Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica si supervizarea lucrarilor de constructii ?SISTEM DE MANAGEMENT INTEGRAT AL DESEURILOR DIN JUDETUL SIBIU


Anunt de participare numarul 106229/19.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL SIBIU
Adresa postala:  str. GENERAL MAGHERU Nr. 14, Localitatea:  Sibiu, Cod postal:  550185, Romania, Punct(e) de contact:  Monica Dancanet, Tel. 0269-217733-123, Email:  [email protected], Fax:  0269-218159, Adresa internet (URL):  www.cjsibiu.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica si supervizarea lucrarilor de constructii ?SISTEM DE MANAGEMENT INTEGRAT AL DESEURILOR DIN JUDETUL SIBIU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: judetul Sibiu
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta tehnica si supervizarea lucrarilor de constructii ?SISTEM DE MANAGEMENT INTEGRAT AL DESEURILOR DIN JUDETUL SIBIU
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71313000-5 - Servicii de consultanta in ingineria mediului (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
71520000-9-Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
72224000-1-Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
79341100-7-Servicii de consultanta in publicitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Componenta 1 ? Asistenta tehnica pentru UIP din cadrul CJ Sibiu
Componenta 2 ? Supervizarea lucrarilor de constructii
Componenta 3 ? Sprijin in procesul de achizitii
Componenta 4? Asistenta tehnica pentru dezvoltarea si implementarea strategiei de informare si constientizare a publicului referitoare la gestionarea deseurilor municipale.
Valoarea estimata fara TVA: 10, 685, 714RON
II.2.2) Optiuni
Da
achizitionarea de servicii supl./ad.in conditiile art. 122 litera i a OUG 34/2006.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
33 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi de100.000 LEI, garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului in LEI, (fara TVA).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul proiectului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ofertant/asociere/subcontractant
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind calitatea de participant la procedura
Operatorul economic sa dovedeascaca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolele 180 si 181 din OUG 34/2006
Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei? Oficiul Registrului Comertului saudocumentul echivalent
Adresa de la Curtea Districtuala/ Instanta Competenta / Agentie Guvernamentala unde isi are sediul compania / sucursala sau echivalent din care sa rezulte ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii
Cazier judiciar pentru administratorii
Cazierul judiciar al companiei
Certificatul de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent
Certificatul pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS)
Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale (autoritati fiscale si administrative), care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local valabil si fara datorii restante la data deschiderii ofertelor
Certificat de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media Cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2007, 2008 si 2009), in domeniul de activitate aferent obiectului contractului trebuie sa fie mai mare sau egala cu echivalentul in lei a15.000.000 lei
Media rezultatului financiar netal ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2007, 2008 si 2009) trebuie sa fie pozitiva
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2007, 2008 si 2009, vor fi vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006 modificata si completata
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
Lista cu expertii principali:
LIDER DE ECHIPA- studii superioare, Calificare/Diploma de manager de proiect, experienta 15 ani, minim 1contract in domeniulgestiunii deseurilor, lider de echipa/adjunct, coordonator proiect/adjunct, sau orice functie echivalenta in minimum 1 contract in domeniul manag. deseurilor
Expert Financiar - studii superioare, experienta 10 ani, exp. in manag. financiar al proiectelor si programelor de minim 3 ani, expert financiar in minim 1 contract de infrastructura din fonduri UE
Expert de mediu - studii super., 10 anii vechime, participarea la 1 proiect de gestiune a deseurilor in calitate de expert mediu.
Expert promovare si comunicare publica- studii superioare, exp. 10 ani, 5 ani in implementarea proiectelor de constientizare a publicului, participare 1 proiect de gestionarea deseurilor in calitate de expert PR
Expert achizitii publice - studii super, Experienta generala 10 ani, 3 ani in domeniul achizitiilor publice, 1 contract de infrastructura avand ca rezultat intocmirea documentatiilor de atribuire pentru achizitia de bunuri/servicii publice/lucrari
Expert analiza institutionala - studii superioare, Experienta generala de minimum 10 ani; minim 3 ani in proiecte din domeniul administratiei publice; 1 proiect de infrastructura de mediu in vederea delegarii serviciilor de operare.
Inginer rezident - studii superioare, Experienta generala de minimum 10 ani; minim 3 ani in supervizarea lucrarilor de infrastructura, 1 contract de supervizare in infrastructura de deseuri
Diriginte de santier 1-Studii superioare, autorizat domeniul ?Constructii civile siindustriale?1 contract de supervizare de lucraride infrastructura de mediu
Diriginte de Santier 2-Studii superioare autorizat pentru una dincategoriile: drumuri/lucrari tehnico-edilitare si retele de apa si canalizare/instalatii aferente constructiilor, potrivit legislatiei in vigoare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara: 2 contracte de Asistenta Tehnica, valoarea cumulata, minim5.000.000lei, de infrastructura de mediu, din care cel putin unul sa fie in domeniul deseurilor, siun contract care sa fi avut inclusa o campanie de informare si constientizare publica la nivel judetean/regional/national, in domeniul gestiunii deseurilor/colectare selectiva2 contracte care au implicat/implica activitati de Supervizare de lucrari in domeniul infrastructurii de mediu, din care cel putin unul sa fie in domeniul deseurilor, la care participarea ofertantului a fost/este, in mod cumulativ, de minim 2.500.000 leiMinim un contract de realizare a documentatiei/ documentatiilor de atribuire aferente contractului/ contractelor de concesionare/delegare servicii privind operarea infrastructurii de gestionare a deseurilorISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 sau echialente
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
MODUL IN CARE OFERTANTUL INTELEGE OBIECTIVELE PROIECTULUI SIREZULTATELE ASTEPTATE
20%
Descriere:
3.
METODOLOGIA DE PRESTARE A SERVICIILOR
25%
Descriere:
4.
ORGANIZAREA SI PLANIFICAREA IN TIMP A ACTIVITATILOR, PE DURATA CONTRACTULUI
25%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S45-066584 din 05.03.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.09.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.09.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.09.2010 11:00
Locul: la sediul Consiliului judetean Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, reprezentanti/imputerniciti ai ofertantului, observatori
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): fonduri structurale, POS Mediu, Domeniu major de interventie 1, Axa prioritara 2
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  4021.310.46.42, Adresa internet (URL):  WWW.CNSC.RO
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba, Sectia Comerciala, de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Piata I.C.Bratianu nr.1-3, ,Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510118, Romania, Tel. 0258 ? 810 289; 810 293, Fax:  0258 ? 810 286, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al aut.contr.considerat nelegal...art.256^2/OUG34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN SIBIU - COMPARTIMENT JURIDIC
Adresa postala:  str. G-ral Magheru 14, Localitatea:  Sibiu, Cod postal:  550185, Romania, Tel. 0269-217733, Email:  [email protected], Fax:  0269-218159, Adresa internet (URL):  www.cjsibiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.08.2010 15:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer