Licitatie Publica - Asistenta tehnica si supravegherea executiei proiectului ,,Reabilitarea si extinderea infrastructurii turistice in orasul Rupea
Anunt de participare numarul 82792/22.07.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL RUPEA
Adresa postala: Str. REPUBLICII nr. 169, Localitatea: Rupea, Cod postal: 505500, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA MIRELA DARABANT, Tel.0268260490, In atentia: Jr. IOANA MADALINA ROMAN, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0268260490, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica si supravegherea executiei proiectului , ,Reabilitarea si extinderea infrastructurii turistice in orasul Rupea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Orasul Rupea si imprejurimile sale
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acordarea de asistenta tehnica si supravegherea executiei proiectului prin diriginti/inspectori de santier pentru proiectul , ,Reabilitarea si extinderea infrastructurii turistice in orasul Rupea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
71521000-6-Servicii de supraveghere a santierului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Asistenta tehnica si supravegherea executiei proiectului , ,Reabilitarea si extinderea infrastructurii turistice in orasul Rupea
Valoarea estimata fara TVA: 1, 576, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie 25.000 ron, Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Fonduri Europene: 85%- Co-finantare nationala: 15%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere si acord (acorduri) de subcontractare, daca este cazul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181
- Certificate cu privire la indeplinirea obligatiilor exigibile privind plata impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si bugetul local
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasaca ofertantul are ca obiect de activitate serviciile care urmeaza a fi prestate, pentru persoane fizice sau juridice romane
- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta profesionala in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in cazul persoanelor juridice sau fizice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind cifra de afaceri si profituldin care sa reiasa cifra de afaceri medie anuala pe anii 2006, 2007 si 2008.
- Rezultatul anual net al exercitiului (profitul net) al ofertantului pentru fiecare din ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008).
- Declaratie privind lichiditatea generala si solvabilitatea patrimoniala (anul 2008)- Se vor prezenta Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2006, 2007 si 2008, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006 modificata si completata. Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul in care pentru exercitiul financiar 2008 bilantul si anexele nu au fost inregistrate de organele competente, ofertantul va prezenta bilantul contabil, anexele la acesta si balanta de verificare contabila intocmita la 31.12.2008, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati, sau de cenzorii societatii dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative, a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cifra de afaceri media anuala pe anii 2006, 2007 si 2008, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, maimaresauegalacu4.000.000 RON.- Rezultatul anual net al exercitiului (profitul net) al ofertantului pentru fiecare din ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008)trebuie sa fie pozitiv.- Solvabilitate patrimoniala minim 30%- Lichiditate generala minim 100%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Prezentarea principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani pentru contracte de servicii similare.
- Obligatia prezentarii declaratiei referitoare la efectivele medii anuale a personalului angajat si cadrelor de conducere
- Obligativitatea prezentarii listei echipei de experti pentru indeplinirea contractului, insotita de cv-uri, declaratii de disponibilitate, recomandari, copii diplome.
-Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, laboratoare si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului;
-Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite privind serviciile de consultanta/asistenta tehnica (de ex. AMCOR, ROCA, ARIC, FIDIC, APDP, EFCA, etc);
- Avand in vedere ca obiectul prezentului contractpresupune servicii de asistenta tehnica si supervizare pentru un obiectiv monument istoric, ofertantul trebuie sa prezinte certificat atestare Ministerul Culturii si Cultelor Oficiul National al Monumentelor Istorice.
-Asigurarea calitatii serviciilor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Ofertantii trebuie sa faca dovada faptului ca in ultimii 3 ani , au derulat cel putin 3 contracte de asistenta tehnica si supervizare (CPV-uri similare cu CPV-urile prezentului contract)a caror valoare cumulata sa fie de 1.000.000 ron.- Fise de experienta similara, documente suport (copii contracte, recomandari procese verbale, etc)- Echipa de experti compusa din: Expert cheie 1 Lider de echipaExpert cheie 2: Inginer Rezident, Restaurari MonumenteExpert cheie 3: Inginer Rezident, DrumuriExpert cheie 4: Expert edilitareExpert cheie 5: Expert rezistentaExpert cheie 6: ArhitectExpert cheie 7: Responsabil tehnic cu controlul calitatiiExpert cheie 8: Arheolog.- ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PRETUL OFERTEI
35%
Descriere:
2.
GRADUL DE INTELEGERE A OBIECTIVELOR PROIECTULUI SI A REZULTATELOR ASTEPTATE DE LA OFERTANT
15%
Descriere:
3.
METODOLOGIA DE PRESTARE A SERVICIILOR
35%
Descriere:
4.
ORGANIZAREA SI PLANIFICAREA IN TIMP A ACTIVITATILOR, PE DURATA CONTRACTULUI
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.08.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.08.2009 11:00
Locul: Sediul Primariei orasului Rupea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de licitatie, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, reprezentanti ai UCVAP in calitate de observatori.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Regional Operational - Axa prioritara 5 Dezvoltarea durabila si promovarea turismului - Domeniul major de interventie 5.1.)
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se poate prelua de pe www.e-licitatie.rosau de la sediul Primariei orasului Rupea, str. Republicii nr. 169, Localitate RUPEA, judetul Brasov, Cod postal: 505500, Romania, punct (e) de contact: Biroul Achizitii Publice, doamna Darabant Daniela, Resp. juridic/achizitii proiect Secretar Ioana Madalina Roman, Tel/Fax: 0268/260490, documentatia este gratuita.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40 (021) 310.46.41, Email: [email protected], Fax: +40 (021) 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Brasov
Adresa postala: B-dul Eroilor nr.5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel.0268 41.41.14, Email: [email protected], Fax: 0268 47.51.46, Adresa internet (URL): www.portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul este de 10 zile conform art. 256^2 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Rupea - Compartiment juridic(in atentia Secretar Jr. Ioana Madalina Roman)
Adresa postala: str. Republicii nr. 169, Localitatea: Rupea, Cod postal: 505500, Romania, Tel.0268-260490, Email: [email protected], Fax: 0268-260490
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.07.2009 09:56