 1 ? Auditul SMSIStudii superioare, certificat ca Lead Auditor ISO 27001 sau echivalent, minim 3 ani in implementarea, consultanta in implementarea sau auditul Sistemelor de Management al Securitatii Informatiei si a controalelor specifice de securitate a informatiei in conformitate cu cerintele detaliate in familia de standarde ISO 27001, cu posibilitatea cumularii experientei in cele trei domenii.Expert cheie 2 ? Auditul sistemelor informationaleStudii superioare, Certificat ca auditor sisteme informationale (ex: CISA sau echivalent), minim 4 ani in domeniul auditului sistemelor informationale.Expert cheie 3 ? Continuitatea AfaceriiStudii superioare, certificat ca Auditor BS25999 sau Expert in implementarea continuitatii afacerii sau Certified Business Continuity Auditor/ Professional (CBCA/ CBCP) sau echivalent, minim 2 ani in implementarea, consultanta in implementarea sau auditul sistemelor de asigurare a continuitatii afacerii, cu posibilitatea cumularii experientei in cele trei domenii.Expert cheie 4 ? Evaluari tehnice privind sistemele informaticeStudii superioare, certificatITIL (ex: cel putin Nivel Expert sau echivalent) sau certificat ca profesionist in securitatea sistemelor informationale (ex: CISSP sau echivalent) sau certificat ca Certified Ethical Hacker sau echivalent, de catre un organism de certificare/ institut/ asociatie profesionala, minim 2 ani in evaluarea tehnica a infrastructurii IT (hardware ?i software), minim 2 ani in utilizarea aplicatiilor informatice din categoria GAS (Generalized Audit Software) in evaluari tehnice privind sistemele informatice.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunere tehnica
70%
Descriere: Riscuri - 20%, Organizare - 42%, Instruire - 38%
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
F/511.1/2/S/11/00/20/S0 - Asistenta tehnica privind realizarea evaluarilor de audit IT
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.01.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.01.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.01.2012 12:00
Locul: Sediul APDRP din Str. Gradina cu Cainr. 3A, sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice reprezentant imputernicit din partea ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul National pentru Dezvoltare Rurala
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.3104641, Email: [email protected], Fax: 021.3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al Autoritatii Contractante pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit - Directia Asistenta Tehnica si Leader
Adresa postala: Sediul APDRP din Strada Gradina cu Cai. nr. 3A, Sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050111, Romania, Tel. 021-310.16.29, Email: [email protected], Fax: 021-310.16.29, Adresa internet (URL): www.apdrp.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.11.2011 11:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer