Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Asistenta tehnica si supervizare lucrari neeligibile in Aglomerarea Sinaia, judetul Prahova?


Anunt de participare (utilitati) numarul 137555/21.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDRO PRAHOVA S.A.
Adresa postala: Ploiesti, B-dul Republicii nr.2-4, et.6, camera 611, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: Ionut CristianIONESCU, Tel. +40 244529474, Email: [email protected], Fax: +40 244529340, Adresa internet (URL): www.hidroprahova.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
?Asistenta tehnica si supervizare lucrari neeligibile in Aglomerarea Sinaia, judetul Prahova?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Aglomerarea Sinaia : cuprinde localitatile Azuga, Busteni si Sinaia
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta tehnica pentru Autoritatea Contractantasub forma serviciilor de proiectare, verifia\care a proiectelor si supervizare a lucrarilor pentru implementarea unui contract de lucrari (CL4) pentru imbunatatirea serviciilor de canalizare in judetul Prahova
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71248000-8 - Supraveghere a proiectului si documentare (Rev.2)
71311000-1-Servicii de consultanta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71328000-3-Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
79418000-7-Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de Asistenta tehnica de supervizare lucrari neeligibile in Aglomerarea Sinaia, judetul Prahova? Valoarea estimata fara TVA: 5, 115, 191.00 RON
Valoarea estimata fara TVA: 5, 115, 191RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
28 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de100.000 lei.( se constituie conf art 86alin 1 din HG 925/2006)In cazul ofertantilor din categoria IMM sau a grupul de operatori economici format exclusiv din operatori economici care se incadreaza in categoria IMM-urilor, care depun oferta in asociere, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat anterior. Ofertantul/operatorii economici din cadrul asocierii va/vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere, din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.- Perioada de valabilitate a garantiei: 90 zile de latermenul limita de primire a ofertelor. - Modul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se exprima in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: - instrument de garantare irevocabil emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari. In cazul scrisorilor de garantie bancara emise de o banca din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia. - Ordin de Plata in contul autoritatii contractante, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor(lipsa confirmarii OP de catre banca emitenta echivaleaza cu neconstituirea garantiei de participare si va duce in consecinta la respingerea ofertei). Garantia de participare se va completa si se va depune in original (la adresa mentionata la punctul I.1) sau in format electronic (in S.E.A.P.), cu conditia semnarii acesteia cu semnatura electronica de catre banca/societatea de asigurari emitentase va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondatat de catre CNSC suma calculata conform prevederilor art. 278^1 din OUG nr.34/2006 Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se va constituiiin conformitate cu prevederile art.89 alin.(2) si art.90 alin.(1) din HG nr.925/2006. In cazul in care aceasta garantie se prezinta sub forma de SGB se va completa conform - Formularuluinr. 14 din Documentatia de atribuire - Sectiunea 4 - Formulare, prezentata la semnarea contractului, care devine anexa la contract si care va fi mentinutavalabila pe toata durata contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alte surse - finantare de la bugetulConsiliuluiJudetean Prahova conform Hotararii consiliului Judetean 7634/29.11.2010
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006, apobata cu modificari si completari prin prin Legea nr.337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Declaratie privind eligibilitatea- Formular nr.1 din Documentatia de atribuire - Sectiunea 4 ? Formulare.
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. ? Formular nr. 2 din Documentatia de atribuire - Sectiunea 4- Formulare, la care se vor anexa:
Ofertantul (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul nr.8 Declaratie privind calitatea de participant la procedura din Documentatia de Atribuire - Sectiunea 4 ? Formulare
Cazier judiciar al companiei
Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.
Documentele vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana. In cazul ofertei castigatoare documentele prezentate in copie vor fi transmise in original pentru conformitatea cu copiile depuse in oferta.
Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate mai sus.
Ofertantii din statele in care se emite un astfel de document vor prezenta certificatul in original.
- Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul consolidat general eliberat de D.G.F.P. sauechivalent pentru persoanele juridice straine
Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt consoderate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantii prezinta inlesniri de plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele comprtente in domeniu.
Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul consolidat, la o data corelata cu termenul legal al scadentei de plata si nu la termenul de valabilitate al documentului la data depunerii sau deschiderii ofertelor.
- Certificat de taxe si impozite locale privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul sau echivalent pentru persoanele juridice straine
Certificatele de atestare fiscala , solicitate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun/ofertele.Declaratieprivind neincadrarea in prevederileart. 69ยน din O.U.G. 34/2006, cu mod. si compl. ulterioare - Formularul 18 : Mircea Cosma - Presedinte Consiliul Judetean Prahova; Mircea Rosca - Vicepresedinte; Daniel Petre - Administrator Public al judetului, Mihail Pavel - Secretar al judetului Prahova, Semcu Adrian Emanuel - consilier judetean, Albulescu Mihai Adrian - consilier judetean; Badescu Emil - consilier judetean; Balanescu Adrian - consilier judetean; Ciolac Dan - consilier judetean; Constantinescu Paul Adrian - consilier judetean; Cord Ovidiu - consilier judetean; Cornea Danut Marcel - consilier judetean; Danielescu Sebastian - consilier judetean; David Simona - consilier judetean; Diaconu Georgica - consilier judetean; Grigore Mircea - consilier judetean; Gunia Dragos Ionel - consilier judetean; Ionescu Radu Cezar Liviu - consilier judetean; Ionita Toma - consilier judetean; Ionita Gheorghe - consilier judetean; Manta Adrian - consilier judetean; Mihailescu Sofia - consilier judetean; Mitrea Laurentiu Daniel - consilier judetean; Moroianu Geaman Adrian Tudor - consilier judetean; Malaescu Constantin - consilier judetean; Neaga Gheorghe - consilier judetean; Neagoe Dumitru Daniel - consilier judetean; Necula Gheorghe - consilier judetean; Nemes Constantin - consilier judetean; Petrescu Victor - consilier judetean; Pintoiu Toma- consilier judetean; Patrascu Vasile - consilier judetean; Pausan Anda - consilier judetean; Radu Florian - consilier judetean; Sfarloaga Ludmila - consilier judetean; Spanu Valentin - consilier judetean; Spiridon Nicolae - consilier judetean; Steliean Valerica Leonard - consilier judetean; Saseanu Constantin - consiler judetean;, DUMITRU PANTEA-Director General HIDRO PRAHOVA SA, OFELIA URECHE-Director Tehnic HIDRO PRAHOVA SA, DANIELA GEANGOS -Director Economic HIDRO PRAHOVA SA, IONUT CRISTIAN IONESCU-SefUIP HIDRO PRAHOVA SA, Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului sau echivalentul din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului ofertant. obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoane juridice straineSa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, daca este cazul, atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, sa dovedeasca ca are in obiectul de activitate, activitatile prevazute in prezentul contract
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri sau media cifrei de afaceri globalea ofertantului pe ultimii 3 ani financiariva fi mai mare sau cel putin egala cu7.000.000 leiValorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat deBanca Centrala Europeana pentru anul respectiv:
Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat eurose va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimbcomunicata de catre Banca Centrala Europeana. (www.ecb)
Se vor prezenta bilanturi contabile sau extrase de bilan? sau rapoarte de audit sau raport al cenzorilor
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
operatorul economic trebuie sadovedeasca caa prestat:
-cel putin un contract de consultanta avand ca obiect ?Asistenta Tehnica pentru supervizare?, a carei valoare sa fie de cel putin 2.500.000 lei si, - cel putin un contract de proiectare in domeniul apei si apei uzate, a carei valoare sa fie de cel putin 1.200.000 lei si- cel putin un contract de Asistenta tehnica pentru managementul proiectuluiin domeniul apei si apei uzate, a carei valoare sa fie de cel putin 900.000 lei.
Formulare- Declaratie privindlista principalelor prestari de serviciirealizate in ultimii 3 ani - Formular nr. 4 si Formularul 4.1 -Experienta similara din Documentatia de atribuire - Sectiunea 4 -Informatii detaliate privind prestarile de servicii realizate in ultimii 3 ani.
Dotarea cu personal
Operatorul economic sau grupul de operatori trebuie sa dovedeasca ca dispune de personal care cuprinde urmatorii specialisti principali si care trebuie sa dovedeasca urmatoarele calificari /abilitati
Se va prezentaLista cu expertii principali
1. Declaratie privind personalul de specialitate angajat si al cadrelor de conducere Formular nr. 5 din Documentatia de atribuire - Sectiunea 4 - Formulare
1.LIDER DE ECHIPAStudii superioare tehnice ?licenta in domeniile constructii hidrotehnice, civile, instalatii, sau echivalent
?Cel putin 5 ani de experienta profesionala generala si dovada implementarii pe o pozitie echivalenta, a cel putin unui proiect similar in sectorul "apa si apa uzata" in conditii contractuale similare.
?CVinsotitcopii ale diplomelor si certifi-catelor profesionale obtinute mentionate in CV;
Declaratii de disponibilitate (Formularul nr. 13)
2.SPECIALIST ACHIZITII?Studii superioare tehnice -licenta in domeniul tehnic, economic sau juridic
?Participarea in cadrul comisiilor de evaluare a contractelor tip constructie in cel putin 1 contract
CV sicopii ale diplomelor si certificatelor profesionale obtinute mentionate in CVDeclaratii de disponibilitate (Formularul nr. 13)
3.LIDER DE ECHIPA ADJUNCT ? SUPERVIZARE
Studii superioare tehnice ?licenta in domeniile constructii hidrotehnice, civile, instalatii, sau echivalent
?Cel putin 5 ani de experienta profesionala generala si dovada implementarii pe o pozitie echivalenta, a cel putin unui proiect similar in sectorul "apa si apa uzata" in conditii contractuale similare.
?CVinsotitcopii ale diplomelor si certifi-catelor profesionale obtinute mentionate in CV;
Declaratii de disponibilitate (Formularul nr. 13)
4.INGINER REZIDENT - Zona Aglomerarile Busteni, Sinaia;
?Studii superioare tehnice ?licenta in domeniile constructii hidrotehnice, civile, instalatii, sau echivalent
?Cel putin 5 ani de experienta profesionala generala si dovada implementarii pe o pozitie echivalenta, a cel putin unui proiect similar in sectorul "apa si apa uzata" in conditii contractuale similare.
?CVinsotitcopii ale diplomelor si certifi-catelor profesionale obtinute mentionate in CV;
Declaratii de disponibilitate (Formularul nr. 13)
?5.INGINERDE ASIGURARE A CALITATIIStudii superioare tehnice -licenta
CV , -prezentarea documentului de numire in functie ca "inginer de asigurarea calitatii"
-Declaratii de disponibilitate (Formularul nr. 13)
6.DIRIGINTI DE SANTIER:
1)Diriginte de santier atestat pe domeniile de atestare 6 Lucrari tehnico-edilitare ? 6.1 De alimentari cu apa si canalizare2)Diriginte de santier atestat pe domeniile de atestare 6 Lucrari tehnico-edilitare - 6.2 De imbunatatiri funciare sau pe domeniul de atestare 5 Lucrari hidrotehnice ? 5.2 Lucrari hidrotehnice ? Categoria de importanta C;3)Diriginte de santier atestat pe domeniile de atestare 8 Instalatii aferente constructiilor ? 8.1 Instalatii Electrice 8.2 Instalatii Sanitare si termoventilatii si 9.1 Retele electrice
Nota: Se accepta si un singur diriginte care sa detina toate atestarile de mai sus
Declaratii de disponibilitate (Formularul nr. 13)
Atestarea ca diriginte de santier in domeniu, conform cu legislatia nationala conform Legii 10/1995
PROIECTARE
7.LIDER DE ECHIPA ADJUNCT - PROIECTARE
Studii superioare tehnice ?licenta in domeniile constructii hidrotehnice, civile, instalatii, sau echivalent
?Cel putin 5 ani de experienta profesionala generala si dovada implementarii pe o pozitie echivalenta, a cel putin unui proiect similar in sectorul "apa si apa uzata" in conditii contractuale similare.
?CVinsotitcopii ale diplomelor si certifi-catelor profesionale obtinute mentionate in CV;
Declaratii de disponibilitate (Formularul nr. 13)
8.EXPERT PROIECTARE RETELE EDILITARE;
Studii superioare tehnice ?licenta in domeniile constructii hidrotehnice, civile, instalatii, sau echivalent
?Cel putin 5 ani de experienta profesionala generala si dovada implementarii pe o pozitie echivalenta, a cel putin unui proiect similar in sectorul "apa si apa uzata" in conditii contractuale similare.
?CVinsotitcopii ale diplomelor si certifi-catelor profesionale obtinute mentionate in CV;
Inginer proiectant in minim 1 contract in domeniul retele de "apa si apa uzata" .?CVinsotitcopii ale diplomelor si certifi-catelor profesionale obtinute mentionate in CV;
Declaratii de disponibilitate (Formularul nr. 13)
9.INGINER CONSTRUCTII CIVILE SAU HIDROTEHNICE
Studii superioare tehnice?Cel putin 5 ani de experienta profesionala generala si dovada implementarii pe o pozitie echivalenta, a cel putin unui proiect similar in sectorul "apa si apa uzata" in conditii contractuale similare.
?CVinsotitcopii ale diplomelor si certifi-catelor profesionale obtinute mentionate in CV;
Declaratii de disponibilitate (Formularul nr. 13)
Operatorul economic sau membrii grupului de operatori economici trebuie sa faca dovada ca au capacitatea de a efectua studiile de teren necesare derularii proiectului-(studiitopo cu viza OCPI, , hidrogeotehnice cu viza verificator AF)
Atestate valabile pentru efectuarea studiilor topometricesiHidrogeotehnice
viza verificator
prezenta certificat din seria ISO 9000 sau certificate echivalente - in domeniul CPV al lucrarii prezente.
CertificatISO 14001 sau certificate echivalente
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.09.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.09.2012 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.09.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Prezentul contract reprezinta prtea de cheltuieli neeligibile din cadrul proiectului ?Reabilitarea si modernizarea sistemelor de apa si canalizare in judetul Prahova? finantarea acestuia fiind asigurata de Consiliul Judetean Prahova conform Hotararii consiliului Judetean 7634/29.11.2010
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1.Toate fisierele semnate electronic incarcate in S.E.A.P. pot fi deschise cu aplicatia: ?shellSAFE Verify? si poate fi descarcata gratuit la adresa certSIGN: http: //www.certsign.ro/certsign/produse/siguranta-documentelor/shellsafe-verify.2Daca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, A.C. va solicita clarif. prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre op.ec. de documente care contin noi preturi.3);Solicit. de clarif. din partea op. ec. interesati, cat si raspunsurile autoritatii contractante vor fi publicate pe SEAP. Riscurile neaccesarii clarificarilor postate, revin op.ec; Toate doc. vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg. Atentie, nu se folosesc prescurtari. Doc. emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Pentru doc. solicitate in original/copie legalizata/traducere autorizata, se accepta si copia lizibila a doc. semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?. Acestea vor fi prezentate in original, copie legalizata sau traducere autorizata doar la solicitarea comisiei de evaluare. In cazul in care doc. prezentate nu sunt relevante, A.C. isi rezerva dreptul de a solicita inf. si doc. suplimentare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256^2 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. HIDRO PRAHOVA S.A.
Adresa postala: Str. Stefan Greceanu, nr. 1, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100161, Romania, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.hidroprahova.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.07.2012 09:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer