Licitatie Publica - Atribuire acorduri cadru in vederea incheierii de contracte subsecvente furnizare materiale sanitare
Anunt de participare numarul 123819/18.06.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
U.M. 02548 Bucuresti (Centrul Clinic de Urgenta de Boli Cardiovasculare al Armatei)
Adresa postala: Calea Plevnei, nr.134, sect.1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010242, Romania, Punct(e) de contact: Dumbrava Florentin, Tel. 021/319.6002, Email: [email protected], Fax: 021/319.6002, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Atribuire acorduri cadru in vederea incheierii de contracte subsecvente furnizare materiale sanitare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Calea Plevnei nr. 134, sector 1 Bucuresti, Sectia Farmacie a U.M. 02548 Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 141, 428.68 si 6, 945, 616RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In urma semnarii acordurilor cadru se vor incheia minim trei contracte subsecvente de furnizare produse pentru fiecare lot in parte, de regula la intervale de 4 luni
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autoritatea contractanta va achizitiona materialele sanitare inscrise in documentatia de atribuire atasata.Cantitatile minime, respectiv cele maxime prevazute in acordul cadru, precum si cantitatile minime si maxime ce se pot achizitiona in baza unui contract subsecvent se regasesc in documentatia de atribuitre atasata. Perioada de valabilitate a acordurilor cadru incepe la data semnarii acestora si se finalizeaza la data de 31.07.2012. Ofertantii pot depune oferta pentru unul sau mai multe loturi si au obligativitatea de a depune oferta pentru cantitatea maxima estimata a loturilor ofertate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141127-6 - Hemostatice absorbabile (Rev.2)
33140000-3-Consumabile medicale (Rev.2)
33141111-1-Bandaje adezive (Rev.2)
33184200-5-Proteze vasculare (Rev.2)
33184300-6-Proteze cardiace (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile ce se vor achizitiona sunt prezentate in cadrul Documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 141, 428.68 si 6, 945, 616RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se va constitui in mod obligatoriu garantie de participare.Cuantumul garantiei de participare pentru fiecare lot este specificat in Documentatia de atribuire atasata, precum si in anexa B.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri provenite de la CASAOPSNAJ
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu prevederile art. 180 si 181 din OUG 34/2006, prezentate in original.Declaratie privind conflictul de interese. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte ca au in obiectul de activitate producerea sau comercializarea produselor ofertate, prezentat in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertei.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataa impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, prezentate in original sau in copie certificata pentru conformitate cu originalul, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului, in termen de valabilitate, prezentat in copie certificata pentru conformitate cu originalul.Avizul/Autorizatia de functionare eliberata de Ministerul Sanatatii, in termen de valabilitate prezentat in copie certificata pentru conformitate cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nesolicitat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: 1.Declaratie de conformitate si/sau documente care sa ateste ca produsele ofertate respecta Directiva Consiliului Europei nr.93/42/CEE din 14 iunie 1993 privind dispozitivele medicale. Se vor prezenta copii dupa aceste documente certificate pentru conformitate cu originalul.
2.Prezentarea de mostre este obligatorie pentru toate loturile ofertate. Mostrele vor fi etichetate cu numele ofertantantului si numarul lotului atribuit in cadrul procedurii de achizitie.- ofertantii au obligatia de a intocmi si semna un proces verbal de predare-primire a mostrelor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda. Durata rundei de licitatie electronica o zi (24 de ore). In cadrul licitatiei electronice vor participa doar ofertele declarate admisibile.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A/1/1286 din 30.05.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S5-006722 din 08.01.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.07.2011 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.07.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 19.10.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.07.2011 10:00
Locul: Sediul U.M. 02548 din Calea Plevnei nr. 134, sector1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelor vor fi admise sa participe persoane imputernicite de reprezentantii legali ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Garantia de buna executie se va constitui pentru fiecare contract subsecvent de furnizare in parte.Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract si se va constitui in maxim 5 zile de la data semnarii contractului subsecvent de furnizare.Pentru operatorii economici care se incadreaza in categoria IMM cuantumul garantiei de buna executie va fi redus cu 50%
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M. 02548 Bucuresti-Serviciul juridic
Adresa postala: Adresa postala: Calea Plevnei nr. 134, sector1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010242, Romania, Tel. 0213196002, Fax: 0213196002
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.06.2011 09:58