Licitatie Publica - ASISTENTA TEHNICA SI SUPERVIZAREA LUCRARILOR DE CONSTRUCTII ? SISTEM DE MANAGEMENT INTEGRAT AL DESEURILOR DIN JUDETUL MURES
Anunt de participare numarul 107320/08.09.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JudetulMures
Adresa postala: str. Primariei nr.2, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540026, Romania, Punct(e) de contact: Carmen Patran, Tel. 0265-263211, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0265-268718, Adresa internet (URL): www.cjmures.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Unitatea de Implementare a proiectului Sistem de management integrat al deseurilor
Adresa postala: str. Primariei nr.2, Localitatea: Tirgu Mures, Cod postal: 540026, Romania, Punct(e) de contact: Radu Spinei, etaj 2, cam 122, interior 1273, Tel. 0265263211, In atentia: Radu Spinei, Email: [email protected], Fax: 0265-266804
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Unitatea de Implementare a proiectului Sistem de management integrat al deseurilor
Adresa postala: str. Primariei nr.2, Localitatea: Tirgu Mures, Cod postal: 540026, Romania, Punct(e) de contact: Radu Spinei, etaj 2, cam 122, interior 1273, Tel. 0265263211, In atentia: Radu Spinei, Email: [email protected], Fax: 0265-266804, Adresa internet (URL): www.cjmures.ro; e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ASISTENTA TEHNICA SI SUPERVIZAREA LUCRARILOR DE CONSTRUCTII ? SISTEM DE MANAGEMENT INTEGRAT AL DESEURILOR DIN JUDETUL MURES
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Localitatile Tirgu Mures, Sinpaul, Cristesti, Iernut, Sovata, Reghin, Iernut si Ludus, judetul Mures
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta tehnica si supervizarea lucrarilor de constructii ?SISTEM DE MANAGEMENT INTEGRAT AL DESEURILOR DIN JUDETUL MURES
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71313000-5 - Servicii de consultanta in ingineria mediului (Rev.2)
71520000-9-Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
71800000-6-Servicii de consultanta pentru alimentarea cu apa si servicii de consultanta in materie de deseuri (Rev.2)
72224000-1-Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
79341100-7-Servicii de consultanta in publicitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Componenta 1 ? Asistenta tehnica pentru UIP din cadrul CJ Mures
Componenta 2 ? Supervizarea lucrarilor de constructiiComponenta 3 ? Sprijin in procesul de achizitiiComponenta 4? Asistenta tehnica pentru elaborarea si implementarea strategiei de informare si constientizare a publicului referitoare la gestionarea deseurilor municipale
Valoarea estimata fara TVA: 2, 768, 234EUR
II.2.2) Optiuni
Da
achizitionarea de servicii similare in conditiile art. 122 litera j a OUG 34/2006.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 55364 Euro si garantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul proiectului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Ofertant/asociere/subcontractant.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind calitatea de participant la proceduraOperatorul economic sa dovedeasca ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolele 180 si 181 din OUG 34/2006Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei? Oficiul Registrului Comertului sau documentul echivalentAdresa de la Curtea Districtuala/ Instanta Competenta / Agentie Guvernamentala unde isi are sediul compania / sucursala sau echivalent din care sa rezulte ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditoriiCazier judiciar pentru administratoriiCazierul judiciar al companieiCertificatul de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalentCertificatul pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS)Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale (autoritati fiscale si administrative), care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local valabil si fara datorii restante la data deschiderii ofertelorCertificat de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media Cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2007, 2008 si 2009), in domeniul de activitate aferent obiectului contractului trebuie sa fie mai mare sau egala cu echivalentul in lei a 5000000 EURO.Media rezultatului financiar net al ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2007, 2008 si 2009) trebuie sa fie pozitiva.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2007, 2008 si 2009, vor fi vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006 modificata si completata.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 aniLista cu expertii principali: LIDER DE ECHIPA- studii superioare, Calificare/ experienta 10 ani, minim 2 proiecte in domeniulgestiunii deseurilor sau in domeniul de mediu, lider/lider adjunct de echipa in cel putin un contract in domeniul deseurilor sau de mediu finantat de UE sau IFI.ASISTENT LIDER DE ECHIPA, studii superioare, experienta in util. programelor PRIMAVERA, MICROSOFT PROJECT sau similar, experienta minim 5 ani, in contracte de asist tehn pt. management de proiect si supervizare, Lider/lider adjunct de echipa intr-un contract in domeniul manag. deseurilor.EXPERT FINANCIAR - studii superioare, experienta 10 ani, exp.in manag. financiar al proiectelor expert financiar in minim 1 contract de infrastructura deseuri din fonduri UE/internationale.
EXPERT INSTITUTIONAL-studii sup, 10 ani, experienta in minim un poriect finantat din fonduri europene/internat. in domeniul gestionarii deseurlor sau infrastr de mediu.EXPERT IN PROTECTIA MEDIULUI- studii super, min 10 ani vechime, participarea la 1 proiect cu finantare UE sau IFI, participarea in cel putin 2 proiecte infrastr privind gestionarea deseurilor.EXPERT ACHIZITII- studii super, experienta 10 ani in domeniul achizitiilor publice, participare ca expert intr-un contract similar. EXPERTIN RELATII PUBLICE/COMUNICARE, studii sup, exp. min 10 ani, exp. in min 3 campanii de constientizare/informare.
INGINER REZIDENT, studii sup., min 10 ani exp, part intr-un un proiect de supervizare a lucrarilor realizate in conditii contractuale FIDIC (sau similare)in domeniul infrastructurii finantate de UE sau IFI;Participarea ca Inginer rezident/lider/lider adjunct de echipa in cel putin 1 (un) contract de supervizare de lucrari finantat din fonduri europene/internationale, in domeniul infrastructurii de gestionare adeseurilor, de complexitate similara (TMB, constructia unui depozit conform, inchideri de depozite neconforme).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara cel mult 3 contracte de Asistenta Tehnica in domeniul managementului, valoarea cumulata, minim 2500000 EURO.cel putin un contract de supervizare lucrari in domeniul managementului deseurilor care a inclus o instalatie de tratare mecano biologica si care indeplineste cumulativ conditiile: valoarea lucrarilor sa fie de cel putin 20 milioane euro, lucrarile sa fie realizate in cond. contr. FIDIC sau similar, lucrarile sa fie realizate cu finantare UE sau IFI.Minim un contract de realizare a documentatiei de concesionare a operarii infrastructurii de gestionare a deseurilor, in conditiile legislatiei romane.INGINER REZIDENT ASISTENT, studii sup, min10 ani exp, exp in cel putin un proiect de supervizare a lucrarilor realizate in cond contr FIDIC (sau similare) in dom infrastr finantat de UE sau IFI; particip. ca Inginer rezident/lider/lider adjunct de echipa in cel putin un contr de supervizare de lucrari din fonduri europene/internat, in dom infrastr de gestionare adeseurilor, care sa fi inclus cel putin constr unui depozit nou conform.INGINER SUPERVIZOR, studii sup, min 5 ani exp, a participat la superv. lucrarilor in cel putin 1 proiect in dom. Infrastr. de mediu finantat din fonduri europene/ internat, a participat la superviz. lucrarilor in cel putin 1 proiect in dom. Infra. de management al deseurilor.ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 sau echialente
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
MODUL IN CARE OFERTANTUL INTELEGE OBIECTIVELE PROIECTULUI SI REZULTATELE ASTEPTATE
20%
Descriere:
3.
METODOLOGIA DE PRESTARE A SERVICIILOR
25%
Descriere:
4.
ORGANIZAREA SI PLANIFICAREA IN TIMP A ACTIVITATILOR, PE DURATA CONTRACTULUI
25%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
13513 din 3 septembrie 2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S21-029864 din 30.01.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.10.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.10.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.10.2010 13:00
Locul: Tirgu Mures, str. Primariei nr.2, etaj 1, cam 45- sala consilierilor
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii, imputernicitii acestora si invitati ai beneficiarului.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu Axa prioritara 2 ? ?Dezvoltarea sistemelor de management integrat al deseurilor si reabilitarea siturilor istorice contaminate?, fonduri europene 80%, buget de stat 18%, buget local 2%.
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Mures
Adresa postala: str.Bolyai Farkas nr.30, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540067, Romania, Tel. 0265-260323, Email: [email protected], Fax: 0265-267856, Adresa internet (URL): www.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al aut.contr.considerat nelegal...art.256^2/OUG34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Mures
Adresa postala: str. Primariei nr.2, Localitatea: Tirgu Mures, Cod postal: 540026, Romania, Tel. 0265263211, Email: [email protected], Fax: 026528718
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.09.2010 19:11