Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica pt sprijin managerial in implementarea proiectului ,, Sistem integrat de management a deseurilor in judetul Timis "


Anunt de participare numarul 137253/07.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL TIMIS
Adresa postala: B-DUL REVOLUTIEI DIN 1989 NR. 17, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300034, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Goia, Tel. +40 256406362, In atentia: DANIELA GOIA, Email: [email protected], Fax: +40 256406424, Adresa internet (URL): www.cjtimis.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica pt sprijin managerial in implementarea proiectului , , Sistem integrat de management a deseurilor in judetul Timis "
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: La sediul autoritatii contractante si la sediul prestatorului
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul de achizitie publica presupune acordarea de catre prestator de asistenta tehnica si sprijin manageril Unitatii de implementare a proiectuluii din cadrul structurii organizatorice a beneficiarului pentru implementarea efectiva a proiectului cat si pentru pregatirea caietelor de sarcini si a contractelor cu diversi operatori economici , realizarea publicitatii masurii precum si elaborarea strategiei de constientizare publica , desfasurarea campaniei de constientizare publica .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79420000-4 - Servicii conexe managementului (Rev.2)
71800000-6-Servicii de consultanta pentru alimentarea cu apa si servicii de consultanta in materie de deseuri (Rev.2)
79341000-6-Servicii de publicitate (Rev.2)
79411000-8-Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
90713000-8-Servicii de consultanta in probleme de mediu (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor realiza activitati de asistenta tehnica si sprijin managerial acordat Unitatii de implementare proiect din cadrul CJ Timis pe toata durata contractului de finantare , asa cum au fost solicitate in cadrul caietului de sarcini precum si activitatile ce presupun : comunicare , informare , publicitate , campanii de constientizare cu respectarea cerintelor enumerate in cadrul caietului de sarcini .
Valoarea estimata fara TVA: 5, 558, 440RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
31 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare :55.000 lei Modul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Instrumentul de garantare se va emite in conformitate cu prevederile legale in vigoare.-Scrisoare de garantie de participare ? aceasta va fi completata conform Formularul 2. -Ordin de plata (vizat de banca) catre Consiliul Judetean Timis in contulRO71TREZ6215006XXX000339 deschis la Trezoreria Timisoara, CIF RO4358029 in copie cf cu originalul sau original;cu conditia confirmarii acestora de catre Trezorerie, astfel incit inainte de data deschiderii licitatiei suma respectiva sa se afle in contul Autoritatii Contractante Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei de participare si a garantiei de buna executie la 50 % va prezenta, anexat Formularului pentru garantie, o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor. Asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM beneficiaza de reducerea cuantumului garantiei de participare cu 50% Scrisoarea de garantie de participare prezentata in alta limba decat limba romana va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana, legalizata la notariat. Indiferent de modalitatea de constituire a garantiei de participare, in conformitate cu preved art. 278^ 1 , alin 1, lit.a din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul unei contestatii si in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, din suma constituita drept garantie de participare se va retine in favoarea autoritatii contractante suma de 8.115, 84 lei Cuantumul garantiei de buna executie este 10% din valoarea fara TVA a contractului de lucrari . Modul de constituire : Scrisoare de garantie de buna executie , instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari . Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca operatorul economic nu isi indeplineste obligatiile asumate prin prezentul contract. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 din Hotararea nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene , Cofinantare bugetul de stat si bugetul local , Fonduri europene accesate prin Programul operational Sectorial de mediu Axa 2- Managementul deseurilor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita documente doveditoare si de a desemna reprezentantii sa verifice la autoritatile competente , veridicitatea documentelor si declaratiilor prezentate de ofertanti.Orice neconcordanta fata de documentele depuse si de datele furnizate in declatratii atrage dupa sine excluderea din procedura .Oricare din documentele solicitate pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor minime de calificare trebuiesc prezentate la deschiderea ofertelor . Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare descrise in acest capitol ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal prin care confirma ca indeplineste cerintele cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire .Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte . -inclusiv valorile solicitate sau alte asemenea .In cazul in care uzeaza de acest drept , ofertantul are obligatia de a prezenta /completa certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens . Acest termen nu va fi mai mic de 3 zile lucratoare .Documentele in alta limba decat limba romana vor fi insotite de traduceri autorizata in limba romana .Orice document solicitat trebuie sa fie valabil in momentul depunerii ofertei si trebuie prezentat in original , copie legalizata copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul " . Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita prin lege trebuie sa fi fost emise cu cel mult 30 zile inainte de date de depunere a ofertelor . Toate documentele vor avea pe langa semnatura si stampila mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare . Nu se accepta folosirea de prescurtari .1. Un ofertant participa, pentru acelasi contract, cu o singura oferta, fie in mod individual, ca subcontractant sau ca partener al societatii mixte/consortiului/asocierii.2. Depunerea sau participarea cu mai mult de o oferta de catre un singur ofertant, subcontractant sau partener pentru acelasi contract va conduce la respingerea ofertelor respective.3. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi autentifice din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie autentificata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului.Ofertele depuse de companii in asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: a) Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul consortiului/asocierii precum si categoriile de lucrari care vor fi executate de acestia.b) Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii.c) Unul din membri trebuie numit ca partener conducator (lider) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire (Formularul4 ) semnata de fiecare partener in parte. d) Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor, si ca realizarea contractului, inclusiv platile, vor fi in responsabilitatea partenerului conducator (liderului).e) Toti partenerii din cadrul consortiului / asocierii trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului.f) Structura sau constituirea consortiului/asocierii nu va fi modificata, pe durata executarii contractului, decat cu aprobarea prealabila a Autoritatii Contractante si numai in situatii exceptionale. Noul consortiu/asociere /societate mixta trebuie sa indeplineasca cel putin aceleasi criterii de eligibilitate si de conformitate ca cel initial.g) Incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 180 si art 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea candidatului/ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.- Declaratie privind eligibilitarea ; declaratie pe propria raspundere -se va completa formularul 5. Declaratia va trebui completata de catre operatorul individual si de catre toti asociatii precum si de catre tertul sustinator daca este cazul-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006.; declaratie pe propria raspundere - se va completa formularul 6In cazul in care exista tert sustinator pt situatia economica si financiara sau tehnica si profesionala acesta va completa formularul 5 si formularul 6- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu formularul 7 .Se va completa si de catre subcontractanti si terti sustinatori daca este cazul .Persoanele responsabile de contract : Constantin Ostaficiuc , Mircea Mihut, Marieta Mateescu , Daniela Goia , Adam Canea, Georgeta Oprea , Nicolae Komaromi , Danut Fenichiu , consilieri judeteniBitea Nicolae, Bojin Mihaita , Ravasila Florin , Candea Dorin , Cojocaru Silvia , Crisan Lelica , Cutu Dorin Eftime Mariana, Gaita Oana, Chiforeanu Ion , Munteanu Dorin , Noditi Gheorghe , Preunca Daniel, Spataru Elisabeta , Grecu Marian , Ostaficiuc Constantin , Bologa Gheorghe , Borha Liviu, Coifan Viorel Gheorghe , De Maio Leontin Nicolae , Sarmes Dan Ioan , Supuran Sorin , Carcee Marius Radu , Hehn Dorin Olimpiu , Costa Cosmin , Sasca Viorel Zoltan , Bacanu Horea George, Bojin Titu, Craciunescu Adam, Matei Viorel, Mihoc Marcel, Milutinovici Valentina Emilia , Negoita Adrian Valentin Rotarescu Vasile , Suciu Matei , Szatmari Ioan Stefan , Thiuc Catalin-Declaratie privind calitatea de participant la procedura -se va completa formularul 8-Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - declaratie pe proprie raspundere in conformitate cu formularul 9 , conf ordin 314/2010-Ofertantul sa nu aiba datorii scadente neachitate la bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depune oferta - certificat ANAF in original sau copie legalizata Cetrificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala din care sa reiasa obligatiile exigibile fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depune oferta- Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii neachitate in luna anterioara celei in care se depune oferta .Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele sus mentionate sau documentele echivalente in conformitate cu prevederile legale in vigoare , in tara in care este stabilit ofertantul .Informatii generale privind ofertantul - Se va completa formularul 11 - informatii generale a. Persoane juridice romaneCerinta minima obligatorie : - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertelor.Documentele depuse de ofertanti vor fi valabile la data deschiderii ofertelor si trebuie sa ateste faptul ca: - Domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- Nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea prevederilor legale referitoare la insolventa si faliment din tara de origine a ofertantului sau asupra faptului ca societatea se afla in incapacitate de plata.b. Persoane juridice straine: Cerinta minima obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale in tara in care este rezident.Documentele depuse de ofertanti vor fi valabile la data deschiderii ofertelor si trebuie sa ateste: - Denumirea completa a operatorului economic;
- Domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- Nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea prevederilor legale referitoare la insolventa si faliment din tara de origine a ofertantului sau asupra faptului ca societatea se afla in incapacitate de plata.Operatorul economic ce urmeaza a fi declarat castigator va prezenta Certificatul eliberat de Oficiul Registrul Comertului in original sau copie legalizata , inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii de achizitie .-Informatii privind subcontractanti si asociatii- se va completa formularul Formularul 10.Declaratie privind lista asociatilor si subcontractantilor . Inainte de incheierea contractului operatorul economic castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii , cu specificarea partii din contract ce urmeaza a fi realizata.Subcontractantii trebuie sa completeze cu propriile date Formularul 10, insotit de urmatoarele documente : Formularul 7 -neincadrarea in prevederile articolului 69& 1Formularul 5 - declaratie privind eligibilitateaFormularul 6 - neincadrarea in situatiile prevazute la art 181din OUG 34/2006.Inainte de incheierea contractului ofertantul castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii cu specificarea partilor subcontractate in cazul in care parti din prezentul contract de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractantiInformatii privind asociatii : Un ofertant participa pentru acelasi contract cu o singura oferta fie in mod individual fie in calitate de subcontractant , tert sustinator sau partener al unui consortiu , in caz contrar ofertele vor fi respinse .Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna fara a fi obligati sa-si legalizeze asocierea decat daca oferta comuna a fost declarata castigatoare .Oferta comuna trebuie sa respecte toate cerintele solicitate pt fiecare partener din asociere .Unii dintre membrii trebuie numit lider / responsabil de contract iar aceasta numire trebuie confirmata printr-o imputernicire scrisa si semnata de fiecare partener in parte . Oferta trebuie sa includa un acord de asociere ( formularul 15 ) prin care trebuie sa statuteze ca toti partenerii sunt responsabili in mod egal impreuna si individual , instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor si ca realizarea contractului , va fi responsabilitatea liderului.Toti partenerii din cadrul asocierii trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa , pe toata durata de realizare a contractului . Lista cuprinzand asociatii si subcontractantii ( formularul 10) va fi completata de liderii asocierii . Se va anexa acordul de asociere ( formularul 15 ) semnat de fiecare asociat , se va preciza cine este liderul asocierii cu identificarea din punct de vedere fizic si valoric a serviciilor ce vor fi executate de fiecare asociat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1 Bilant contabilSe vor prezenta bilanturile contabile la 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr. 34/2006 modificata si completata ulterior. Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul in care pentru exercitiul financiar 2011 bilantul si anexele nu au fost inregistrate de organele competente, ofertantul va prezenta bilantul contabil, anexele la acesta si balanta de verificare sau actele echivalente ale acestora pentru ultimul exercitiu financiar incheiat.Toate certificatele/documentele respective trebuie sa fie prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus. Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ? persoane juridice romane si persoane juridice straine - prezentarea si altor documente in cazul in care cele nominalizate nu sunt edificatoare
Informatii privind cifra de afaceriSe solicita ca cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) sa fie cel putin egala cu 11.116.880 lei
Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro vor utiliza ratele de schimb valutar medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a Romaniei. In cazul in care la o procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna indeplinirea cerintei privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani va fi evaluata prin cumularea mediei cifrei de afaceri corespunzatoare fiecarui membru al asocierii. In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta formularul privind cifra de afaceri
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele prestari de servicii duse la bun sfarsitin ultimii 3 ani Experienta similaraOfertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a dus la bun sfarsit , in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, maxim 3 contracte de servicii similare cu obiectul prezentului contract ( ce vizeaza managementul proiectelor de infrastructura si organizarea de campanii de constientizare in domeniul protectiei mediului )a caror valoare cumulata sa fie cel putin egal cu 5.558.440 lei. Prin servicii duse la bun sfarsit se intelege : servicii receptionate partial ; servicii receptionate la sfarsitul prestarii
Declaratie privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani .Ofertantul va prezenta documente /procese verbale /copii dupa partile relevante a unui nr de maxim 3 contracte , recomadari emise de beneficiar care sa confirme indeplinirea cerintei minime , in ultimii 3 ani impliniti la data depunerii ofertei .
Ofertantul trebuie sa dispuna de urmatorul personal de specialitate, considerat ca fiind strict necesar indeplinirii in bune conditii a contractului Expert principal 1 ? LIDER DE ECHIPA /Coordonator de Echipa Calificari si abilitati: Studii superioare de lunga durata in unul din domeniile: ingineria mediului, inginerie chimica, constructii, hidrotehnica; Calificare/Diploma de manager de proiect recunoscuta de o autoritate nationala/ internationala sau de o asociatie profesionala nationala/internationala. Experienta profesionala generala de minimum 5 ani; Experienta profesionala specifica Participarea ca expert cheie in minim 1 contract in domeniul infrastructurii mediu ; Manager de proiect/adjunct manager (sau functie similara: lider de echipa/adjunct, coordonator proiect/adjunct, sau orice functie echivalenta ce presupune coordonarea echipei in proiecte similare de infrastructura mediu.CV ul va fi semnat in original La CV vor fi atasate copii diplome, atestate, certificate profesionale
Expert principal 2 -expert achizitii publice Calificari si abilitati: Studii superioare de lunga durata in unul din domeniile : juridic , economic sau tehnic Experienta profesionala generala , minim 5 ani ; Experienta specifica : Participarea ca expert achizitii publice in proiecte infrastructura
CV ul va fi semnat in original. La CV vor fi atasate copii diplome, atestate, certificate profesionale
Expert principal 3- Expert de mediu .Calificari si abilitati -Studii superioare de lunga durata in unul din domeniile : inginerie chimica , ingimneria mediului , ecologie , biologie , stiinta mediului . Experienta profesionala generala : minim 5 ani Experienta specifica : participarea in minim un proiect similar cu cel solicitat , in calitate de expert mediu CV ul va fi semnat in original La CV vor fi atasate copii diplome, atestate, certificate profesionale
Expert principal 4 - Expert financiar Calificari si abilitati: studii superioare de lunga durata in domeniul economic . Experienta generala :5 ani Experienta specifica : participarea ca expert financiar intr-un proiect infrastructura.CV ul va fi semnat in original La CV vor fi atasate copii diplome, atestate, certificate profesionale
Expert principal 5- Expert analiza institutionala ; Calificari si abilitati : studii superioare de lunga durata in domeniul : juridic , administratie publica , relatii internationale , manag/administrare afaceri . Experienta generala 5 ani , Experienta specifica : participarea intr-un proiect infrastructura .CV ul va fi semnat in original La CV vor fi atasate copii diplome, atestate, certificate profesionale
Expert principal 6 Calificari si abilitati : studii superioare de lunga durata in unul din domeniile : jurnalism , relatii publice , stiintele comunicarii publicitate , media , relatii internationale Experienta generala 5 ani ; Experienta specifica ; participarea intr-un proiect infrastructura.CV ul va fi semnat in original La CV vor fi atasate copii diplome, atestate, certificate profesionale
Informatii privind standardele de asigurare a calitatii si standardele de protectia mediului .Cerinte minime- Ofertantul trebuie sa fie certificat decatre organisme nationale sau internationale independente acreditate asupra sistemului de management al calitatii SR EN ISO 9001sau echivalent; Sistemul de management de mediu SR EN ISO 14001sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2012/S89-146478din10.05.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.08.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.08.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.08.2012 11:00
Locul: Consiliul Judetean Timis , B-dul Revolutia din 1989, nr 17 , Sala Consilierilor , Etajul III
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare , reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor , observatori CVAP , daca este cazul
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale , autoritatea contractanta va solicita reofertarea ( prezentarea ofertei financiare ) in plic inchis , in vederea departajarii .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand din ziua urmatoare luarii la cunostinta a unui act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Timis
Adresa postala: B-dul Revolutia din 1989, nr 17, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 30084, Romania, Tel. +40 256406362, Email: [email protected], Fax: +40 256406424, Adresa internet (URL): www.cjtimis.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.07.2012 16:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer