Licitatie Publica - ASISTENTA TEHNICA SI CONTINUAREA SUPERVIZARII CONTRACTELOR DE LUCRARI PENTRU IMPLEMENTAREA MASURII ISPA 2000/RO/16/P/PE/005 IN MUNICIPIUL PASCANI
Anunt de participare numarul 47612/26.03.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI - DIRECTIA DE APA CANAL PASCANI
Adresa postala: Str. Moldovei nr.33, Localitatea: Pascani, Cod postal: 705200, Romania, Punct(e) de contact: IOAN PRISECARU, Tel.0232 719215; 719530, In atentia: DAC Pascani, Email: [email protected], Fax: 0232 762038
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ASISTENTA TEHNICA SI CONTINUAREA SUPERVIZARII CONTRACTELOR DE LUCRARI PENTRU IMPLEMENTAREA MASURII ISPA 2000/RO/16/P/PE/005 IN MUNICIPIUL PASCANI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul autoritatii contractante: DAC Pascani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ASISTENTA TEHNICA SI CONTINUAREA SUPERVIZARII CONTRACTELOR DE LUCRARI PENTRU IMPLEMENTAREA MASURII ISPA 2000/RO/16/P/PE/005 IN MUNICIPIUL PASCANI, JUD.IASI, RESPECTIV:
1.CONTRACTUL DE REABILITARE A ALIMENTARII CU APA A MUNICIPIULUI PASCANI DIN SURSA MOTCA
2.CONTRACTUL DE REABILITARE A STATIEI DE TRATARE A APELOR UZATE SI A RETELEI DE CANALIZARE IN MUNICIPIUL PASCANI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74231000-7 - Servicii de consultanta in domeniul ingineriei si al constructiilor (Rev.1)
74231330-9-Servicii de consultanta in tratarea apelor reziduale (Rev.1)
74262000-3-Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- asistenta tehnica
- supervizare de lucrari
- activitati legate de instruire a beneficiarului final- activitati de promovare si campanii de constientizare publica pentru contractele supervizate
Valoarea estimata fara TVA: 973, 350EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 1% din val estimata a contractului fara TVA: 9733 EURO(art.85, lit.a, HG 925/2006)Garantia de buna executie: 10% din pretul contractului fara TVA.(art.89, alin.2, HG 925/2006)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri de la bugetul de stat (OUG 135/28.11.2007, HG 1879/04.11.2004)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Consortiu/parteneriat, cu legalizarea acordului de asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratii privind eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006 (formularele 12 A, B din Ghidul de atribuire a contractelor de achizitie publica)
- declaratia privind calitatea de participant la procedura (formularul 12 C)
- dovada platii taxelor si impozitelor catre bugetul de stat si certificat fiscal
- avize si autorizatii de functionare de la organele competente
- certificat de inregistrare la Registrul Comertului / C.U.I.
- certificat constatator emis de oficiul registrului comertului sau cazier fiscal
- pentru persoane juridice straine: atestarea apartenentei din punct de vedere profesional
In caz de asociere in parteneriat, daca operatorii asociati sunt declarati castigatori, se va prezenta legalizarea acordului de asociere constituit, mentionand ca partenerii raspund solidar de indeplinirea cerintelor contractului pe intreaga perioada de desfasurare a acestuia.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- rezultatele exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani: 2005-2006-2007 (bilant + anexe, auditate)
- declaratii privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani 2005-2006-2007
- existenta disponibilitatii unei linii de credit, confirmata printr-o scrisoare de la banci, pentru realizarea cash flow-ului de executie a contractului in cauza
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cifra de afaceri medie pe ultimii trei ani; nivel minim: 700000 EURO-linie de credit; nivel minim: 300000 EURO (in cazul asocierilor pragurile se vor considera indeplinite cumulativ de parteneri)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista principalelor lucrari asemanatoare executate in ultimii 3 ani (formular 12F):
- se vor specifica valori, perioade, beneficiari pentru contractele prezentate
- se vor prezenta referinte/certificate de la fostii beneficiari (cu semnatura si stampila) pentru contractele prezentate;
- se vor prezenta contracte ce reprezinta prestari de servicii asemanatoare (experienta similara in domeniul asistentei tehnice si supravegherii lucrarilor la retele de apa , canalizare, statii de tratare a apelor uzate)
- declaratie privind proportia in care contractul de servicii urmeaza a fi indeplinit de subcontractanti si specializarea acestora (formular 12G)
- declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamente tehnice (formular 12H)
- declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere pe ultimi 3 ani 2005-2006-2007 (formular 12I)
- sistemul calitatii si masuri aplicate pentru asigurarea calitatii produselor
- informatii privind masuri de protectie a mediului, protectia muncii si a sanatatii oamenilor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- prezentarea a 3 contracte in valoare totala de minim 400000 EURO sau;
- prezentarea unui contract in valoare de minim 250000 EURO;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
OFERTA FINANCIARA
51%
Descriere:
2.
OFERTA TEHNICA
49%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.05.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 350 RON
Conditii si modalitate de plata: CASIERIE - DIRECTIA APA CANAL PASCANI SAU CU O.P. IN CONTUL RO86TREZ4075028XXX000112, TREZORERIA PASCANI.(CUI RO4958597)
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.05.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.05.2008 10:00
Locul: DIRECTIA APA CANAL PASCANI, STR.MOLDOVEI, NR.33, 705200, PASCANI, JUD.IASI, ROMANIA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI AI OFERTANTILOR, IMPUTERNICITI SA SEMNEZE OFERTELE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR (C.N.S.C.)
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sect.3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL IASI
Adresa postala: Str. Anastasie Panu nr.25 bis, Localitatea: IASI, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232 260600, Email: [email protected], Fax: 0232 255907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA APA CANAL PASCANI, OFICIUL JURIDIC, JURIST VIRGA FABIAN
Adresa postala: STR. MOLDOVEI, NR.33, Localitatea: PASCANI, Cod postal: 705200, Romania, Tel.0232719215, Email: [email protected], Fax: 0232762038
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.03.2008 08:29