Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Atribuirea acordului cadru de furnizare reactivi si consumabile de hematologie cu punerea la dispozitie a doua analizore de hematologie.


Anunt de participare numarul 149071/30.01.2014
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 0521 BUCURESTI
Adresa postala: strada Arhitect Ion Mincu nr.7 sector 1 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011356, Romania, Punct(e) de contact: Lungulescu Stefania, Tel. +40 212228129, Email: [email protected], Fax: +40 212222033, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Atribuirea acordului cadru de furnizare reactivi si consumabile de hematologie cu punerea la dispozitie a doua analizore de hematologie.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str.Arh Ion Mincu nr. 7, sector 1 Bucuresti
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 45, 185 si 1, 334, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Atribuirea acordului cadru de furnizare reactivi si consumabile de hematologie cu punerea la dispozitie a doua analizore de hematologie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime si maxime aferente acordului cadru
Nr. Crt. Denumire produsU.M.Cantitatemimina maxima
1 Hemograma cu minim 25 parametrii determinari 5.000, 00 140.000
2 Reticulocitedeterminari 10, 00 4.000Cantitatile minime si maxime aferente unui contract subsecventNr. Crt. Denumire produsU.M.Cantitatemimina maxima
1 Hemograma cu minim 25 parametrii determinari 1.000, 00 5.000, 00
2 Reticulocitedeterminari 5, 00 10, 00Frecventa si valoarea contractelor care urmeaza sa fie atribuite (daca se cunosc): - Contractele subsecvente se vor incheia in functie de
fondurile bugetare alocate, de regula la un interval de aprox.3 luni, cantitatile minime si maxime ce vor face obiectul unui contract
subsecvent fiind cele din caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 45, 185 si 1, 334, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi in valoare de 26.600lei. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR comunicat cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 100 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Mod de constituire a garantiei pentru participare conform art.86 din HG nr.925/2006. In cazul constituirii prin instrument de garantare infavoarea autoritatii contractante este de preferat sa fie eliberat de o societate bancara sau o societate de asigurari din Romania, in original, conform formularului nr. 11. Contul IBAN - RO 92 TREZ 7015005XXX000192 Tezoreria Sector 1 Bucuresti.In cazul in care ofertantul, odata cu depunerea ofertei, prezinta documente care-i dovedesc incadrarea in categoria intreprinderilor mici simijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru valoarea garantiei de participare.Conform art.86, alin.6 din HG nr.925/2006, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si orastabilita pentru deschiderea ofertelor Neprezentarea garantiei de participare, la data deschiderii ofertelor, are drept consecinta respingereaofertei.In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare va fi emis in numele Asocierii.Autoritatea contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada devalabilitate a ofertei, perioada de valabiltate a garantiei de participare va fi prelungita corespunzator. In situatia in care ofertantul nu extindevalabilitatea ofertei si/sau a garantiei de participare, se considera ca acesta si-a retras oferta si va fi exclus din procedura.* Suma ce se va retine, in cazul respingerii contestatiei de catre CNSC, se va face in conformitate cu art.278^1 din OUG nr.34/2006. a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului subsecvent de furnizare va fi de 10 % din valoarea totala a contractului fara TVA (5%in cazul in care ofertantul, odata cu depunerea ofertei, prezinta documente care-i dovedesc incadrarea in categoria intreprinderilor mici simijlocii).b) Mod de constituire a garantiei: de preferat printr-un instrument de garantare in favoarea autoritatii contractante, emis in conditiile legii deo societate bancara sau de o societate de asigurari din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate sau o societate de asigurari carede preferat are corespondent o banca din Romania, in maxim 15 zile de la data semnarii contractului, completata conform formularuluinr.19.c) In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este sub 1.000 de lei, aceasta se poate constitui prin depunerea in numerar lacasieria autoritatii contractante.Termenul de valabilitate al garantiei pentru buna executie va depasi cu 14 zile data efectuarii receptiei finale a produselor, care este datalimita de valabilitate a contractului subsecvent.Eliberarea garantiei de buna executie se va face in termen de 14 zile de la data ultimei livrari.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, daca furnizorul nu isi indeplineste obligatiileasumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie, autoritatea contractanta are obligatia de a notificapretentia furnizorului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alte surse ? Docontari prin CASAOPSNAJ
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea Cerinta obligatorie: Se va depune declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea, in conformitate cu
prevederile art. 180 din OUG nr.34/2006, de catre ofertant/candidat/concurent/tert sustinator la procedura, completata in conformitate cu
formularul 12A.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta Cerinta obligatorie: Se va depune declaratia privind neincadrarea in
prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006, de catre ofertant/candidat/concurent sustinator la procedura, pentru tert se vor depune documente
numai pentru neincadrarea in prevederile art 181 lit a) c)1 si d) din UOG 34/2006, in conformitate cu formularul 12B.Declaratie privind calitatea de participant la procedura Cerinta obligatorie: - Se va depune declaratia privind calitatea de participant la
procedura, completata in conformitate cu formularul 12C.Declaratie privind conflictul de interese (neincadrarea in prevederile art 691 din ordonanta)Cerinta obligatorie: - Se va depune declaratie
privind conflictul de interese, completata in conformitate cu formularul 12D. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii
contractante sunt: - comandant ? d-na dr.Dumitrescu Mihaela- contabil sef ? dl Pancu Mihai- sef birou achizitii ? d-na Lungulescu StefaniaCertificatul de participare la licitatie cu oferta independenta (conform prevederilor ordinului ANRMAP nr.314/2010)Cerinta obligatorie: - Se va
depune Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, completata in conformitate cu formularul 12E.Certificatul de Atestare Fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice Cerinta obligatorie: - Se va depune Certificatul de Atestare Fiscala
eliberat de Administratia Finantelor Publice, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este
prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Certificatul de Atestare Fiscala eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale Cerinta obligatorie: - Se va depune Certificatul de Atestare
Fiscala eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care
este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Certificatul de Cazier Fiscal Cerinta obligatorie: - Se va depune Certificatul de Cazier Fiscal emis de autoritatea competenta din tara de
origine a acestuia, valabil la termenul limita de depunere a ofertelor.In masura in care procedura de emitere a certificatelor fiscale nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata operatorul
economic poate depune, in conformitate cu art. 11, alin. 4 din HG 925/2006, initial, doar o declaratie pe propria raspundere1.Documentele pot fi depuse in oricare din urmatoarele variante: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
semnata si stampilata.2.Documentele in limbi straine, se vor depune in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea
autorizata si legalizata.3.In cazul ofertantilor clasati pe primul loc, care au depus documentele in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si
stampilata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, vor prezenta comisiei de evaluare, pentru
conformitate, documentele in original /copie legalizata.4.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare solicitate prevazute la art. 176 din OG nr.34/2006, cu toate modificarile si
completarile ulteriore, in conformitate cu art. 11, alin. 4 din HG 925/2006 ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe
propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost
solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul
concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.5. In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la art. 11, alin. 4 din HG 925/2006, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa in termen
de 3 zile lucratoare certificatele / documentele edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste
din partea autoritatii contractante o silicitare in acest sens. Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial Certificat Constatator emis de Oficiul
National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte ca au in obiectul de activitate producerea sau
comercializarea produselor ofertate. Acest lucru va fi subliniat pe certificat. Informatiile cuprinse in certificatul constatator vor fi valabile/reale
la data limita de depunere a ofertelor1.Documentele pot fi depuse in oricare din urmatoarele variante: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
semnata si stampilata.2.Documentele in limbi straine, se vor depune in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea
autorizata si legalizata.3.In cazul ofertantilor clasati pe primul loc, care au depus documentele in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si
stampilata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, vor prezenta comisiei de evaluare, pentru
conformitate, documentele in original /copie legalizata.4.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare solicitate prevazute la art. 176 din OG nr.34/2006, cu toate modificarile si
completarile ulteriore, in conformitate cu art. 11, alin. 4 din HG 925/2006 ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe
propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost
solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul
concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.5. In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la art. 11, alin. 4 din HG 925/2006, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa in termen
de 3 zile lucratoare certificatele / documentele edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste
din partea autoritatii contractante o silicitare in acest sens.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Informatii privind cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani, conform formularului nr.2, prezentat in original
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Un document din care sa reiasa marca CE pentru produsele ofertate sau
echivalent
Un document din care sa reiasa dovada certificarii sistemului de
management al calitatii, in conformitate cu standardele ISO 9001 sau
echivalent al acestuia, pentru firma ofertanta.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Un document din care sa reiasa marca CE pentru produseleofertate sau echivalent. Documentul se va afla in termen devalabilitate, la data limita de depunere a ofertelor.1.Documentele pot fi depuse in oricare din urmatoarele variante: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul? semnata si stampilata.2.Documentele in limbi straine, se vor depune in original saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite detraducerea autorizata si legalizata.3.In cazul ofertantilor clasati pe primul loc, care au depusdocumentele in copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul? semnata si stampilata, inainte de transmitereacomunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, vor prezentacomisiei de evaluare, pentru conformitate, documentele inoriginal /copie legalizata.4.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificaresolicitate prevazute la art. 176 din OG nr.34/2006, cu toatemodificarile si completarile ulteriore, in conformitate cu art. 11, alin. 4 din HG 925/2006 ofertantul are dreptul de a prezentainitial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata dereprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplinestecerintele de calificare astfel cum au fost solicitate indocumentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa incare ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modulconcret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca aufost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.5. In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la art. 11, alin. 4din HG 925/2006, ofertantul are obligatia de a prezenta/completain termen de 3 zile lucratoare certificatele / documenteleedificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor decalificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractanteo silicitare in acest sens.Documentul va fi eliberat de un organism acreditat, aflat intermen de valabilitate pentru firma ofertanta la data limita dedepunere al ofertelor 1.Documentele pot fi depuse in oricare dinurmatoarele variante: original, copie legalizata, copie lizibila cumentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata.2.Documentele in limbi straine, se vor depune in original saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite detraducerea autorizata si legalizata.3.In cazul ofertantilor clasati pe primul loc, care au depusdocumentele in copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul? semnata si stampilata, inainte de transmitereacomunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, vor prezentacomisiei de evaluare, pentru conformitate, documentele inoriginal /copie legalizata.4.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificaresolicitate prevazute la art. 176 din OG nr.34/2006, cu toatemodificarile si completarile ulteriore, in conformitate cu art. 11, alin. 4 din HG 925/2006 ofertantul are dreptul de a prezentainitial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata dereprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplinestecerintele de calificare astfel cum au fost solicitate indocumentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa incare ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modulconcret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca aufost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.5. In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la art. 11, alin. 4din HG 925/2006, ofertantul are obligatia de a prezenta/completain termen de 3 zile lucratoare certificatele / documenteleedificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor decalificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractanteo silicitare in acest sens.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
A. Precizari specificea) elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretulb) eventuale limite ale valorilor pana la care elementele prevazute la lit. a) pot fi imbunatatite, astfel cum rezulta acestea din specificatiilecare definesc obiectul contractului: NU exista limitec) informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitie ofertantilor in cursul licitatiei electronice si momentul cand aceste informatii vor fidisponibile - sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii referitoare la : - existenta de preturi sau valori noi prezentate in cadrul licitatiei electronice- numarul participantilor la licitatia electronica- clasamentd) informatiile relevante privind procesul licitatiei electronice : * Inainte de lansarea unei licitatii electronice, autoritatea contractanta va realiza o evaluare initiala integrala a ofertelor, in conformitate cucriteriul de atribuire stabilit in documentatia de atribuire.* In vederea realizarii etapei electronice, Autoritatea contractanta va introduce in SEAP informatiile solicitate automat de sistemul informatic.Autoritatea contractanta va invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi. Invitatia se transmite simultan, tuturorofertantilor respectivi. Invitatia de participare si notificarile de incepere a licitatiei electronice vor fi generate si transmise automat de catresistem la adresa de posta electronica (e-mail) inregistrata in sistem ca adresa de contact si vor fi disponibile in sectiunea ?Notificari desistem?.* Se va organiza procedura de licitatie electronica, ca etapa finala.e) conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze: - in cadrul licitatiei electronice ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca (prin diminuare) ofertele depuse anterior organizariiacestei faze.- licitatia electronica se va finaliza dupa desfasurarea rundei nr.1 a licitatiei electronice.**In cazul in care operatorul economic, declarat admis si inscris in SEAP, nu modifica in cadrul fazei de licitatie electronicaelementele care fac obiectul procesului de reofertare, la stabilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa de catre acestaanterior desfasurarii acestei faze, si care a fost introdusa in SEAP de autoritatea contractanta.**Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1.**Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.**Durata unei runde: 1 (una) zi(24 ore)**Runda de licitatie electronica se va desfatura cu prelungirea perioadei de licitare, prelungire ce va incepe dupa expirarea timpului alocatperioadei de licitare si numai in conditiile in care intr-un interval prestabilit al rundei (15min) s-a modificat ocupantul primei pozitii inclasament.** Informatiile cu privire la valoarea pasului de licitare si posibilitatea de prelungire a rundei vor fi cuprinse in detaliul licitatiei electronicepublicate cat si in invitatia de participare la aceasta etapa, transmise prin mijloace electronice.f) informatiile relevante referitoare la echipamentul electronic folosit, conditiiletehnice si modalitatile concrete de realizare a conectarii: in vederea participarii la licitatia electronica operatorii economici trebuie sa fieinregistrati online si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem. Informatii disponibile pentru conectare siinregistrarela: http: //www.e-licitatie licitatie.ro/Public/Common/Static.aspx? f= Inregistrare OF.B. Autoritatea contractanta va atribui contractul de achizitie publica cu respectarea prevederilor art. 200 din OUG 34/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare. Atribuirea se va face pe baza rezultatului obtinut in urma finalizarii licitatiei electronice asa cum prevede art. 169 alin.(2) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.03.2014 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.03.2014 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
100zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.03.2014 12:00
Locul: Str Arh Ion Mincu nr. 7, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor vor prezenta o imputernicire scrisa din partea firmei, semnata si stampilata de reprezentantul legal al acesteia.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care, dupa desfasurarea etapei finale de licitatie electronica, exista mai multi operatori economici clasati pe primul loc, care audepus oferte egale, autoritatea contractanta va solicita acestor operatori economici reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelordepuse.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile conform prevederilor art.256-2 din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul juridic UM 0521 Bucuresti
Adresa postala: strada Arh Ion Mincu nr. 7, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011356, Romania, Tel. +40 212222034, Fax: +40 212222033
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.01.2014 10:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer