Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica si supervizarea contractelor de lucrari pentru "Reabilitarea si modernizarea sistemului de alimentare cu apa si canalizare in jud. Vrancea"


Anunt de participare (utilitati) numarul 89236/24.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania de Utilitati Publice R.A. Focsani
Adresa postala: Str.N.Titulescu nr.9, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620018, Romania, Punct(e) de contact: Gheorghe Vasilescu, Tel.0237226406, Email: [email protected], Fax: 0237226402, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Asistenta tehnica si supervizarea contractelor de lucrari pentru "Reabilitarea si modernizarea sistemului de alimentare cu apa si canalizare in jud. Vrancea"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: judetul Vrancea-localitatile: Focsani, Adjud, Marasesti, Odobesti, Panciu, Homocea, Golesti, Cimpineanca
Codul NUTS: RO226 - Vrancea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta tehnica si supervizare a contractelor de lucrari din cadrul POS Mediu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71247000-1 - Supraveghere a lucrarilor de constructii (Rev.2)
71242000-6-Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
71520000-9-Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
90713100-9-Servicii de consultanta pentru alimentarea cu apa si servicii de consultanta in materie de ape reziduale, altele decat cele pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Asistenta tehnica si supervizare
Valoarea estimata fara TVA: 25, 709, 687RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
56 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 257, 097.00 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea contractului: Fonduri Europene si co-finantare nationala, plata facandu-se in Lei
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
oricare operator are dreptul de a participa la procedura de atribuire individual sau intr-un grup de operatori (asociere/subcontractare)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratia privind calitatea de participant
-declaratia privind eligibilitatea-declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181
-certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei-Oficiul Registrului Comertului/ alte echivalente
-cazier judiciar/ alte echivalente
-certificat de atestare fiscala
-certificat privind plata impozitelor si taxelor locale care atesta indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local la 30.09.2009
-certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/ alte echivalente
-certificat de inregistrare/alte echivalente
-documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Media Cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2006, 2007 si 2008), in domeniul de activitate aferent obiectului contractului trebuie sa fie mai mare sau egala cu echivalentul in lei a 10.000.000 Euro.b) Media profitului operational a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2006, 2007 si 2008) trebuie sa fie pozitiva
-copie bilant contabil 2006, 2007, 2008 vizate si inregistrate/raport audit/raport cenzori sau echivalent
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Operatorul ec. sau membrii grupului de operatori ec. sa dovedeasca ca, in ultimii 3 ani (1.11.2006, 2007, 2008 si 31.10.2009), a implementat si finali-zat cel putin 2 contr. de asistenta tehn. si super-vizare in infrastructura de apa si apa uzatafie-care dintre acestea in val. de cel putin echiv in lei a 1.000.000 euro In cazul in care ofertantul a avut calit. de asociat/sub-contractor acest lucru este acceptabil cu conditia ca val serviciilor prestate sa indeplineasca pragul stabilit anterior.
2.Op. ec. sa dovedeasca faptul ca este certificat in conf cu Standardul pentru Asig. Calitatii ISO 9001 sau echiv. 3. Op. ec. sau grupul de op. pune la dispozitia Autoritatii Contractante o echipa de experti care cuprinde urmatorii experti:
i. Lider: studii superioare de lunga durata; 1.Exp. internati. ca ing. resident;2.Cel putin 15 ani exp prof., incluzand cel putin 10 ani expe. in super-vizare constr.;3.Expe. vasta in manag. pro. si administrarea contr. FIDIC;4.Disponibil pt. intrea-ga perioada a contr.ii.Adj.Lider: studii sup. 1.Cel putin 8 ani exp. prof., incluzand min. 4 ani exp. in supervizare constr. aferente contractelor tip FIDIC;2.Exp. in manag. proiect si administrarea contr. FIDIC;3.Disponibil pt intreaga perioada a contr.iii.5 experti principali: studii superioare1.Cel putin 8 ani exp. prof; 2.Exp. in implemen-tarea contr. FIDIC;3.Atest. ca dirig. de santier conf. cu leg. nat. in domeniul Tehn. Edil.iv. Exp. principal: st. sup.;1.Cel putin 8 ani exp. prof.;
2.Exp in impl. contr. FIDIC;3.Atest. ca dirig. de santier conf. cu leg. nat.in dom. Inst. El..v.Exp. in licitatii: st. sup.1.Cel putin 8 ani exp. prof.
2.Exp. in impl. contr. FIDIC;3.Exp. in elab. doc. de licitatie conf. OUG 34/2006 privind atribuirea contr. de achiz. publica, cu modif. si compl. ulte-rioare.vi.Verif. proiect., de catre consult.romani cerut conf. Lg. 10 pt. Calit. in Constr. 1.Un verif. atestat in lucr. de constr. civila cu exp. in verif. pr. impl. in cadrul contr. FIDIC;2.Un verif. atestat in lucr. de tehn. edil. si in lucr. de inst. cu exp. in verif.pr. impl.in cadrul contr FIDIC.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.11.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.12.2009 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.12.2009 12:00
Locul: Sediul Autoritatii Contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1 - "Reabilitarea si modernizarea sistemului de alimentare cu apa si canalizare in judetul Vrancea"
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Stavopoleus nr. 6, Sector 3, Bucuresti, Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40 (021) 310.46.41, Email: [email protected], Fax: +40 (021) 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Vrancea - Sectia de contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: str. Independentei, nr. 19-21, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620128, Romania, Tel.+40 (0237) 232 092, Email: [email protected], Fax: +40 (0237) 232 092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al SC CUP SA
Adresa postala: str. N.Titulescu, nr. 9, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620018, Romania, Tel.+40237 226 406, Email: [email protected], Fax: +40237 226 402
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.10.2009 15:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer