Licitatie Publica - Atribuirea unui contract de prestari servicii elaborarea documentatiei tehnice pt proiectul apa uzata menajera si pluviala din Vatra Dornei
Anunt de participare numarul 50535/22.04.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Vatra Dornei
Adresa postala: Vatra Dornei, judetul Suceava, strada Mihai Eminescu, Nr. 17, Localitatea: Vatra Dornei, Cod postal: 725700, Romania, Punct(e) de contact: Iancu Turcanu, Tel.0230375229 0230375517, In atentia: Albei Rodica, Email: [email protected], Fax: 0230375170
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Atribuirea unui contract de prestari servicii elaborarea documentatiei tehnice pt proiectul apa uzata menajera si pluviala din Vatra Dornei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Primaria municipiului Vatra Dornei, strada Mihai Eminescu, nr. 17
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Atribuirea unui contract de prestari servicii elaborarea documentatiei tehnice pt proiectul apa uzata menajera si pluviala din Vatra Dornei in vederea atingerii standardelor UE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74840000-9 - Servicii de proiectare specializata (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
2.628 m retea de canalizare a apei uzate menajere extinsa(427 m retea pe strada Petreni, 482 m retea pe strada Silvicultorului;1.202 m retea pe Calea Transilvaniei;517 m retea pe Strada Piscului).1.664 m retea de canalizare a apei uzate menajere modernizata, dupa cum urmeaza(747 m retea pe Calea Transilvaniei;80 m retea in Cartierul de Blocuri Transilvaniei; 40 m Conducta Refulare;597 m retea pe Strada Republicii).32 guri de scurgere inlocuite(16 buc pe Calea Transilvaniei;16 buc pe Strada Republicii). 277 m retea de canalizare a apei pluviale realizata(177 m retea pe Calea Transilvaniei;100 m retea pe Strada Republicii).1 statie de pompare realizata pe strada Piscului.Valoarea estimata este de 28295 Euro, din care:
-proiectare si enginering: 22769, 57
-cheltuieli pentru organizarea procedurii de achizitii: 764, 08
-consultanta si asistenta tehnica de catre proiectant: 2728, 35
-verificare proiect: 2032, 46
Valoarea estimata fara TVA: 28, 295EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare 1000lei; garantia de buna executie a contractului de servicii: 5% din valoarea contractului de servicii, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri Phare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12A;Declaratie privind calitatea de participant la procedura formular 12C;Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12B;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale pentru sediul central si pentru sucursale sau puncte de lucru valabile la data deschiderii ofertelor, respectiv: Certificat privind plata obligatiilor la bugetul de stat a contributiilor la asigurarile sociale, asigurarile sociale de stat, somaj, asigurari de sanatate original sau copie legalizata.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale original sau copie legalizata.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind faptul ca media anuala a cifrei de afaceri pe ultimii trei ani este mai mare sau egala cu echivalent a 25.000 EURO -se tine cont de cursul BNR de la data de 31 decembrie a anului calendaristic pentru care se declara cifra de afaceri.Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani Copii ale bilantului contabil si a contului de profit si pierdere, vizate de organul competent.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara: lista principalelor furnizari de servicii de formare din ultimii 3 ani.Autoritatea contractanta solicita ca cerinta minima obligativitatea prezentarii dovezii indeplinirii de catre ofertant, in ultimii 3 ani, a cel putin unui contract care a avut ca obiect realizarea de documentatii tehnico economice pentru lucrari de apa si/sau canalizare. Dovada indeplinirii cerintelor minime se va face cu anexarea unor copii dupa contracte si/sau procese verbale de predare-primire/receptie.Se vor prezenta minim 1 (una) recomandare din partea unui beneficiar aferenta unui proiect prezentat ca experienta.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.05.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: casieria Primariei Vatra Dornei sau prin ordin de plata in contul nr. RO35TREZ59721360250XXXXX
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.05.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.05.2008 10:00
Locul: Primaria municipiului Vatra Dornei, strada Mihai Eminescu, nr.17, sala 14
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane din partea ofertantilor pe baza de imputernicire scrisa.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program Phare RO 2005/017
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoleus, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 725700, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Suceava
Adresa postala: strada Stefan cel Mare, nr. 66, Localitatea: Suceava, Cod postal: 725700, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Vatra Dornei
Adresa postala: strada Mihai Eminescu, nr. 17, Localitatea: Vatra Dornei, Cod postal: 725700, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.04.2008 09:16