Licitatie Publica - ASISTENTA TEHNICA privind SUPERVIZAREA contractelor aferente SISTEMULUI DE MANAGEMENT INTEGRAT AL DESEURILOR IN JUDETUL PRAHOVA
Anunt de participare numarul 145416/31.07.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Adresa postala: b-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 425, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: CJPh - DAFE, Tel. +40 244514797, In atentia: dlui. Marius Constantin Nicolae, Email: [email protected], Fax: +40 244407797, Adresa internet (URL): www.cjph.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ASISTENTA TEHNICA privind SUPERVIZAREA contractelor aferente SISTEMULUI DE MANAGEMENT INTEGRAT AL DESEURILOR IN JUDETUL PRAHOVA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: judetul PRAHOVA
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Asistenta tehnicaprivind Supervizarea contractelor aferente Sistemului de management integrat al deseurilor in judetul PRAHOVA"
Obiectivul general al acestui contract este de a asigura executia cu succes a lucrarilor si implementarea cu succes a proiectului, asigurand in acelasi timp respectarea standardelor din legislatia nationala si europeana privind executia lucrarilor si protectia mediului.
Prezentul contract are ca scop acordarea de catre Prestator de asistenta tehnica specifica in supervizarea executiei lucrarilor si furnizarii de echipamente.
Valoare estimata a contractului este4.598.099 lei. Cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute, astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant in devizul general, este zero.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul (inclusiv, dupa caz, toate loturile si toate optiunile
Obiectivul general al acestui contract este de a asigura executia cu succes a lucrarilor si implementarea cu succes a proiectului, asigurand in acelasi timp respectarea standardelor din legislatia nationala si europeana privind executia lucrarilor si protectia mediului.
Prezentul contract are ca scop acordarea de catre Prestator de asistenta tehnica specifica in supervizarea executiei lucrarilor si furnizarii de echipamente.
Obiectivele specifice sunt urmatoarele:
? Asistenta tehnica pentru supervizarea lucrarilor astfel incat sa se asigure un nivel inalt de calitate a lucrarilor in conformitate cu prevederile legale, in special cu Legea 10/1995 a Calitatii in Constructii si cu alte reglementari in vigoare;
? Monitorizarea si supravegherea lucrarilor de constructii in conformitate cu prevederile legale, in special cu Legea 10/1995 a Calitatii in Constructii, cu Ordinul ISC 1496/2011, si cu alte reglementari in vigoare
? Asigurarea unor constructii si lucrari de o inalta calitate tehnica, tehnologica si cu incadrarea in valorile contractuale incheiate si in bugetul aprobat al proiectului, cu personal profesionist, autorizat si cu experienta in implementarea proiectelor in infrastructura de mediu si in managementul deseurilor;
? Asigurarea receptiei bunurilor si echipamentelor, realizarea probelor tehnologice si punerea in functiune a capacitatilor de productie, a receptiilor la terminarea lucrarilor in conformitate cu reglementarile in vigoare;
? Asigurarea realizarii de catre Contractori a remedierilor si atingerea nivelelor de performanta si a exigentelor de calitate stabilite prin proiect atat in faza de constructie, cat si pe perioada de notificare a defectelor (in perioada de garantie).
Valoarea estimata fara TVA: 4, 598, 099RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
31 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 90.000 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru o garantie de participare depusa in alta moneda decat lei, echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile de la data limita de depunere a ofertelorIn cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.- Ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul Autoritatii contractante, comunicat la cererea ofertantului;In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, conform art. 278 1*) alin. (1), lit. c) din OUG 34/2006.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru depunerea ofertelor. (Model orientativ Formular nr. 1) Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare. Totodata, se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011;In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(Model orientativ Formular nr.2)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FEDR?82, 44%;Buget de Stat 16, 56%;Bugete locale 1%;POS Mediu; Axa2; Domeniul Major de Interventie 1;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.
Documente de confirmare: - Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 );
Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 sunt solicitate si vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta
Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) ? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
Documente de confirmare: - Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 );
- Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile catre Bugetul general consolidat sau echivalent;
- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local care sa ateste ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile catre bugetul local sau echivalent.
Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 sunt solicitate si vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.
3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"
Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 ).
4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691
Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 ).
Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 691din O.U.G. nr. 34/2006 sunt solicitate si vor fi depuse si de catre subcontractant si de catre tertul sustinator, daca este cazul
Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Cosma Mircea - Presedinte Consiliul Judetean Prahova; Danielescu Sebastian - Vicepresedinte; Rebega Constantin Laurentiu - Vicepresedinte; Ionescu Fabioara - Administratorul Public al Judetului Prahova; Pavel Mihail - Secretar al judetului Prahova; Sepsi Daniel- Consilier Judetean; Ciolac Dan - Consilier Judetean; Cord Ovidiu - Consilier Judetean; Cornea Danut Marcel - Consilier Judetean; Costin Zaharia - Consilier Judetean; David Simona - Consilier Judetean; Dobre Adrian Florin - Consilier Judetean; Donache Gheorghe - Consilier Judetean; Dosaru Elena Iuliana - Consilier Judetean; Dragomir Florin Auras - Consilier Judetean; Enescu Rares Dan - Consilier Judetean; Ionescu Radu Cezar Liviu - Consilier Judetean; Ionica Ion - Consilier Judetean; Manta Adrian - Consilier Judetean; Mesca Darius Dumitru - Consilier Judetean; Mitrea Laurentiu Daniel - Consilier Judetean; Moraru Romu - Consilier Judetean; Neaga Gheorghe - Consilier Judetean; Neagoe Dumitru Daniel - Consilier Judetean; Negoi Constantin - Consilier Judetean; Nicolai Marius - Consilier Judetean; Niculescu Georgiana Diana - Consilier Judetean; Nita Catalin Razvan - Consilier Judetean; Oprescu Nicolae - Consilier Judetean; Patrascu Vasile - Consilier Judetean; Pintoiu Toma - Consilier Judetean; Popovici Elisabeta - Consilier Judetean; Sandu Ana - Consilier Judetean; Sfirloaga Ludmila - Consilier Judetean; Tabacu Jenica - Consilier Judetean; Toader Bogdan Andrei - Consilier Judetean; Tudora Dorin - Consilier Judetean; Vasile Viorica - Consilier Judetean; Viter David Andrei - Consilier Judetean; Bratosin Gheorghe - Director Executiv Adjunct - Directia Absorbtie Fonduri Europene; Dovanca Maria - Director Directia Economica; Popescu Elena - Director Executiv Adjunct Directia Economica; Pana Alina Georgiana - Sef serviciu juridic contencios; Nicolae Marius Constantin - Director Executiv Directia Absorbtie Fonduri Europene; Constantinescu Silvia - Director Executiv Adjunct - Directia Absorbtie Fonduri Europene; Nachila Andreea Magdalena - Sef Serviciu - Directia Absorbtie Fonduri Europene; Croitoru Cornelia - Consilier - Directia Absortie Fonduri Europene; Lazar Rodica - Consilier - Directia Absortie Fonduri Europene; Ionescu Carmen - Consilier - Directia Economica, Livia ? Georgeta Pana-Costea - Consilier ? Directia Tehnica; Gabriela Serbanoiu - Consilier - Directia Absortie Fonduri Europene (persoane ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv persoane care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoane care aproba bugetul aferent achizi?iei in cauza).
5) declaratie privind calitatea de participant la procedura
Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5A )
Nota: In cazul unei asocieri, formularele si/sau documentele solicitate mai sus, vor fi prezentate de catre fiecare membru alasocierii. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate principal/ secundar relevant pentru obiectul prezentei achizitii; informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor;
Pentru persoanele juridice straine
Documente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic;
- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, Certificatul constatator emis de ONRC, original sau copie legalizata.
Nota: In cazul unei asocieri, formularele si/sau documentele solicitate mai sus, vor fi prezentate de catre fiecare membru alasocierii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
I. Cifra de afaceri
Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani sa cel putin egala cu suma de 8.000.000lei.
Documente relevante:
- bilantul contabil pe ultimii 3 (trei) ani sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente.
- Declaratie privind cifra de afaceri(Completare Formular nr.7)
Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.
Nota: In cazul unei asocieri, formularele si documentele solicitate mai sus, vor fi prezentate de catre fiecare membru alasocierii.
In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 7B si Formular 6.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Declaratie privind cifra de afaceri( Completare Formular nr.7)- bilantul contabil pe ultimii 3 (trei) ani, sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalenteformular 6, 7A, 7B daca este cazul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara
Ofertantul trebuie sa fi prestat in ultimii 3 ani minim 1 contract in cadrul caruia sa fi desfasurat activitati similare cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a prestat, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei minim 1 (unul) maxim 3 contracte de servicii de supraveghere a lucrarilor din domeniul infrastructurii de mediu care sa fi inclus Supervizare de lucrari similare tip proiectare si executie si tip executie.Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele:
- Lista principalelor prestari servicii din ultimii 3 ani, (Completare Formular nr.8);
- Experienta similara ca prestator (Completare Formular nr. 8A)
- Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;
Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.
Declaratie privind dotarile specifice pe care ofertantul se angajeaza sa le foloseasca pentru indeplinirea contractului, astfel incat sa permita prestarea serviciilor la un nivel de calitate ridicat si in timp optim ? se va completa Formularul nr. 14 .
Personal
Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa dispuna de resursele umane strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului.
Este obligatoriu ca din echipa de proiect sa faca parte cel putin:
- Experti principali:
Cerinte minime:
Expert principal 1: Lider de Echipa (Team Leader)Cerinte minime:
- Calificari si competente:
oStudii superioare
o Certificare profesionala /diploma de Manager de Proiect conform COR 241919 sau studii postuniversitare in management de proiect;
- Experienta profesionala generala:
o Minim 5 ani de experientaprofesionala generala.
- Experienta profesionala specifica: o Experienta in cel putin 1 proiect in care a detinut functia de Lider de echipa / Lider de echipa adjunct / Coordonator / Manager de proiect sau echivalent.o Experienta in cel putin 1 contract (prestat) care a inclus servicii de supervizare lucrari de constructieExpert principal 2: Inginer Rezident ? 4 persoane (2 persoane pentru CL 1 si cate 1 persoana pentru CL2 si CL 3)
- Calificari si competente:
o Studii superioare absolvite cu diploma de licenta in domeniul tehnic, specializarea constructii civile, industriale si agricole- Experienta profesionala generala: o Minim 5 ani de experienta profesionala generala
- Experienta profesionala specifica:
o Dovada implicarii ca Inginer Rezident in minim 1 (unu) contract cu obiect similar (supervizare a lucrarilor)Expert principal 3: Expert asigurarea calitatii
- Calificari si competente:
o Studii superioare absolvite cu diploma de licenta.
o Specializare in domeniul asigurarii calitatii
- Experienta profesionala generala: o Minim 5 ani de experienta profesionala generala;
- Experienta profesionala specifica:
o Experienta in cel putin 1 proiect de infrastructura(prestat) in care a detinut functia de inginer de asigurare a calitatiiExpert principal 4: Expert protectia muncii
- Calificari si competente:
o Atestat SSM in conformitate cu Normele metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr.319- legea securitatii si sanatatii in munca
-- Experti secundari
Diriginte de santier DRUMURI (CFDP) ? 1 persoanaCerinte minime:
- Atestarea ca diriginte de santier in conformitate cu legislatia nationala pentru domeniul de atestare 3.3 Drumuri, poduri, piste de aviatie, transport pe cablu ? de interes local
Diriginte de santier ELECTRICE ? 1 persoanaCerinte minime:
- Atestare ca diriginte de santier in conformitate cu legislatia nationala pentru domeniul de atestare 8 Instalatii aferente constructiilor ? 8.1 Instalatii Electrice sau 9.1 Retele electriceDiriginte de santier INSTALATII SANITARE SI TERMOVENTILATII ? 1 persoanaCerinte minime:
- Atestare ca diriginte de santier in conformitate cu legislatia nationala pentru domeniul de atestare 8.2 Instalatii Sanitare si termoventilatiiDiriginte de santier CONSTRUCTII CIVILE ? 1 persoanaCerinte minime:
- Atestare ca diriginte de santier in conformitate cu legislatia nationala pentru domeniul de atestare 2.2 Constructii civile, industriale si agricole ? Categoria de importanta C
Diriginte de santier LUCRARI TEHNICO-EDILITARE ? 1 persoanaCerinte minime:
- Atestare ca diriginte de santier in conformitate cu legislatia nationala pentru domeniul de atestare 6 Constructii edilitare si de gospodarie comunalaDiriginte de santier LUCRARI HIDROTEHNICE ? 1 persoanaCerinte minime:
- Atestare ca diriginte de santier in conformitate cu legislatia nationala pentru domeniul de atestare 5 Lucrari hidrotehnice ? 5.2 Lucrari hidrotehnice ? Categoria de importanta C
Informatii privind asocierea operatorilor economici
Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul va fi conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Se vor prezenta:
- Informatii despre asociere (Formular nr. 3A),
- Acordul de asociere (Formular nr. 3A), in originalIn cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere autorizata in limba romana dupa acestea.
Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.
In cazul in care oferta include subcontractanti, se va completa Formularul nr. 13 si anexa la Formularul 13), cu denumirea subcontractantilor, specializarea acestora si specificarea lucrarilor care urmeaza a le executa subcontractantul / subcontractantii;Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.In cazul in care candidatulisi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formular nr. 8B al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formular nr. 8C si Formular nr. 6.
Standard privind sistemele de management al calitatii
Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu ISO 9001 sau echivalent.
Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001 sau echivalent, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, valabil la data limita de depunere a ofertelor.
Standard privind sistemele de management al mediului
Implementarea Standardului de Management al mediului in conformitate cu ISO 14001 sau echivalent.
Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001 sau echivalent, un sistem de management al mediului pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, valabil la data limita de depunere a ofertelor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
? Lista principalelor contracte de servicii prestate in ultimii 3 ani, (Completare Formular nr.8);? Experienta similara ca prestator (Completare Formular nr. 8A).Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;Nota: In cazul unei asocieri, formularele si/sau documentele solicitate, vor fi prezentate de catre fiecare membru al asocierii.Formularul nr. 14 - Declaratie privind dotarile specifice pe care ofertantul se angajeaza sa le foloseasca pentru indeplinirea contractului, astfel incat sa permita prestarea serviciilor la un nivel de calitate ridicat si in timp optim.Nota: In cazul unei asocieri, formularele si/sau documentele solicitate, vor fi prezentate de catre fiecare membru al asocierii.Informatii privind Personal propus pentru indeplinirea contractului conform ? Formularul nr. 15.Pentru fiecare expert principal si secundarpropus ofertantul va prezenta : - Curriculum vitae (Formularul 16) maxim 4 pagini in original;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
70%
70
Descriere: Componenta financiara
2.
P.2.1 Identificarea, descrierea si argumentarea riscurilor care pot afecta executia contractului
15%
15
Descriere: P.2.1 Identificarea, descrierea si argumentarea riscurilor care pot afecta executia contractului
3.
Recomandari de reducere/eliminare a riscurilor identificate, fara a afecta cerintele caietului de sarcini
15%
15
Descriere: Recomandari de reducere/eliminare a riscurilor identificate, fara a afecta cerintele caietului de sarcini
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
Pondere componenta tehnica: 30 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.09.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.09.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.09.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu; Axa prioritara 2 ? ?Dezvoltarea sistemelor de management integrat al deseurilor si reabilitarea siturilor istorice contaminate?, Domeniul Major de Interventie 1 ? ?Dezvoltarea sistemelor integrate de management al deseurilor si extinderea infrastructurii de management al deseurilor?.
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
VI.3) Alte informatii
In cazul ofertelor clasate pe primul loc cu punctaje egale, modalitatea de departajare va fi pretul, respectiv va castiga oferta cu pretul cel mai mic. In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc cu punctaje egale au preturi egale, pentru departajare, Autoritatea Contractanta va solicita reofertarea pretului, in vederea departajarii ofertelor.Mentionam faptul ca pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici, trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic, acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica.Prezumtia de legalitate si autenticitate a documentelor prezentate: ofertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in original si/sau copie in vederea participarii la procedura.Analizarea documentelor prezentate de ofertanti de catre comisia de evaluare nu angajeaza din partea acesteia nicio raspundere sau obligatie fata de acceptarea acestora ca fiind autentice sau legale si nu inlatura raspunderea exclusiva a ofertantului sub acest aspect.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de traducere autorizata a acestora in limba romana.Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri si a garantiei de participare la 50% va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346 / 2004dincare sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.Conform art. 11, alin. (.9) din HG 925/2006 modificata si completata cu HG 834/2009, pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare ofertantul are dreptul de a prezenta initial o declaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma indeplinirea cerintelor de calificare solicitate prin prezenta documentatie. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a cerintelor solicitate.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor in termenele prevazute de articolul 256 indice 2 din OUG 34/2006 actualizata.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA - Serviciul Juridic Contencios
Adresa postala: B-dul Republicii, Nr. 2-4, Palatul Administrativ, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Tel. +40 244514908, Email: [email protected], Fax: +40 244406700, Adresa internet (URL): www.cjprahova.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.07.2013 15:02