Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Audit financiar independent


Anunt de participare numarul 137463/18.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul National de Cercetare Dezvoltare pentru Fizica Pamantului
Adresa postala: str. Calugareninr. 12, Localitatea: Magurele, Cod postal: 077125, Romania, Punct(e) de contact: Daniel - Cezar Cioflan, Tel. +40 214050670, Email: [email protected], Fax: +40 214050673, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CENTRUL NATIONAL DE MANAGEMENT PENTRU SOCIETATEA INFORMATIONALA
Adresa postala: Strada Italiana nr.22, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Punct(e) de contact: SEAP www.e-licitatie.ro, Tel. +40 213052810, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CENTRUL NATIONAL DE MANAGEMENT PENTRU SOCIETATEA INFORMATIONALA
Adresa postala: Strada Italiana nr.22, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Punct(e) de contact: SEAP www.e-licitatie.ro, Tel. +40 213052810, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institut national de cercetare dezvoltare
Activitate (activitati)
Altele: cercetare dezvoltare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Audit financiar independent
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, de audit si de gestionare a registrelor contabile
Locul principal de prestare: sediu INCDFP, Magurele, Ilfov
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de audit financiar independent - un raport final de audit consolidat pentru proiectul "Danube Cross-border system for Earthquakes Alert" - MIS ETC code 1021 (636)in cadrul Programului de cooperare transfrontaliera Romania - Bulgaria 2007 - 2013
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de audit financiar independent pentru proiectul "Danube Cross-border system for Earthquakes Alert" - MIS ETC code 1021 (636)
Valoarea estimata fara TVA: 717, 822RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 14000 lei si se va constitui conform art. 86 (1) din HG 925 / 2006Pentru virament bancar contul INCDFP: RO81RNCB0082044180710001, BCR Unirii.Pentru scrisoare de garantie bancara pentru participare se va utiliza Formularul 1.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare bancara aceasta va fi depusa in original la sediul INCDFP pana la data limita de depunere a ofertelor si va fi scanata si incarcata si in SEAP. Garantia de buna executie va fi de 10 % din valoarea contractului fara TVA si se va constitui in oricare din formele de la art. 90 (1)-(3) din HG 925 / 2006. Se vor avea in vedere si prevederile HG 1045/2011
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene - Programul de cooperare transfrontaliera Romania - Bulgaria 2007 - 2013 - Buget proiect "Danube Cross-border system for Earthquakes Alert" - MIS ETC code 1021 (636)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea - se va completa Formular A. (daca este cazul se va prezenta si de tertul sustinator, in cazul asocierii se va completa de fiecare membru al acesteia)- Declaratie privind neincadrarea in prevedeile art. 181 - se va completa Formular B. (in cazul asocierii se va completa de fiecare membru al acesteia, daca este cazul se va prezenta si de tertul sustinator, caz in care se vor avea in vedere numai situatiile prevazute la lit. a, c si d din Formularul B); Se vor prezenta Certificate constatatoare / documente eliberate de autoritatile legale competente privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat si a taxelor locale in luna anterioara celei in care se depun ofertele (in cazul asocierii se vor prezenta de fiecare membru al acesteia si daca este cazul de tertul sustinator). Ofertantii din alte tari decat Romania vor prezenta documente echivalente emise de autoritatile competente din tara de origine.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta -Cerinta minima: se va completa Formular 0. (in cazul asocierii se va completa de fiecare membru al acesteia)
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Cerinta minima: se va completa Formular 00. (formularul se va prezenta de fiecare ofertant / asociat / subcontractant)- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 - Cerinta minima: se va completa Formular 000. (formularul se va prezenta de fiecare ofertant / asociat / subcontractant/ tert sustinator). Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura de achizitie sunt nominalizate in anexa la formularul 000. Persoane juridice/ fizice romane: Cerinte minime: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si autorizati pentru efectuarea serviciilor de audit financiar (Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC)
Se va prezenta Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor.
Persoane juridice/fizice straine: Cerinta minima: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si autorizati pentru efectuarea serviciilor de audit financiar.
Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ? traducere certificata in limba romana.
Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata.
Operatorii economici / persoane fizice sau juridice participanti la procedura trebuie sa fie atestati ca auditori financiari de Camera Auditorilor Financiari din Romania ? CAFR
Cerinte minime: - se va prezenta Certificatul de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de Camera auditorilor Financiari din Romania (CAFR)- se va prezenta carnetul de membru CAFR vizat cu mentiunea ?ACTIV? pentru anul 2012
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta Fisa informatii generale
Cerinte minime: completarea Formular C (in cazul asocierii se va completa de fiecare membru al acesteia)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor contractein ultimii 3 ani
Cerinte minime: - suma valorilor contractelor de serviciisimilare prestate sa fie de minim 350.000 lei fara tvaCerinta obligatorie: completare Formular D
- se vor prezenta documente care sa atesteindeplinirea obligatiilor contractuale (parti relevante din contracte / procese verbale de receptie etc). Documentele vor contine cel putin date referitoare la beneficiarii contractelor, valorile contractelor, perioadele de prestare si date referitoare la participarea ofertantului la contractele respective
Informatii privind personalul tehnic de specialitate responsabil pentru derularea contractuluiCerinte minime echipa: - cel putin un expert (auditor financiar independent)membru al Camerei Auditorilor Financiari din Romania - CAFR
- cel putin un expert (auditor financiar independent) membru al Institutului de Contabili Publici Autorizati din Bulgaria- ICPASe vor completa:
Formularul E ? declaratie privind studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului, FormularulE.1 ? Curriculum vitae pentru personalul nominalizat pentru indeplinirea contractului
Formularul E.2 - Declaratie de disponibilitate
Informatii privind personalul tehnic de specialitate responsabil pentru derularea contractului - continuare- Pentru auditorul financiar independent membru al CAFR se vor prezenta: o Certificatul care atesta calitatea de auditor financiar eliberat de CAFRo carnetul de membru CAFR vizat cu mentiunea ?ACTIV? pentru anul 2012- Pentru auditorul financiar independent membru al ICPA se vor prezenta: o Certificatul care atesta calitatea de auditor financiar eliberat de ICPAo carnetul de membru ICPA vizat cu mentiunea ?ACTIV? pentru anul 2012
Informatii privind asociatii / subcontractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.09.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.09.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.09.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul "Danube Cross-border system for Earthquakes Alert" - MIS ETC code 1021 (636)Programul Operational de Cooperare Transfrontaliera Romania-Bulgaria 2007-2013
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programul Operational de Cooperare Transfrontaliera Romania-Bulgaria 2007-2013)
VI.3) Alte informatii
Daca se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256 indice 2 din OUG nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutul National de Cercetare Dezvoltare pentru Fizica Pamantului
Adresa postala: str. Calugareni nr. 12, Localitatea: Magurele, Cod postal: 077125, Romania, Tel. +40 214050670, Fax: +40 214050673
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.07.2012 11:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer