Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Atribuirea serviciului de control oficial al performantelor de productie la specia bovine


Anunt de participare numarul 1717/09.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA PENTRU AGRICULTURA SI DEZVOLTARE RURALA ALBA
Adresa postala: ALBA IULIA, CALEA MOTILOR NR. 112, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510065, Romania, Punct(e) de contact: GABRIELA CIMPOES, Tel.0258835342, Email: [email protected], Fax: 0258835341, Adresa internet (URL): www.dadralba.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Atribuirea serviciului de control oficial al performantelor de productie la specia bovine
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Judetul Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Efectuarea serviciului de control oficial al performantelor de productie la specia bovine in conformitate cu OM nr. 19/2006
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
77500000-5 - Servicii de zootehnie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In tot judetul Alba pe o perioada de 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 319, 140EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 1000RON, cu scrisoare de garantie bancara, OP sau CEC confirmate de banca emitenta sau in numerar la casieria DADR, Garantie de buna executie 2%din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat prin bugetul MAPDR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Cresterea efectivului de bovine cuprins in COP la incheierea contractului
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cazier judiciar sau alte documente emise de autoritati competente din care sa rezulte ca ofertantul nu se afla in situatiile art. 180/OUG34/2006, declaratie completat in conformitate cu art 181 din OUG 34/2006, certificate fiscale din care sa rezulte plata impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, declaratie ca nu au datorii la MAPDR, dovada inregistrarii legale: act constitutiv, autorizatie de functionare, certificat de inregistrare fiscala9copii legalizate)cu activitate principala servicii de crestere a animalelor cu exceptia serviciilor sanitar veterinare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
scrisoare de bonitate financiara(original)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii serviciilor in conditii optime, plan de organizare a activitatii in cadrul judetului, personalul necesar, plan de investitii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
DaInginer zootehnist saumedic veterinar cu vechime in activitatea de ameliorare (dovedita cu cartea de munca)
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.04.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria DADR ALBA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.04.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.04.2007 11:00
Locul: Sediul DADR Alba , Alba Iulia, Calea Motilor nr. 112
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii autorizati ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr.38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Decizia Consiliului privind solutionarea contestatiei poate fi atacata cu plangere in termen de 10 zile de la comunicare. Instanta competenta sa solutioneze aceasta plangere este Curtea de Apel Alba, Alba Iulia, str. I.C. Bratianu nr.1, Alba
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DADR ALBA- Compartimentul juridic
Adresa postala: Calea Motilor, nr.112, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510033, Romania, Tel.0258835342, Email: [email protected], Fax: 0258835341
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.02.2007 14:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer