Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica si supervizare a contractului de lucrari privind " Reabilitarea Statiei de epurare ape uzate Eforie Sud"


Anunt de intentie (utilitati) numarul 16087/01.09.2009
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
S.C RAJA S.A CONSTANTA
Adresa postala: Str Calarasi 22-24, Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900590, Romania, Punct(e) de contact: Departament Implementare Proiecte, Tel.664046, In atentia: Budes Stelian, Email: [email protected], [email protected], Fax: 664046, Adresa internet (URL): www.rajac.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Ap
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Asistenta tehnica si supervizare a contractului de lucrari privind " Reabilitarea Statiei de epurare ape uzate Eforie Sud"
II.2) Tipul de contract
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta tehnica si supervizarea privind contractul de lucrari " Reabilitarea Statiei de epurare ape uzate Eforie Sud", astfel: implementarea cu succes a investitiei;promovarea/publicitatea derularii contractului de lucrari si informarea publicului in privinta beneficiilor aduse de acesta.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
71356100-9 - Servicii de control tehnic (Rev.2)
71520000-9-Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 05.11.2009
50 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 1, 000, 000EUR
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea este asigurata de la bugetul de stat. Conditiile de plata se vor stabili in conformitate cu clauzele contractuale
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Procedura de atribuire avuta in vedere: licitatie deschisaDurata contractului este de 24 luni+ 26 luni Perioada de notificare a Defectiunilor pentru lucrarile care trebuie supervizate
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Masura ISPA Constanta
VI.2) Alte informatii
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 1, 000, 000 Moneda: EUR Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
28.08.2009 12:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer