Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Aspiratoare,altele decat cele de uz casnic, Utilaje pentru minerit,cariere de piatra si constructii, Echipament minier, Pompe submersibile


Anunt de intentie (utilitati) numarul 13763/14.01.2009
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Complexul Energetic Turceni S.A.
Adresa postala: Str. Uzinei, Nr.1, Localitatea: Turceni, Cod postal: 217520, Romania, Punct(e) de contact: dl. Radoi Nicolae, Tel.0253.335.045, In atentia: dlui. Radoi Nicolae, Email: [email protected], Fax: 0253.335.068, Adresa internet (URL): www.eturceni.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Electricitate
- Prospectare i extragere a crbunelui i a altor combustibili solizi
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Aspiratoare, altele decat cele de uz casnic
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul va presupune furnizarea de aspiratoare, altele decat cele de uz casnic
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
42999100-6 - Aspiratoare, altele decat cele de uz casnic (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 02.03.2009
9 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 35, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data de initiere a procedurii de achizitie precum si durata contractului sunt date orientative, mai multe informatii puteti obtine urmarind sectiunea Anunturi de Participare din cadrul S.E.A.P.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Utilaje pentru minerit, cariere de piatra si constructii
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul va presupune furnizarea de utilaje pentru minerit, cariere de piatra si constructii
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
43000000-3 - Utilaje pentru minerit, cariere de piatra si constructii (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 20.01.2009
9 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 38, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data de initiere a procedurii de achizitie precum si durata contractului sunt date orientative, mai multe informatii puteti obtine urmarind sectiunea Anunturi de Participare din cadrul S.E.A.P.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Echipament minier
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul va presupune furnizarea de echipament minier
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
43100000-4 - Echipament minier (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 20.01.2009
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 41, 542RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data de initiere a procedurii de achizitie precum si durata contractului sunt date orientative, mai multe informatii puteti obtine urmarind sectiunea Anunturi de Participare din cadrul S.E.A.P.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Pompe submersibile
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul va presupune furnizarea de pompe submersibile
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
43134100-2 - Pompe submersibile (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 02.03.2009
9 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 26, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data de initiere a procedurii de achizitie precum si durata contractului sunt date orientative, mai multe informatii puteti obtine urmarind sectiunea Anunturi de Participare din cadrul S.E.A.P.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 140, 542 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
13.01.2009 22:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer