Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica supraveghere executie lucrari pentru proiectul: ?Dezvoltarea capacitatii feroviare in Sectorul Fluvio-Maritim al Portului Constanta?


Anunt de participare (utilitati) numarul 110335/28.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA "ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME" SA CONSTANTA
Adresa postala:  Incinta Port Constanta, Gara Maritima, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900900, Romania, Punct(e) de contact:  Director Tehnic, Serviciul Dezvolare- Achizitii Publice Nicoleta Dogaru, Tel. 0241-601035, 601391, In atentia:  Director Tehnic ? Emil Sorin Banias, Sef Serviciul Dezvolare- Achizitii Publice Nicoleta Dogaru, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0241/619512, 601391, Adresa internet (URL):  www.portofconstantza.com, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Activit??i portuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Asistenta tehnica supraveghere executie lucrari pentru proiectul: ?Dezvoltarea capacitatii feroviare in Sectorul Fluvio-Maritim al Portului Constanta?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Port Constanta Sud
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta tehnica supraveghere executie lucrari pentru proiectul: ?Dezvoltarea capacitatii feroviare in Sectorul Fluvio-Maritim al Portului Constanta?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
constructii cai ferate
Valoarea estimata fara TVA: 608, 919RON
II.2.2) Optiuni
Da
Posibilitatea de suplimentare a serviciilor conform art.252 lit k din OUG 34/2006.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
50 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 10.680 Lei, echivalentul a 2.500 Euro, 1 Euro = 4, 2718 Lei. Modalitatea de constituire: instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri structurale ale Uniunii Europene si surse de la bugetul de stat, finantare prin POS-T
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind : eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art. 181din OUG 34/ 2006, calitatea de participant la proceduraCertificat constatator si certificat de inregistrare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, Informatii privind situatia financiaraCifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani: minim 897.078 Lei, echivalentul a 210.000 Euro; 1 euro = 4, 2718 Lei
Rezultatul (profit/pierdere) din exploatare cumulat pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) sa fie pozitiv
Informatii privind situatia financiara a contractantului
Bilanturile contabile la 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)minim 1 proiect de supraveghere de lucrari de constructie de cai ferate, incheiat si finalizat in ultimii 3 ani, cu o valoare a contractului de servicii de minim 341.744 Lei, echivalentul a 80.000 Euro (aceasta valoare cuprinde numai partea executata de catre operatorul economic ofertant, in cazul in care a participat intr-o asociere), la cursul Bancii Central Europene, pentru 30 septembrie 2010 de 1 Euro = 4, 2718 Lei;
b)minim 1 proiect de supraveghere de lucrari de constructii de conducte, de linii de comunicatie si electrice, de autostrazi, de sosele, de aerodromuri si de cai ferate, lucrari de nivelare, incheiat si finalizat in ultimii 3 ani, cu o valoare a lucrarilor supervizate de minim 170.872 Lei, echivalentul a 40.000 Euro, la cursul Bancii Central Europene, pentru 30 septembrie 2010 de 1 Euro = 4, 2718 Lei (in cazul in care operatorul economic ofertant a participat intr-o asociere partea din contractul de supraveghere executata trebuie sa fi fost de minim 20%);
c)minim 1 proiecta de supraveghere de lucrari de constructie noua sau reabilitare de cale ferata electrificata, incheiat si finalizat in ultimii 3 ani, care sa includa supravegherea lucrarilor la linia de contact, telecomunicatii si semnalizare, cu o valoare a lucrarilor supervizate de minim 85.736 Lei echivalentul a 20.000 Euro (in cazul in care operatorul economic ofertant a participat intr-o asociere partea din contractul de supraveghere executata trebuie sa fi fost de minim 20%), la cursul Bancii Central Europene, pentru 30 septembrie 2010, 1 Euro = 4, 2718 Lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Oferta tehnica
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S58-086629 din 24.03.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.12.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.12.2010 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.12.2010 13:00
Locul: Sediul C.N. A.P.M. S.A. Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor in baza unei imputerniciri scrise
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial in Transporturi 2007-2013
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire incluzand Studiul de Fezabilitate ? (Piese scrise + Piese desenate) va fi pus la dispozitie in mod gratuit la sediul beneficiarului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021-310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala:  Str. Traian, nr. 23, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900743, Romania, Tel. 0241/616 003, Fax:  0241/606 597
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN APM SA Constanta, Serviciul Juridic si Contencios
Adresa postala:  Incinta Port, Gara Maritima, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900900, Romania, Tel. 0241-601704, Fax:  0241-619512
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.10.2010 10:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer