Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - AsistentaTehnica pentru Managementul Proiectului in cadrul lucr""Reab. sistem. de termof. urb. la niv. Mun. Bt. ptr. 2009-2028 in scop conf. la leg. de mediu si crest. ef. energ.


Anunt de participare numarul 118082/26.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BOTOSANI
Adresa postala:  str. Piata Revolutiei nr.1, Localitatea:  Botosani, Cod postal:  710236, Romania, Punct(e) de contact:  Compartiment achizitii publice, Tel. 0231530143 int.103/0231515142, In atentia:  d-nei Gianina Sorohan, Email:  [email protected], Fax:  0231515142/0231531595, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Municipiul Botosani
Adresa postala:  Calea Nationala, nr.101- Casa Cartii, Localitatea:  Botosani, Cod postal:  710233, Romania, Punct(e) de contact:  Compartiment Achizitii Publice, Tel. 0231-502200, In atentia:  Gianina Sorohan, Email:  [email protected], Fax:  0231-515142
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Municipiul Botosani
Adresa postala:  Calea Nationala, nr.101- Casa Cartii, Localitatea:  Botosani, Cod postal:  710233, Romania, Punct(e) de contact:  Compartiment Achizitii Publice, Tel. 0231-502200, Email:  [email protected], Fax:  0231-515142
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
AsistentaTehnica pentru Managementul Proiectului in cadrul lucr""Reab. sistem. de termof. urb. la niv. Mun. Bt. ptr. 2009-2028 in scop conf. la leg. de mediu si crest. ef. energ.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: La sediul SC MODERN CALOR SA BOTOSANI
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul presupune realizarea urmatoarelor activitati si etape specifice: Etapa I: Faza de pregatire a implementarii contractului
FazaI cuprinde urmatoarele activitati majore:
Activitatea 1 ? Organizarea UMP
Activitatea 2 ? Organizarea unitatii de implementarea a proiectului din partea Consultantului
Activitatea 3 ? crearea conditiilor de implementare a proiectului;
Etapa II: Faza de implementare a contractului.
Fazaa II a cuprinde urmatoarele activitati majore:
Activitatea 1 ? Suport in managementul Proiectului
In cadrul acestei activitati Prestatorul trebuie sa asigure:
Asistenta Tehnica pentru UMP, in vederea indeplinirii atributiilor sale.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
79341100-7-Servicii de consultanta in publicitate (Rev.2)
90700000-4-Servicii privind mediul (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul presupune realizarea urmatoarelor activitati si etape specifice: Etapa I: Faza de pregatire a implementarii contractului
FazaI cuprinde urmatoarele activitati majore:
Activitatea 1 ? Organizarea UMP
Activitatea 2 ? Organizarea unitatii de implementarea a proiectului din partea Consultantului
Activitatea 3 ? crearea conditiilor de implementare a proiectului;
Etapa II: Faza de implementare a contractului.
Fazaa II a cuprinde urmatoarele activitati majore:
Activitatea 1 ? Suport in managementul Proiectului
In cadrul acestei activitati Prestatorul trebuie sa asigure:
Asistenta Tehnica pentru UMP, in vederea indeplinirii atributiilor sale.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 778, 964RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
47 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare :110.000 Lei , se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-Fonduri europene (fondul de coeziune) = 50%-Co-finantare nationala = 45%-Co-finantare locala = 5%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratia de eligibilitate, decl. de neincadrare in prev.art.181 din OUG 34/2006, decl.privind calitatea de participant, decl.de integritate, certif constatatoare privind indepl.obligat.exigibile de plata catre bugetul local si bugetul de stat, certif.de participare cu oferta independenta, decla. conf.art.69^1din OUG 34/2006, copie CUI, certif constatator emis de ORC,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, bilanturile 2007-2008-2009, dovada disponibilului din cont sau accesul la o linie de creditare, istoricul incidentelor de plati,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie pe 2007-2008-2009 - 15, 400, 000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor serviciisimilare prestate in ultimii 3 ani, Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, Efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, Pers.cheie+CV-le, ,Decl asociati/subcontr.ISO 9001/echiv., ISO 14001/echiv, OHSAS18001/echiv.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
NIVEL SPECIFIC NECESAR PT. PERS CHEIE ANGAJAT? MANAGER DE PROIECT- 3 ani ? EXPERT TEHNIC- 3 ani ? MANAGER PROIECT ADJUNCT- 3 ani ? EXPERT FINANCIAR- 3 ani ? EXPERT ACHIZITII-3 ani - CONSILIER JURIDIC-3 ani ? EXPERT PROTECTIA MEDIULUI-3 ani ? EXPERT RELATII PUBLICE-3 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
MODUL IN CARE OFERTANTULINTELEGE OBIECTIVELE PROIECTULUI SI REZULTATELE ASTEPTATE
20%
Descriere: Componenta tehnica
3.
METODOLOGIA DE PRESTARE A SERVICIILOR
25%
Descriere: Componenta tehnica
4.
ORGANIZAREA SI PLANIFICAREA IN TIMP A ACTIVITATILOR, PE DURATA CONTRACTULUI
25%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.05.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.05.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.05.2011 11:00
Locul: Sala de sedinte a consiliului Local al Municipiului Botosani din Piata Revolutiei nr.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Fiecare ofertant poate fi reprezentat de catre un imputernicit care are dreptul la un insotitor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect prioritar strategic privind Programul Operational Sectorial de Mediu, Axa prioritara 3 - Reducerea poluarii si minimizarea efectelor schimbarilor climatice prin reabilitarea sistemelor de incalzire urbana, vizand atingerea tintelor de eficienta energetica in zonele prioritare identificate
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Durata contractului include si cele 12 luni reprezentand perioada de notificare a deficientelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul este de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act alautoritatii contractante considerat nelegal. In cazul contestatiei la Documentatia de atribuire, data luarii la conostinta este data publicarii D.A.in SEAP.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Primariei Municipiului Botosani
Adresa postala:  Piata Revolutiei, nr.1, Localitatea:  Botosani, Cod postal:  710234, Romania, Tel. 0231-502200, Email:  [email protected], Fax:  0231-531595, Adresa internet (URL):  primariabt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.03.2011 09:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer