Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Atribuire de acorduri cadru, in vederea incheierii de contracte subsecvente de furnizare diversi reactivi.


Anunt de participare numarul 134518/04.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 0521 BUCURESTI
Adresa postala: strada Arhitect Ion Mincu nr.7 sector 1 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011356, Romania, Punct(e) de contact: STEFANIA GANEA, Tel. +40 212228129, Email: [email protected], Fax: +40 212222033, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Atribuire de acorduri cadru, in vederea incheierii de contracte subsecvente de furnizare diversi reactivi.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str.Arh Ion Mincu nr. 7, sector 1 Bucuresti
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 2, 011, 984.2RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Atribuire de acorduri cadru, in vederea incheierii de contracte subsecvente de furnizare diversi reactivi.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
33696100-6-Reactivi pentru determinarea grupelor sanguine (Rev.2)
33696500-0-Reactivi de laborator (Rev.2)
33696600-1-Reactivi pentru electroforeza (Rev.2)
33696700-2-Reactivi pentru urologie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Componenta loturilor, cantitatea si specificatiile tehnice se regasesc in caietul de sarcini atasatsi in anexa B.
Lot 1 - Reactivi de coagulare pentru aparatul Instrumentation LaboratoryACL 9000
PT-Fibrinogen Recombinant kit 1-25
Fibrinogen Clauss kit - 200 teste 1-8
APTT SP kit 1-25
D-Dimer kit 1-6
Emulsie Referinta kit=2x1000ml 1-100
Rotoare kit=20x100teste 1-30
Cuve 0, 5 ml punga 1000buc 1-20
Calibration Plasma hemosil kit 1-10
Control D-Dimer kit 1-40
Control Plasma kit 1-40
Factor diluent flacon 1-8
Cleaning Agent flacon 1-8
Lot 2 - Reactivi de bacteriologie - analizorul VITEK2, BIOMERIEUX
Cartele de identificare/antibiograma cutie = 20 buc 1-200
Varfuri de pipeta cutie = 96 buc 1-40
Pipete buc 1-1600
Tuburi de polistiren 2.000 buc/cutie1-10
Sol suspensie cutie = 1500 ml 1-25
Lot 3 - Reactivi de electroforeza - linia de electroforeza HYRYS ? HYDRASYS
Proteine serice30 proteinkit=150 teste 1-14
Hemoglobina glicozilata7 HbA1 ckit=70 teste 1-10
Hemoglobina glicozilata15 HbA1 c kit=150 teste 1-7
Electroforeza7 Hemoglobinei kit=70 teste 1-2
Imunofixare (paraproteine)2 IF cu antiseruri kit=20 teste 1-1
ElectroforezaLCRkit=30 teste 1-3
Electroforeza2 Bence - Jones kit=20 teste 1-1
Solutie spalare kit 1-2
Solutie decolorare kit 1-1
Lot 4 - Stripuri urina pentru Combi Scan 100/500
Stripuri urina 150 teste 1-100
Hartie termicarole 1-50
Lot 5 - Reactivi de imunologie pentru analizorul Beckman Coulter DxI 600 - ACCESS
AFP kit x 1001-4
AFP cal kit x 6001-1
AgHBs kit x 100 1-15AgHBs control kit x 2800 1-3
CA 125kitx100 1-1
CA 125 cal. kit 1-1
CA 15-3kitx100 1-1
CA 15-3 cal. kit 1-1
CA 19-9 kitx100 1-2
CA 19-9 cal. kit 1-1
CEAkitx100 1-4
CEA cal kit x 7001-1
Check solutions kit x 5000 1-5
Contrad 70 kit x 50000 1-2
CK-MB kitx100 1-10
CK-MB cal kit x 1000 1-3
Digoxin kitx100 1-2
Digoxin cal kit x 3001-1
Diluent de proba kit x 1000 1-2
Eprubete de reactie DxI 600 kit 10 x 1008 1-6
Eprubete de reactie ACCESS kit 1600 1-6
Eprubete probe 2 ml pg x 10001-10
Feritina kitx100 1-1
Feritina cal kit x 3001-1
Folati kitx100 1-1
Folati cal kit x 3001-1
HCV Ac kit x 100 1-15
HCV Ac control kit x 2600 1-3
HIV Ac kit x 100 1-12
HIV Ac control kit x 1800 1-3
Mioglobina kitx100 1-1
Mioglobina cal kit x 7001-1
Ostaza kitx100 1-2
Ostaza cal kit x 2001-1
Prolactina kitx100 1-2
Prolactina cal kit x 5001-1
PSA total kitx100 1-5
PSA total cal kit x 6001-2
PSA liber kitx100 1-1
PSA liber cal kit x 200 1-1
QC HBsAg kit x 2800 1-2
QC HCV Ac kit x 2600 1-2
QC HIV Ac kit x 1800 1-2
Solutie spalare DxI 600 kit x 10 l 1-20
Solutie spalare ACCESS kit 4x2 l1-20
Substrat kit x 2400 1-10
T3 liber kit x 1001-2
T3 liber cal kit x 1100 1-1
T4 liberkit x 1001-10
T4 liber cal kit x 1200 1-2
Troponina I kitx100 1-8
Troponina I cal kit x 1000 1-3
TSH kitx100 1-20
TSH cal kit x 1800 1-4
Vit B 12 kitx100 1-1
Vit B 12 cal kit x 400 1-1
Lot 6 - Reactivi pentru analizorul Gastat 603ie
Call casette cutie * 2 casete 1-42
Flush solution cutie * 3 casete 1-108
Sample port buc 1-24
Sample nozzle buc 1-6
Pump tube set cutie * 3 buc 1-24
Tubing kit kit 1-6
Ph Electrod buc 1-8
Ref Electrod + Body electrod buc 1-6
PO 2 Electrod buc 1-8
PCO2 Electrod buc 1-8
Na Electrod buc 1-8
K Electrod buc 1-18
Cl. Electrod buc 1-18
Ca Electrodbuc 1-18
Th Electrodbuc 1-6
HCT Electrodbuc 1-6
Lac Electrod buc 1-16
Gl Electrod buc 1-16
Gastrol ISE ( nivel I, II, III) buc 1-30
Hartie termica role 1-144
Sample tub buc 1-6
Lot 7 - Reactivi pentru sistemul de determinare a grupelor sanguine Ortho BioVue System
Casete AHG Polycutie * 20 casete 1-36
Casete Neutralcutie * 20 casete 1-36
Casete grupaj sanguin ABO/Rh cutie * 20 casete 1-60
Casete fenotip Rh extins/kell cutie * 20 casete 1-30
Bliss flacon * 10 ml 1-20
Bromelin MT 6 (solutie enzimatica) flacon * 10 ml 1-20
Lot 8 - Reactivi pentru aparatul Mitsubishi Pathfast
Pathfast cTnIcutie * 60 teste 1-20
Pathfast Myocutie * 60 teste 1-20
Lot 9 - Reactivi pentru aparatul Techno - Medica Gastat - mini
Sensor Card 983cutie * 10 carduri1-80
Lot 10 - Reactivi pentru aparatul Piccolo Xpress Chemistry analyzer
Reactivi Piccolo general Chemistry 13 cutie * 10 discuri1-30
Lot 11 - Reactivi pentru determinarea grupelor sanguine
set hemotest anti A flacon 1-40
set hemotest anti B flacon 1-40
set hemotest anti A+B flacon 1-40
set hemotest anti D flacon 1-40
Valoarea estimata fara TVA: 2, 011, 984.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare pe fiecare lot in parte se regaseste in Anexa B. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 100 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Mod de constituire a garantiei pentru participare: in conformitate cu prevederile art.86, alin.1 din HG nr.925/2006.In cazul constituirii prin instrument de garantare in favoarea autoritatii contractante eliberat de o societate bancara sau o societate de asigurari din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, care are corespondent o banca din Romania, in original, se va depune conform formularului nr. 11. In cazul in care valoarea garantiei de participare pentru toate loturile ofertate de un op.econ. este sub 1.000, 00 lei, aceasta se poate constitui prin depunerea in numerar la casieria autoritatii contractante. In cazul in care ofertantul, odata cu depunerea ofertei, prezinta documente care-i dovedesc incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii ((Declaratia pe propria raspund privind incadrarea in categoria IMM) beneficiaza de reduceri cu 50% pentru valoarea garantiei de participare. Neprezentarea garantiei de participare, la data deschiderii ofertelor, are drept consecinta respingerea ofertei. *In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare va fi emis in numele si pentrul Liderul Asocierii. * Autoritatea contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabiltate a garantiei de participare va fi prelungita corespunzator. In situatia in care ofertantul nu extinde valabilitatea ofertei si/sau a garantiei de participare, se considera ca acesta si-a retras oferta si va fi exclus din procedura * Suma ce se va retine, in cazul respingerii contestatiei de catre CNSC, se va face in conformitate cu art.278^1 din OUG nr.34/2006. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului subsecvent de furnizare 10 % din valoarea contractului fara TVA (5% in cazul in care ofertantul, odata cu depunerea ofertei, prezinta Declaratia pe propria raspund privind incadrarea in categoria IMM) Se constituie printr-un instrument de garantare in favoarea autoritatii contractante, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, care are corespondent o banca din Romania, in maxim 15 zile de la data semnarii contractului conform formularului nr.19. In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este sub 1.000, 00 lei, aceasta se poate constitui prin depunerea in numerar la casieria autoritatii contractante. Termenul valabilitate: va depasi cu 14 zile data efectuarii receptiei finale a produselor, care este data limita de valabilitate a contractului subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
alte surse - decontari cu CASAOPSNAJ
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea .Cerinta obligatorie: Se va depune declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea, in conformitate cu prevederile art. 180 din ordonanta, de catre ofertant/candidat/concurent/tert sustinator la procedura, completata in conformitate cu formularul 12A.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta Cerinta obligatorie: Se va depune declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta, de catre ofertant/candidat/concurent/tert sustinator la procedura, in conformitate cu formularul 12B.3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura Cerinta obligatorie: - Se va depune declaratia privind calitatea de participant la procedura, completata in conformitate cu formularul 12C.4.Declaratie privind conflictul de interese (neincadrarea in prevederile art 691 din ordonanta).Cerinta obligatorie: Se va depune declaratie privind conflictul de interese, completata in conformitate cu formularul 12D. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: comandant dl.Costan Iulius, contabil sef d-na Mares Daniela, sef birou achizitii d-na Lungulescu Stefania, serviciul juridic d-na Pana Ramona.5.Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta (conform prevederilor ordinului ANRMAP nr.314/2010).Cerinta obligatorie: - Se va depune Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, completata in conformitate cu formularul 12E.6.Certificatul de Atestare Fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice. Cerinta obligatorie: - Se va depune Certificatul de Atestare Fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice, din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara lunii de depunere a ofertelor.7.Certificatul de Atestare Fiscala eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale Cerinta obligatorie: - Se va depune Certificatul de Atestare Fiscala eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale, din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara lunii de depunere a ofertelor.8.Certificatul de Cazier Fiscal al operatorului economic. Cerinta obligatorie: - Se va depune Certificatul de Cazier Fiscal emis de autoritatea competenta din tara de origine a acestuia, aflat in termen de valabilitate.Documentele pot fi depuse in oricare din urmatoarele variante: - original, copie legalizata, - copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata.Daca ofertantii clasati pe primul loc au depus documentele in copie, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, acestia vor prezenta comisiei de evaluare, pentru conformitate, documentele in original /copie legalizata. 1.Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, aflat in termen de valabilitate, din care sa rezulte ca au in obiectul de activitate producerea sau comercializarea produselor ofertate. Acest lucru va fi subliniat pe certificat.Documentul poate fi depus in oricare din urmatoarele variante: - original, copie legalizata, - copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata.Daca ofertantii clasati pe primul loc au depus documentul in copie, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, acestia vor prezenta comisiei de evaluare, pentru conformitate, documentul in original /copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Un document eliberat de organisme acreditate din care sa reiasa ca operatorul economic este sa abilitat sa distribuie pe teritoriul tarii produsele ofertate
2. Un document eliberat de producatorul reactivilor ofertati din care sa reiasa ca acestia sunt compatibili cu analizoarele aflate in dotarea unitatii
3. Un document din care sa reiasa marca CE pentru produsele ofertate sau echivalent
III.2.4) Standarde de asigurare a calitatii
Un document din care sa reiasa dovada certificarii sistemului de management al calitatii, in conformitate cu standardele ISO 9001 sau echivalent al acestuia, pentru firma ofertanta.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
1.Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1. 2.Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. 3.Durata unei runde: 1 (una) zi(24 ore) 4.Runda de licitatie electronica se va desfatura cu prelungirea perioadei de licitare, prelungire ce va incepe dupa expirarea timpului alocat perioadei de licitare si numai in conditiile in care intr-un interval prestabilit al rundei (15min) s-a modificat ocupantul primei pozitii in clasament. 5.Informatiile cu privire la valoarea pasului de licitare si posibilitatea de prelungire a rundei vor fi cuprinse in detaliul licitatiei electronice publicate cat si in invitatia de participare la aceasta etapatransmise prin mijloace electronice.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.05.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.05.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
100zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.05.2012 12:00
Locul: Sediul UM 0521 Bucuresti, Str.Arh.Ion Mincu, nr.7, Sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor, ce vor prezenta la deschidere imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care dupa desfasurarea etapei finale de licitatie electronica, exista mai multi operatori economici clasati pe primul loc, care au depus oferte egale, autoritatea contractanta va solicita acestor operatori economici reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor depuse.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile, conform prevederilor art 256-2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic UM 0521 Bucuresti
Adresa postala: Strada Arh Ion Mincu nr. 7, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011356, Romania, Tel. +40 2122228129, Fax: +40 21222033
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.04.2012 12:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer