Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnico-economica pentru directiile si birourile de implementare din cadrul AM si OI POS Mediu a proiectelor finantate din asistenta financiara nerambursabila


Anunt de participare numarul 110452/03.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Mediului si Padurilor
Adresa postala:  Str. Justitiei nr. 59-61, sector 4, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  040117, Romania, Punct(e) de contact:  Mirela ZOIA, Tel. 316.61.57, Email:  [email protected], Fax:  316.07.78, Adresa internet (URL):  www.posmediu.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnico-economica pentru directiile si birourile de implementare din cadrul AM si OI POS Mediu a proiectelor finantate din asistenta financiara nerambursabila
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Sediile AM si OI POS Mediu
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea serviciilor de asistenta tehnica de specialitate necesare cresterea capacitatii administrative a AM POS Mediu si a celor 8 OI-uri in ceea ce priveste gestionarea instrumentelor structurale in conformitate cu cerintele UE si cu reglementarile nationale.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71313000-5 - Servicii de consultanta in ingineria mediului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor achizitiona, conform cerintelor specificate in Caietul de Sarcini, servicii de asistenta tehnica de specialitatein sprijinul personalului DFC, DFS si al Compartimentului de Monitorizare-Raportare de la nivelul fiecarui OI implicat in monitorizarea si verificarea tehnica a proiectelor finantate prin POS Mediu
Valoarea estimata fara TVA: 26, 964, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 120.000 euro sau echivalent lei; garantie de buna executie 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare de la Bugetul de Stat, 75% din totalul chelt.eligibile vor fi rambursate din FFEDR prin Axa Prioritara 6 ?Asistenta Tehnica? din POS MEDIU. Plata cu OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere /Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta 34/2006, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din ordonanta 34/2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, certificat constatator, documente care dovedesc o forma de inregistrare, certificat de atestare fiscala, certificat privind plata impozitelor locale si cazier judiciar, valabile la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?Decl.privind profitul net din care sa rezulte ca media profitului net al ofertantului pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) este pozitiva.
? Fisa de informatii generale cu declaratia privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 (trei) ani (2007, 2008, 2009).? Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2007, 2008 si 2009, vizate si inregistrate de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Profit net pozitiv. Valoarea minima impusa pentru cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului, respectiv 6.300.000 Euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de inform privind exp.similara, contracte, recomandari.2.Lista cu expertii principali, CV-uri, dipl./certif, decl. de exclusiv. si disp., rec.Expert EAMf?Studii univ. ec. de lunga durata, absolvite cu dipl.de licenta
?Min.10 ani exp. gen. in dom. Managem. financiar al programelor/proiectelor de investitii cu finantari internat
?Exp de cel putin 5 ani in elab de analize ec-financ/cost-beneficiu/ costuri de operare/tarife in dom serv de apa/gest. deseuri
?Exp in aplic. Reg. Europene privind manag. Instr. financiare, in cel putin un program/proiect finalizat
?Exp in pregatirea/implementarea financiara a programelor/ proiectelor, cel putin 1 proiect cu finantare internat. finalizat
Expin cel putin un proiect cu activitati de suport/formare in dom. financiar/institutional.
Expert EAMi
?Studii univ de lunga durata, absolv cu dipl de licenta in dom Manag. Organizatiei, Manag res. umane
?Min 10 ani exp gen. in dom. Manag. organizatiei?Exp. de cel putin 5 ani in elab/implem sist calitatii?Exp in aplic. Reg. Europene privind manag instrum financiare, in cel putin un program/proiect finalizat
?Exp in preg./implem. schemelor de manag.ale autoritatilor publice
-Exp. in cel putin un proiect cu activ. de suport/formare in dom. institutional.
Expertiprincipali OIEOI (7 persoane)Pentru fiecare din acesti 7 experti, cerinte minime:
?Dipl univ de studii tehnice de lunga durata in dom instalatii/constructii/ hidrotehnica.
?Min 10 ani de exp profes gen.
?5 ani exp in proiectare/supervizare/executie a sist. de apa si apa uzata, sau?5 ani exp in proiectare/supervizare/executie a sist. integrate de manag al deseurilor?Exp in manag de contr (conditii tip FIDIC sau similar) in cel putin 1 proiect finaliz
-Exp in dom implem proiectelor/ contr de infrastruct de apa si/sau apa uzata/deseuri in conf cu legisl rom. in dom., in cel putin 1 proiect/contract finalizat pe bazapv de receptie.
Pentru personal ? cerinte minime se regasesc si la sectiunea Alte informatii precum si in DA.
3.Certif. privind manag sist calitatii din seria ISO 9001 sau certif echiv
4.Inf. privind subcontr./asociatii
5.Formularul de contract semnat de ofertant
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Exp. similara -cerinta minima este considerata ca fiind indeplinita daca candidatul/ofertantul prezinta minim 1 proiect similar finalizat - asistenta tehnica/consultanta pentru proiecte de infrastructura de mediu privind apa/apa uzata, deseuri, a carui valoare sa fie de minim 25.680.000 lei, echivalentul a 6.000.000 Euro, fara TVA, sau 2 proiecte similare finalizate a caror valoare cumulata sa fie de minim 6.000.000 Euro.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
30%
30
Descriere: Componenta financiara
2.
Modul in care ofertantul intelege obiectivele proiectului si rezultatele asteptate
20%
20
Descriere:
3.
Metodologia de prestare a serviciilor
25%
25
Descriere:
4.
Organizarea si planificarea in timp a activitatilor pe durata contractului
25%
25
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 70
Pondere componenta tehnica: 70 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
POSM/AT/I.5.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.12.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.12.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.01.2011 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Finantare de la Bugetul de Stat, 75% din totalul chelt.eligibile vor fi rambursate din FFEDR prin Axa Prioritara 6 ?Asistenta Tehnica? din POS MEDIU.
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Expert EAM 1?Dipl. univ. de studii tehnice de lunga durata in dom.instalatii/constructii/ hidrotehnica (I/C/H).?Lider de Echipa/Lider de proiect/Lider adj de Echipa/Lider adj de proiect/Manager de proiect/Sef de proiect/Manager de proiect/ Director de proiect in cel putin un proiect cu finantare europeana/internat .-Min 15 ani exp. profes.gen., din care particip.a timp de min.3 ani in proiecte de investitii cu finantare internat.-10 ani experienta in proiectare si/sau exec. a sist. de apa si/sau apa uzata-Exp.in manag.de contr.(conditii tip FIDIC sau similar) in cel putin 2contr, din care cel putin 1 finalizat.?Exp.in dom.implem.proiectelor/contr. de infrastr. de apa si/sau apa uzata, si cel putin 1 proiect/contr. de investitii in val.de cel putin 1 mil. euro.Expert EAM 2?Dipl.univ. de studii tehnice de lunga durata in dom. instalatii/constructii/ hidrotehnica.?Abilitati de coordonare echipe de experti: Lider de Echipa/Lider de proiect/Lider adjunct de Echipa/Lider adjunct de proiect/Manager de proiect/Sef de proiect/Manager de proiect/ Director de proiect in cel putin un proiect cu finantare europeana/internationala.-Minim 15 ani de exp.profes.gen., din care participarea timp de minim 3 ani in proiecte de investitii cu finantare internationala.-5 ani exp.in proiectare si/sau executie a elementelor de sist.de gest.integrata a deseurilor-Exp.in manag.de contract (conditii tip FIDIC sau similar) in cel putin 1 contr. finalizat;?Exp.in dom.implem. proiectelor/contractelor de gest. integrata a deseurilor; cel putin 1 proiect/contrin dom. de mai sus care sa fi acoperit o populatie de min.100.000 loc.Documentatia de atribuire poate fi descarcata din SEAP la linkul www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 012 319 16 88, Email:  [email protected], Fax:  021 319 82 46
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Asistenta Tehnica
Adresa postala:  Str. Justitiei nr. 59-61, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  040117, Romania, Tel. 021 316 61 57, Email:  [email protected], Fax:  021 316 07 78
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.10.2010 15:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer