Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Atribuirea acordului cadru, in vederea incheierii de contracte subsecvente de furnizare diverse medicamente


Anunt de participare numarul 142169/26.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 0521 BUCURESTI
Adresa postala: strada Arhitect Ion Mincu nr.7 sector 1 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011356, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA DUMITRESCU, Tel. +40 212228129, Email: [email protected], Fax: +40 212222033, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Atribuirea acordului cadru, in vederea incheierii de contracte subsecvente de furnizare diverse medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str. Arh. Ion Mincu nr.7, sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 25, 481.89 si 4, 474, 001.52RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa contractelor subsecventeva fi lunara, valoarea maxima a unui contract subsecvent este 25481.89 lei, fara TVA.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Atribuirea acordului cadru, in vederea incheierii de contracte subsecvente de furnizare diverse medicamente
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime si maxime estimate aferente acordului cadru de furnizare sunt prezentate in anexa B a fisei de date.
Valoarea estimata fara TVA: intre 25, 481.89 si 4, 474, 001.52RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare pe fiecare lot in parte se regaseste in anexa B.Echivalenta pentru garantia de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Perioada de valabilitate a garantiei 100 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Mod de constituire: Conf art.86 HG 925/2006. In cazul constituiri prin instrument de garantare in favoarea autoritatii contractante, este de preferat sa fie eliberata de o societate bancara sau o societate de asigurari din Romania. Se va depune conform formularului nr. 11, in original.In cazul in care valoarea garantiei pentru toate loturile ofertate de un operator economic este sub 1.000 de lei, aceasta se poate constitui prin depunerea in numerar la casieria autoritatii contractante.Conform art.86 alin6 din HG925/2006, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.In cazul in care ofertantul, odata cu depunerea ofertei, prezinta documente care-i dovedeste incadrarea in categoria IMM, beneficiaza de reduceri cu 50% pentru valoarea garantiei de participare.Neprezentarea garantiei de participare, la data deschiderii ofertelor, are drept consecinta respingerea oferteiIn cazul unei asocieri, instrumentul de garantare va fi emis in numele si pentrul Liderul Asocierii.Autoritatea contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei.In situatia in care ofertantul nu extinde valabilitatea ofertei si/sau a garantiei de participare, se considera ca acesta si-a retras oferta si va fi exclus din procedura.Suma ce se va retine, in cazul respingerii contestatiei de catre CNSC, se va face conf art.278^1 din OUG nr.34/2006. a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare va fi de 10 % (5% in cazul in care ofertantul, odata cu depunerea ofertei, prezinta documente care-i dovedesc incadrarea in categoriaintreprinderilor mici si mijlocii) din valoarea contractului, fara TVA.b) Mod de constituire a garantiei: printr-un instrument de garantare in favoarea autoritatii contractante, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, care are corespondent o banca din Romania, in maxim 15 zile de la data semnarii contractului, completata conform formularului nr.19.c) In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este sub 1.000 de lei, aceasta se poate constitui prin depunerea in numerar la casieria autoritatii contractante.Termenul de valabilitate al garantiei pentru buna executie va depasi cu 14 zile data efectuarii receptiei finale a produselor, care este data limita de valabilitate a contractului subsecvent.In cazul in care ofertantul declarat castigator nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a retine garantia de participare.Eliberarea garantiei de buna executie se va face in termen de 14 zile de la data ultimei livrari.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, daca furnizorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie, autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia furnizorului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Decontari cu CASAOPSANJ
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
. Cerinta obligatorie: Se va depune declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea, in conformitate cu prevederile art. 180 din ordonanta, de catre ofertant/candidat/concurent/tert sustinator la procedura, completata in conformitate cu formularul 12A.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta Cerinta obligatorie: Se va depune declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta, de catre ofertant/candidat/concurent/tert sustinator la procedura, in conformitate cu formularul 12B.
Declaratie privind calitatea de participant la procedura Cerinta obligatorie: - Se va depune declaratia privind calitatea de participant la procedura, completata in conformitate cu formularul 12C.
Declaratie privind conflictul de interese (neincadrarea in prevederile art 691 din ordonanta) Cerinta obligatorie: - Se va depune declaratie privind conflictul de interese, completata in conformitate cu formularul 12D.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: - comandant ? dna Dumitrescu Mihaela
- contabil sef ? d-na Mares Daniela
- sef birou achizitii ? d-na Lungulescu Stefania
Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta (conform prevederilor ordinului ANRMAP nr.314/2010) Cerinta obligatorie: - Se va depune Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, completata in conformitate cu formularul 12E.
Certificatul de Atestare Fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice Cerinta obligatorie: - Se va depune Certificatul de Atestare Fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice, din care sa reiasa obligatiile exigibile pe care operatorul economic le are in luna anterioara lunii in care se depun ofertele .
Certificatul de Atestare Fiscala eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale Cerinta obligatorie: - Se va depune Certificatul de Atestare Fiscala eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale, din care sa reiasa obligatiile exigibile pe care operatorul economic le are in luna anterioara lunii in care se depun ofertele
Certificatul de Cazier Fiscal Cerinta obligatorie: - Se va depune Certificatul de Cazier Fiscal emis de autoritatea competenta din tara de origine a acestuia, aflat in termen de valabilitate.
Documentele pot fi depuse in oricare din urmatoarele variante: original, copie legalizata, copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata.Pentru documentele in limbi straine, se vor depune traduceri autorizate, in oricare din urmatoarele variante original, copie legalizata, copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata.
In cazul ofertantilor clasati pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta comisiei de evaluare, pentru conformitate, documentul in original /copie legalizata.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare solicitate prevazute la art. 176 din ordonanta de urgenta, in conformitate cu art. 11, alin. 4 din HG 925/2006 ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.Atunci cand autoritatea contractanta solicita prezentarea / completarea/ certificatelor / documentelor edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare, ofertantul are obligatia de a le prezenta in termen de 3 zile lucratoare. Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din cerificatul constatator emis de ONRC.
Autorizatia de punere pe piata eliberata de Agentia Nationala a Medicamentului Cerinta obligatorie: -se va depune autorizatia de punere pe piata eliberata de Agentia Nationala a Medicamentului aflata in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, pentru fiecare produs ofertat, conform art. 2, alin 1 din Legea Farmaciei nr 266/2008
Pentru acele medicamente aflate in procedura de reautorizare, vor fi depuse documente eliberate de Agentia Nationala a Medicamentului, (in copie), din care sa rezulte ca produsele respective sunt in procedura de reautorizare si pot fi comercializate pana la eliberarea unei noi autorizatii.Ofertantii vor prezenta aceste autorizatii pentru fiecare din reperele ofertate, mentionand pe acestea numarul pozitiei din anexa nr. 1 la caietul de sarcini.Toate documentele solicitate vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Pentru documentele in limbi straine, se vor depune traduceri autorizate, in oricare din urmatoarele variante original, copie legalizata, copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata.
In cazul ofertantilor clasati pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta comisiei de evaluare, pentru conformitate, documentul in original /copie legalizata.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare solicitate prevazute la art. 176 din ordonanta de urgenta, in conformitate cu art. 11, alin. 4 din HG 925/2006 ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.Atunci cand autoritatea contractanta solicita prezentarea / completarea/ certificatelor / documentelor edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare, ofertantul are obligatia de a le prezenta in termen de 3 zile lucratoare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale Informatii generale conform formularului nr.2 (cifra de afaceri solicitata pentru ultimii 3 ani).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Documentul poate fi depus in oricare din urmatoarele variante: original, copie legalizata, copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata si sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor.Pentru documentele in limbi straine, se vor depune traduceri autorizate, in oricare din urmatoarele variante original, copie legalizata, copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata.In cazul ofertantilor clasati pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta comisiei de evaluare, pentru conformitate, documentul in original /copie legalizata.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare solicitate prevazute la art. 176 din ordonanta de urgenta, in conformitate cu art. 11, alin. 4 din HG 925/2006 ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.Atunci cand autoritatea contractanta solicita prezentarea / completarea/ certificatelor / documentelor edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare, ofertantul are obligatia de a le prezenta in termen de 3 zile lucratoare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Un document din care sa reiasa dovada certificarii sistemului de management al calitatii, in conformitate cu standardele ISO 9001 sau echivalent al acestuia, pentru firma ofertanta. Documentul va fi eliberat de un organism acreditat, aflat in termen de valabilitate pentru firma ofertanta
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Documentele pot fi depuse in oricare din urmatoarele variante: original, copie legalizata, copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata.Toate documentele solicitate vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.Pentru documentele in limbi straine, se vor depune traduceri autorizate, in oricare din urmatoarele variante original, copie legalizata, copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata.In cazul ofertantilor clasati pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta comisiei de evaluare, pentru conformitate, documentul in original /copie legalizata.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare solicitate prevazute la art. 176 din ordonanta de urgenta, in conformitate cu art. 11, alin. 4 din HG 925/2006 ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.Atunci cand autoritatea contractanta solicita prezentarea / completarea/ certificatelor / documentelor edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare, ofertantul are obligatia de a le prezenta in termen de 3 zile lucratoare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a) elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretulb) eventuale limite ale valorilor pana la care elementele prevazute la lit. a) pot fi imbunatatite, astfel cum rezulta acestea din specificatiile care definesc obiectul contractului: NU exista limitec) informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitie ofertantilor in cursul licitatiei electronice si momentul cand aceste informatii vor fi disponibile - sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii referitoare la : - existenta de preturi sau valori noi prezentate in cadrul licitatiei electronice- numarul participantilor la licitatia electronica- clasamentd) informatiile relevante privind procesul licitatiei electronice : * Inainte de lansarea unei licitatii electronice, autoritatea contractanta va realiza o evaluare initiala integrala a ofertelor, in conformitate cu criteriul de atribuire stabilit in documentatia de atribuire.* In vederea realizarii etapei electronice, Autoritatea contractanta va introduce in SEAP informatiile solicitate automat de sistemul informatic. Autoritatea contractanta va invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi. Invitatia se transmite simultan, tuturor ofertantilor respectivi. Invitatia de participare si notificarile de incepere a licitatiei electronice vor fi generate si transmise automat de catre sistem la adresa de posta electronica (e-mail) inregistrata in sistem ca adresa de contact si vor fi disponibile in sectiunea ?Notificari de sistem?.* Se va organiza procedura de licitatie electronica, ca etapa finala.e) conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze: - in cadrul licitatiei electronice ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca (prin diminuare) ofertele depuse anterior organizarii acestei faze.- licitatia electronica se va finaliza dupa desfasurarea rundei nr.1 a licitatiei electronice.**In cazul in care operatorul economic, declarat admis si inscris in SEAP, nu modifica in cadrul fazei de licitatie electronica elementele care fac obiectul procesului de reofertare, la stabilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa de catre acesta anterior desfasurarii acestei faze, si care a fost introdusa in SEAP de autoritatea contractanta.**Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1.**Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.**Durata unei runde: 1 (una) zi(24 ore)**Runda de licitatie electronica se va desfatura cu prelungirea perioadei de licitare, prelungire ce va incepe dupa expirarea timpului alocat perioadei de licitare si numai in conditiile in care intr-un interval prestabilit al rundei (15min) s-a modificat ocupantul primei pozitii in clasament.** Informatiile cu privire la valoarea pasului de licitare si posibilitatea de prelungire a rundei vor fi cuprinse in detaliul licitatieielectronice publicate cat si in invitatia de participare la aceasta etapatransmise prin mijloace electronice.f) informatiile relevante referitoare la echipamentul electronic folosit, conditiiletehnice si modalitatile concrete de realizare a conectarii: in vederea participarii la licitatia electronica operatorii economici trebuie sa fie inregistrati online si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem. Informatii disponibile pentru conectare si inregistrare la: http: //www.e-licitatie licitatie.ro/Public/Common/Static.aspx?f=InregistrareOF.B. Autoritatea contractanta va atribui contractul de achizitie publica cu respectarea prevederilor art. 200 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Atribuirea se va face pe baza rezultatului obtinut in urma finalizarii licitatiei electronice
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.04.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.04.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
100zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.04.2013 10:00
Locul: Str. Arh. Ion Mincu nr.7, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor trebuie sa prezinte imputernicire scrisa, semnata si stampilata de reprezentantul legal al firmei.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care dupa desfasurarea etapei finale de licitatie electronica exista mai multi operatori economici clasati pe primul loc, care au depus oferte egale, autoritatea contractanta va solicita acestor operatori economici reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor depuse.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile, respectiv 5 zile, conform art.256ind2, alin.1, lit.a, respectiv b din OUG34/2006, in functie de valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic U.M.0521
Adresa postala: Str. Arh. Ion Mincu nr.7, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011356, Romania, Tel. +40 212222034, Fax: +40 212222033
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.02.2013 13:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer