Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Atribuire contract furnizare rechizite si consumabile pentru imprimante si copiatoare


Anunt de participare (utilitati) numarul 121023/09.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Transport Bucuresti
Adresa postala:  B-dul Dinicu Golescu nr. 1 Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  RO010861, Romania, Punct(e) de contact:  Iulian Dinica, Tel. 021-3074120, In atentia:  Laura Codrea, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  021-3074555, Adresa internet (URL):  www.ratb.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Intreprindere publica
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Atribuire contract furnizare rechizite si consumabile pentru imprimante si copiatoare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Intrarea Vagonului nr. 11, sector 2, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie rechizite si consumabile pentru imprimante si copiatoare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
30125110-5-Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
30197000-6-Articole marunte de birou (Rev.2)
39162110-9-Rechizite scolare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Necesar achizitii.
Valoarea estimata fara TVA: 472, 566.06RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare= 4.900 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din surse proprii. Plata prin ordin de plata in maxim 90 zile.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia personala a operatorilor economici;Declaratie art. 69^1/OUG 34/2006;Certificat de participare cu oferta independenta; Certificat constatator privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat, Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil impreuna cu contul de profit si pierderi la data de 30.06.2010.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale;Autorizare de functionare ca unitate protejata, Ordinul privind eliberarea autorizatiei de functionare ca Unitate protejata, Hotarare judecatoreasca de infiintare ca Organizatie Non- profit, Extras actualizat din registrul national al asociatiilor si fundatiilor sau Certificat de grefa, Doc. statutare, inclusiv actele aditionale si Hotararile judecatoresti, de modificare (daca este cazul), Declaratie pe proprie raspundere privind forta de munca, Declaratie pe propria raspundere ca produsele sunt fabricate conform standardelor si tehnologiei de fabricatie ale producatorului, conform standardelor Europene si corespund cu normele SR EN ISO 9001:2001, Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani, doc ISO 9001/2000, Certificat din care sa reiasa ca op ec are implementat si mentine un Sistem de Management al Securitatii Informatiei, in conformitate ci ISO/IEC 27001:2005, Cate o mostra pentru fiecare reper ofertat
III.2.4) Contracte rezervate
Da
Contractul este rezervat unor ateliere protejate
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termenul de livrare
30%
Descriere: termen de livrare
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Ob lic el este val tot a prod.Va fi o sg rundaPe parc lic el nu se va dezv ident ofVor fi puse la disp: poz pe care o ocupa, inf ref la val tot, nr.de partAu dr sa part la lic el doar op ec.inreg in SEAP
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
1580/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.05.2011 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.05.2011 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.05.2011 10:00
Locul: RATB - SERVICIUL LOGISTIC, etaj. 6, B-dul Dinicu Golescu nr. 1 Sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este gratuita publicata in SEAP si poate fi accesata la adresa de internet: www.e-licitatie.ro. Mentionam ca aceasta achizitie la nivel de an depaseste valoarea de cerere de oferta si de aceea organizam licitatie deschisa.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consilul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos, nr.6, sect.3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 3104641, Email:  [email protected], Fax:  021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
RATB - Serviciul Juridic Contencios
Adresa postala:  B-dul Dinicu Golescu nr.1, sect.1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010861, Romania, Tel. 021 3074000
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.05.2011 12:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer