Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta Tehnica privind supervizarea contractelor aferente Sistemului de management integrat al deseurilor(SMID) in judetul TULCEA


Anunt de participare numarul 145143/27.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL TULCEA
Adresa postala: Str. Pacii 20, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820033, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii Publicea, Unitatea de Implementarea Proiectelor, Tel. +40 0240502236, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 0240516538, Adresa internet (URL): www.cjtulcea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CONSILIUL JUDETEAN TULCEA - UNITATEA DE IMPLEMENTAREA PROIECTELOR
Adresa postala: STR. PACII NR. 20, Localitatea: TULCEA, Cod postal: 820033, Romania, Punct(e) de contact: Unitatea de Implementarea Proiectelor, Biroul Achizitii Publice, Tel. +40 240502236/+40 240502227, In atentia: Daniela Voicu, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 240516538, Adresa internet (URL): www.cjtulcea.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Consiliul Judetean Tulcea - Unitatea de Implementare a Proiectelor
Adresa postala: str. Pacii nr. 20, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820033, Romania, Punct(e) de contact: Unitatea de Implementarea Proiectelor, Tel. +40 240502227, In atentia: Daniela Voicu, Email: [email protected], Fax: +40 240516538, Adresa internet (URL): www.cjtulcea.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta Tehnica privind supervizarea contractelor aferente Sistemului de management integrat al deseurilor(SMID) in judetul TULCEA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Municipiul Tulcea si localitatile Isaccea, Macin, Sulina, Mihai Bravu, Crisan, Maliuc, Nufaru, Mila 23, Gorgova, Partizani, Ilganii de Sus, din jud Tulcea
Codul NUTS: RO225 - Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul general al acestui contract este de a asigura executia cu succes a lucrarilor si implementarea cu succes a proiectului, asigurand in acelasi timp respectarea standardelor din legislatia nationala si europeana privind executia lucrarilor si protectia mediului.Prezentul contract are ca scop acordarea de catre Prestator de asistenta tehnica specifica in supervizarea executiei lucrarilor si furnizarii de echipamente.Lucrarile, ce fac obiectul supervizarii prezentului contract, cuprinse in proiectul privind Sistemul de management integrat al deseurilor in Judetul Tulcea sunt: Contract de lucrari 1: Inchiderea depozitelor de deseuri urbane neconforme (Isaccea, Macin si Sulina)Contract de lucrari 2.1: Construirea depozitului conform de deseuri Mihai Bravu
Contract de lucrari 2.2: Construirea statiei de tratare mecano biologica Mihai Bravu
Contract de lucrari 3: Construirea danelor de acostare din Delta Dunarii (Sulina - 3 buc, Crisan, Mila 23, Gorgova, Partizani, Ilganii de Sus, Maliuc si Nufaru). Contract de lucrari 4: Construirea drumurilor de acces la investitii Contract de furnizare bunuri 1: Achizitii de echipamente de colectare si transport aferente SMID in judetul Tulcea;
Contract de furnizare bunuri 2: Achizitia impingatorului si acelor 2 barje aferente SMID in judetul Tulcea.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectivul general al acestui contract este de a asigura executia cu succes a lucrarilor si implementarea cu succes a proiectului, asigurand in acelasi timp respectarea standardelor din legislatia nationala si europeana privind executia lucrarilor si protectia mediului.Prezentul contract are ca scop acordarea de catre Prestator de asistenta tehnica specifica in supervizarea executiei lucrarilor si furnizarii de echipamente.Obiectivele specifice sunt urmatoarele:
?Asistenta tehnica pentru supervizarea lucrarilor astfel incat sa se asigure un nivel inalt de calitate a lucrarilor in conformitate cu prevederile legale, in special cu Legea 10/1995 a Calitatii in Constructii si cu alte reglementari in vigoare;
?Monitorizarea si supravegherea lucrarilor de constructii in conformitate cu prevederile legale, in special cu Legea 10/1995 a Calitatii in Constructii, cu Ordinul ISC 1496/2011, si cu alte reglementari in vigoare?Asigurarea unor constructii si lucrari de o inalta calitate tehnica, tehnologica si cu incadrarea in valorile contractuale incheiate si in bugetul aprobat al proiectului, cu personal profesionist, autorizat si cu experienta in implementarea proiectelor in infrastructura de mediu si in
managementul deseurilor;?Asigurarea receptiei bunurilor si echipamentelor, realizarea probelor tehnologice si punerea in functiune a capacitatilor de productie, a receptiilor la terminarea lucrarilor in conformitate cu reglementarile in vigoare;?Asigurarea realizarii de catre Contractori a remedierilor si atingerea nivelelor de performanta si a exigentelor de calitate stabilite prin proiect atat in faza de constructie, cat si pe perioada de notificare a defectelor (in perioada de garantie).
Nu sut aplicabile prevederile art.28 alin.(7) din OUG nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare. Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute aferente acestui contract este "0", conform devizului general al proiectului
Valoarea estimata fara TVA: 3, 772, 225.6RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
26 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie pentru participare este de 75000 lei-Formular nr.1.Perioada de valabilitate: 120 zile.Garantia de participare se constituie in conf cu prev art.86/HG 925/2006 ptr aprobarea normelor de aplicare OUG 34/2006, cu modif si complet ulter.Echivalenta Garantiei de participare depusa in alta moneda decat lei, se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.In cazul depunerii de oferte in asociere, aceasta se constituita in numele asocierii si acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original, insotita de traducerea autorizata in limba romana.Garantiei de participare se constituie: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate deasigurari, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;prin depunerea la casieria aut contr: a)OP/file cec, cu conditia confirmarii acestora de banca pana la data deschiderii oferte b)sume in numerar-valoarea garantiei de participare este redusa.Garantia de participare se depune in contul Consiliului Judetean Tulcea nr.RO29TREZ6415006XXX000146, deschis la Trezoreria mun Tulcea.Dovada constit garant de particip trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt deschidere oferte.Garantia trebuie sa fie irevocabila.In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia departicipare in raport cu valoarea estimata a contractului, conform art.278^1alin.(1), lit.b)din OUG 34/2006, respectiv suma de 7552, 22 lei (4200lei+0, 1%din ceea ce depaseste 420001lei).In masura in care instanta competent admite plangerea formulata impotriva decizie Consililui de respingere acontestatiei, autorit contr va returna contestatorului sumele prevazute alin 1 art.278^1 din OUG 34/2006 in cel mult5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei judecata. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare. Totodata, se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011;In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. (Model orientativ Formular nr.2)Garant buna exec se constit prin instr de garant emis in cond leg.Garant buna exec-constit si prin retineri succes din sume datorat pt fact part.Contractantul are oblig de a deschide la unit Trezorerie Statului un cont de disp distinct la dispoz autorit contr Suma initial ce se dep de contractant in contul de disp astf deschis sa nu fie
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer