Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Atribuire de acorduri cadru in vederea incheierii de contracte subsecvente de furnizare materiale sanitare specifice chirurgiei cardiovasculare si de angiografie si angioplastie


Anunt de participare numarul 127649/05.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 0521 BUCURESTI
Adresa postala:  strada Arhitect Ion Mincu nr.7 sector 1 Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011356, Romania, Punct(e) de contact:  STEFANIA GANEA, Tel. 0212228129;0212228862;021222033, Email:  [email protected], Fax:  0212222033, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Atribuire de acorduri cadru in vederea incheierii de contracte subsecvente de furnizare materiale sanitare specifice chirurgiei cardiovasculare si de angiografie si angioplastie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul UM0521 Bucuresti, Str.Arh. Ion Mincu, nr.7, sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 113, 940.13 si 21, 726, 525.4RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: La intervale de aproximativ 6 luni.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Atribuire de acorduri cadri in vederea incheierii de contracte subsecvente de furnizare materiale sanitare specifice chirurgiei cardiovasculare si de angiografie si angioplastie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33170000-2 - Anestezie si reanimare (Rev.2)
33111710-1-Accesorii pentru angiografie (Rev.2)
33111730-7-Accesorii pentru angioplastie (Rev.2)
33140000-3-Consumabile medicale (Rev.2)
39518200-8-Cearsafuri pentru sali de operatie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile si specificatiile tehnice se regasesc in documentatia de atribuire anexata.
Valoarea estimata fara TVA: intre 113, 940.13 si 21, 726, 525.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 434.530, 51 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Decontari cu CASAOPSNAJ, plata prin ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, original
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, original
Declaratie privind calitatea de participant la procedura, original
Declaratie privind conflictul de interese (neincadrarea in prevederile art.69 1 din OUG nr.34/2006, original
Certificatul de participare la licitatie ci oferta independenta (conform prevederilor ordinului ANRMAP nr.314/2010) original
Certificatul de Atestare Fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice, original sau copie legalizata
Certificatul de Atestare Fiscala eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale, original sau copie legalizata
Certificatul de Cazier Fiscal, original sau copie legalizata
Certificatul Constatator emis de ONRC de pe langa Tribunalul Teritorial, original sau copie legalizata
Certificat de inregistrare emis de ONRC de pe langa Tribunalul Teritorial, copie
Obs: Pentru documentele solicitate in original sau copie legalizata se accepta depunerea acestora in forma de copie lizibila, semnata si stampilata conform cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale conform formularului nr.2 (cifra de afaceri solicitata pentru anii 2008 - 2010, original
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Certificate sau documente emise de organisme abilitate care atesta conformitatea produselor, copie si traducere autorizata in lb.romana
2.Un document din care sa reiasa dovada certificarii sistemului de management al calitatii, in conformitate cu standardul ISO 9001 sau echivalent al acestuia, pentru ofertantul produselor, eliberat de un organism acreditat, copie si traducere autorizata in lb romana
3.Certificatul de conformitate marca CE si Declaratia de conformitate, pentru produsele ofertate, sau echivalent, copie si traducere autorizata in lb romana
4. Depunere obligatorie de mostre pentru toate loturile. In cazul in care operatorii economici oferteaza produse ce au facut obiectul unor contracte de furnizare incheiate in anii anteriori cu autoritatea contractanta, prezentarea de mostre nu este obligatorie.
Obs: Pentru traducerile autorizate in lb.romana se accepta depunerea acestora in forma de copie lizibila, semnata si stampilata conform cu originalul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
LE intr-o singura runda.Runda cu prelungirea perioadei de licitare si cu pas de licitare.Informatii in detaliul LE si in invitatia de participare la LE.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.09.2011 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.09.2011 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.09.2011 10:00
Locul: Sediul UM 0521 Bucuresti, Str.Arh.Ion Mincu, nr.7, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Vor prezenta o imputernicire scrisa din partea firmei
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Fonduri de la CASAOPSNAJ
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic Unitatea Militara 0521 Bucuresti
Adresa postala:  Str. Arh. Ion Mincu nr.7, sector 1, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011356, Romania, Tel. 0212228129, Fax:  0212222033
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.08.2011 08:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer